Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 
Полезно 
Автор Съобщение
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:04 ч.
Мнения: 103
Местоположение: София
Мнение Полезно
Живи и здрави дето се вика :lol: 8)


Неделя, 06.04.2008 г. 03:26 ч.
Профил ICQ WWW
Сивата Стрела
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 12:28 ч.
Мнения: 307
Местоположение: София
Skype: viko-1984
Automobile: Trabant 601S
Мнение 
Тоя трабант там си спомням едно време се продаваше

_________________
Изображение
www.vbox7.com/play:f3f7a678 www.vbox7.com/play:b24b0bbd www.vbox7.com/play:b8709216


Неделя, 06.04.2008 г. 10:05 ч.
Профил ICQ WWW
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:04 ч.
Мнения: 103
Местоположение: София
Мнение 
super_v написа:
Тоя трабант там си спомням едно време се продаваше
Да.


Неделя, 06.04.2008 г. 11:18 ч.
Профил ICQ WWW
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:04 ч.
Мнения: 103
Местоположение: София
Мнение 
http://trabantmania.hit.bg/site/cilindrova_glava.html
http://trabantmania.hit.bg/site/frailauf.html
http://trabantmania.hit.bg/site/smqna_m ... ostna.html
http://trabantmania.hit.bg/site/mokri_sveshti.html
http://trabantmania.hit.bg/site/techna_gaz.html
http://trabantmania.hit.bg/site/6to12volta.html
http://trabantmania.hit.bg/site/zaguba_mo6nost.html
http://trabantmania.hit.bg/site/padane_oboroti.html


Сряда, 16.04.2008 г. 23:34 ч.
Профил ICQ WWW
Мисли си че знае всичко

Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч.
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив
Мнение 
Половината от така наречените "полезни" съвети са за друга рубрика -при добро желание "фън", при не толкова добро - "надин".
Представете си, преди да се налее новото масло в скоростната кутия, " не било лошо" да се източи старото! Ама само ако искате, колеги, иначе - наливайте урбулешката докато прелее! Да има - старо, ново, кой ти гледа! Трабантът, представете си, се гасял на смукач и с газ до ламарината! Да, това е най-добрият начин да си затлачите с масло и двете ауспухни гърнета, да си зацапате свещите и да задавите колата. После на сутринта - кюф-кюф-кюф-рррррррррррррррр-бам-бам-бам, ех да им е6а майката на производителите на масло - как пуши и няма тяга! :lol:
А пък промяната от 6 на 12 волта направо ме разби! Необходимостта от смяната на свещите е направо попадение в десятката! И те ли работят на 6 волта, та трябва да се сменят? Иначе всички други електроуреди, които наистина се захранват с 6 волта, са отминати с царствено пренебрежение. :lol:


Последна промяна chronometer на Вторник, 24.06.2008 г. 15:57 ч., променена общо 1 път

Вторник, 24.06.2008 г. 15:46 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Мога да ти изредя поне 5 марки коли,при които изобщо няма пробка за източване на маслото от скоростите...проверява се на някакви интервали от 60-80 хиляди и само се долива.Отделно са тия ,при които мотора и скоростите са с общ картер.
Тая работа е строго зависима от качеството на кутията.Ако производителя ти е инвестирал повече в кутия,няма да те кара да сменяш масло всеки месец,понеже нейните детайли не се ронят.Отваря се само при повреда.
Други минават "тънко" с по-евтини материали и съответно...изискват по-честичка смяна на масълце и редовни прегледи.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Вторник, 24.06.2008 г. 15:53 ч.
Профил ICQ
Мисли си че знае всичко

Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч.
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив
Мнение 
И това какво общо има с необходимостта да източиш старото масло от Трабанта? И аз мога да ти изброя поне тридесет и три марки коли, които не се гресират, но съветите претендират да са за Трабант, не за нещо различно. Всъщност, вземи ги прочети, и ти няма да можеш да им се нарадваш... :lol:


Вторник, 24.06.2008 г. 16:02 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Bol.bg падна по неизвестни причини, добре че по кошниците в нас имах бекъп, че са много ценни тия чертежи.

http://www.bgshare.com/get,350752.html


Сряда, 30.07.2008 г. 10:57 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Петък, 22.02.2008 г. 15:21 ч.
Мнения: 57
Местоположение: София
Мнение 
аз моя Траб точно така съм то гасил- газ и изкл на ДВГ. И действително по-лесно пали. При липсата на бензинова помпа за мен това е варианта- с оставяне на гориво в камерата.

_________________
I work for MONEY,
if you want loyalty...
get a DOG!


Сряда, 30.07.2008 г. 14:09 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко

Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч.
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив
Мнение 
Владе, няма смисъл да караш колата да се "нажабури" с гориво, особено лятото. Трабантът може да има много кривици, но ако е горе-долу в ред, пали като пушка. Не трябва да му подаваш преобогатена горивна смес като го гасиш. Всеки излишък на гориво води и до излишък на масло, което ти се лепи по изпусквателната система и по свещите. Ако подадеш газ и изключиш контакта, докато паднат оборотите, двигателят смуче гориво /бензин с масло/и го изхвърля, без да го изгаря. Достатъчно е при студен двигател да запалиш двигателя на смукач, след като запали-да върнеш смукача наполовина - докато вдигне обороти, да покараш така 200-300 метра и да върнеш смукача изцяло. Остави ги мурафетите в стил "Ален Делон" - най-малкото, защото са вече демоде, бъркат в джоба и вредят на колата, особено ако е двутактова.


Четвъртък, 31.07.2008 г. 10:51 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Аз правя друго. Гася на смукач. Ама не чакам да дигне обороти а с дръпването гася. Паля на пълен смукач, след това го оставям леко отворен и подържам 10-20 секунди обороти на място. Затварям смукача и тръгвам.


Четвъртък, 31.07.2008 г. 16:44 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов