Напиши нова тема Отговори на тема  [ 27 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Изпускателна система 
Автор Съобщение
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
Запушено гърне можа да ти скапе двигателя! За справка - кафевия :lol:

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Вторник, 01.07.2008 г. 14:56 ч.
Профил ICQ
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1183
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Аз имам един въпрос:
Нали колкото по-широки са тръбите,толкова по-бързо излизат отработените газове ?
Следователно:по-пъргав двигател .


Сряда, 02.07.2008 г. 10:07 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
Точно така. Ама тунинговането го прави след резонаторното (първото) гърне. :)

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Сряда, 02.07.2008 г. 10:34 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1183
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Nasakoto
Кажи някакъв размер на тръбата .
Аз си мисля за нещо с диаметър от сорта на 50 мм или 60 мм.Колкото по-широко,толкова по-добре .
Като ги гледам тия по Discovery праскат едни широки тръби .


Сряда, 02.07.2008 г. 11:08 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение 
siso написа:
Nasakoto
Кажи някакъв размер на тръбата .
Аз си мисля за нещо с диаметър от сорта на 50 мм или 60 мм.Колкото по-широко,толкова по-добре .
Като ги гледам тия по Discovery праскат едни широки тръби .


Не е точно така. По широки тръби - има ефект до определен диаметър, оттам нагоре само звука става по басов.
Резонатора е изчислен да работи с даден диаметър на тръбата и поставянето на по голям размер не носи по-голяма мощност. При Вартбурга тръбата която излиза от предното гърне е с вътрешен диаметър 45мм(външен 48мм), след средното гърне обаче диаметъра се стеснява(включително изхода на средното е по тесен). При премахването на средното и задното гърне на вартбурга се поставя тръба с вътрешен диаметър ПОНЕ 45мм т.е. поне диаметърът на тази която идва отпред. При поставянето на тръба с по голям диаметър просто звука става по басов. Това вече е въпрос на избор.
А тия по дискавъри не ги гледай - там едва ли колите са по 600 кубика.
С две думи - ако искаш траба да върви повече - махаш отвратителното спъващо и пърдящо задно гърне, пускаш една тръба с вътрешен диаметър колкото е този на изхода на предното, слагаш едно спортно отзад и всичко заспива. Разбира с етръбата може и да е по широка, ако търсиш по басов звук(доколкото това е възможно при трабант)


Сряда, 02.07.2008 г. 18:17 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Яко!!!
И първия катаджия,ако е достатъчно съвестен и не си поиска пари,директно ти спира колата от движение заради липса на гърнета.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Сряда, 02.07.2008 г. 20:11 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Виждал съм на Емо вартбурга пред моя университет, дето е само с права тръба, спортен филтър и без задни гърнета. Всичките колеги в университета коментираха: ебати вартбурга бе тоя ремус ли му е сложил и много се очудиха, разпитваха ме тоя нещо тунинг правил ли е ала бала. Ама за трабант - абсурд. Трябва някакво много хубаво спортно гърне, защото само по тръба вади ужасяващ пърдящ звук.


Сряда, 02.07.2008 г. 20:46 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч.
Мнения: 137
Местоположение: Пещера,Пловдив
Мнение 
siso-нали помниш на Иван белия трабант какъв звук вадеше-затова слагай и ти едно ремусче от тия евтинийките и си готов :)

_________________
▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀

Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!


Сряда, 02.07.2008 г. 21:31 ч.
Профил
Боби Диван
Аватар

Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 19:16 ч.
Мнения: 141
Местоположение: сф
Automobile: ?
Мнение 
А може ли предното гърне да се замени с резонансна фуния и оттам дългата тръба.Звука и ефекта какви са тогава?

_________________
'80s cars forever and only
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4152394_700b.jpg


Четвъртък, 03.07.2008 г. 01:32 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1183
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Да помня на адаша трабанта .

Естествено,че не мисля да слагам само тръба .

Ивак ,то на трабанта вътрешния диаметър на изхода на предното гърне е едва нещо от сорта на 30 мм или 40мм .
Мисля си за преходник или лека полека да се увеличава диаметъра до 50 мм докато стигне до задното гърне .

Благодаря на всички за инфото. [smilie=respect]


Четвъртък, 03.07.2008 г. 12:28 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение 
Spark of Insanity! написа:
А може ли предното гърне да се замени с резонансна фуния и оттам дългата тръба.Звука и ефекта какви са тогава?


Резонансната фуния ако е правилно изчислена може да повиши мощноста с 30-40 процента!!!
Оригиналното предно гърне на Вартбурга си е една своеобразна резонансна фуния, но е така изчислена че да отговаря на нуждите за ежедневно шофиране. Спортните резонаторни фунии гонят само и единствено повишаване на мощноста, без оглед на разхода и шума.
Ако сложиш резонансна фуния и тръба до отзад, мощноста ти ще се повиши, а това какъв звук ще изкараш зависи от изключително много неща - изчисления на фунията, дебелина на ламарината й, дебелина на тръбата до отзад, степен на сгъстяване на двигателя, фази на газоразпределение, брой и вид карбуратори и т.н. и т.н.


Четвъртък, 03.07.2008 г. 13:14 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение 
Освен това Вартбург с права тръба не е чак толкова шумен, за сметка на това вади много качествен звук за който повечетоп тЮнери само могат да мечтаят. Все пак голфчетата и опелчетата нямат склонноста да звучат като шестак!

Ето и как звучи моят Вартбург - предно гърне, по дебели тръби и задно спортно гърне.

http://www.vbox7.com/play:3375d12a


Четвъртък, 03.07.2008 г. 13:17 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 27 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов