Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 
Принцип на работа на 2Т двигател 
Автор Съобщение
Боби Диван
Аватар

Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 19:16 ч.
Мнения: 141
Местоположение: сф
Automobile: ?
Мнение Принцип на работа на 2Т двигател
http://www.k-wz.de/vmotor/z_omotore.html

Пълно обяснение на тактовете на двутактов двигател.Надявам се да съм бил полезен на всички! :D

_________________
'80s cars forever and only
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4152394_700b.jpg


Събота, 23.02.2008 г. 00:59 ч.
Профил
Кара Wartburg 20 години.

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 15:41 ч.
Мнения: 137
Местоположение: София
Мнение 
Малко да се ограмотим с циклите на работа на 2Тhttp://www.bgshare.com/get,326240.html


Вторник, 26.02.2008 г. 18:01 ч.
Профил
Кара Wartburg 20 години.

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 15:41 ч.
Мнения: 137
Местоположение: София
Мнение 
Ето и за четиритактовия събрат, да видите разликата.
Изображение


Вторник, 26.02.2008 г. 21:53 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч.
Мнения: 255
Местоположение: Средец
Мнение 
искам само да подчертая че има разлика в 2т двигателите не са само 1 вид :има с картерно и с бутално пълнене.за 4т и той има разновидности.сащо така има и 2т дизел за който не знае.

_________________
Дърпаше ръчни с трабаня


Вторник, 26.02.2008 г. 21:58 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Има и чисти компресорни 2Т.Прилчиат с малко на двутактовите дизели.От няколко години се експериментира в прилагането на М-процес при двутактовите.Дори има вече няколко много перспективни патента в тая област.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Сряда, 27.02.2008 г. 00:11 ч.
Профил ICQ
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
Какви са тези М-процеси?

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Сряда, 27.02.2008 г. 09:37 ч.
Профил ICQ
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Технология за слойно смесообразуване.Има я при дизелите-дву и 4-тактови.От известно време се правят опити да се вкара и в двутактови скутери...без особен успех...Бъдещето си остава в роторите...

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Четвъртък, 28.02.2008 г. 00:49 ч.
Профил ICQ
Боби Диван
Аватар

Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 19:16 ч.
Мнения: 141
Местоположение: сф
Automobile: ?
Мнение 
Santa написа:
...Бъдещето си остава в роторите...


и аз мисля така!Обаче трябва да има някаква революция,откритие в металургията.Защото сега както са кратки ванкелите..........ми е мъка.Защото ванкела много се износва,макар че и той меша бензин и масло!

_________________
'80s cars forever and only
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4152394_700b.jpg


Четвъртък, 28.02.2008 г. 23:08 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
Или всички да станем милионери и да ги правят от диаманти, че да не се износват толкова :lol:
Аз пък виждам истината в сгъстения въздух, олиото, тока и биогазовете :lol: 8)

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Четвъртък, 28.02.2008 г. 23:27 ч.
Профил ICQ
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Защо като чуете за роторни мотори всички си представяте Ванкели....???

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Петък, 29.02.2008 г. 00:23 ч.
Профил ICQ
Боби Диван
Аватар

Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 19:16 ч.
Мнения: 141
Местоположение: сф
Automobile: ?
Мнение 
Santa написа:
Защо като чуете за роторни мотори всички си представяте Ванкели....???


Защото ротор сега е синонимен с ванкел.Точка.Ще го обсъждаме в друга тема.Нека сега новодошлите и незнаещите се учат от по-горните писания на мен и коце.

_________________
'80s cars forever and only
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4152394_700b.jpg


Петък, 29.02.2008 г. 00:34 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
Santa написа:
Защо като чуете за роторни мотори всички си представяте Ванкели....???

Електромотори ли имаш впредвид? Или друго?

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Петък, 29.02.2008 г. 11:11 ч.
Профил ICQ
Начинаещ

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 19:34 ч.
Мнения: 12
Местоположение: с. Аспарухово
Мнение 
Съществуват и 2Т двигатели с клапани, като клапаните могат да бъдат или само смукателни или само изпускателни, никога и двата вида. 2Т двигателите могат да работят само с принудително пълнене. Начинът на пълнене може да бъде от външен компресор(бутален, роторен, осов, центробежен или какъвто още се сетите), или подбуталното пространство да се използва за продухващ компресор - този двигател се нарича с картерно продухване. Вторият начин е подходящ обаче до определен диаметър на буталото - над определен размер не може да се създаде достатъчно налягане на продухващия въздух.


Петък, 29.02.2008 г. 19:02 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:24 ч.
Мнения: 45
Местоположение: в софия къде другаде
Мнение 
тео, само да не залагаме на олиото че ще трябва да избираме или да ядем или да се возим

_________________
има ли смисъл като нема значение


Сряда, 05.03.2008 г. 18:58 ч.
Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов