Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
Входящ колектор 
Автор Съобщение
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 22.06.2009 г. 16:17 ч.
Мнения: 173
Местоположение: Студентски град
Skype: trifon.kamburov
Мнение Входящ колектор
абе да ви питам...че нещо започнах да се шашкам... да си полирам ли входящия колектор или да го направя по грапав :?: първоначално и на мен ми прозвуча тъпо да го направя грапав, то така пъ има повече турболенции на гориво-въздушната смес и така тя става по качествена .. какво мислите ? в крайна сметка имам два колектора и мога да експериментирам, но преди да действам искам да чуя повече мнения :mrgreen:


Понеделник, 28.05.2012 г. 01:02 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 119
Местоположение: София
Мнение Re: Входящ колектор
Едно време си полирах входящата тръба на Балканчето. Заедно с други промени (Ен-ти шлайф на цилиндъра след поредното блокиране и задиране, полиране и на преливните му канали, по-голямо верижно колело отпред, аванс по-голям от допустимия) на втора скрост вдигах 55, а на трета - 80! Никое Балканче или Симсонка не можеше да ме стигне, а извън града вървях заедно с ЕмЗетките и големите Балкани.Но разхода на гориво се вдигна колкото на ИЖ - почти двойно. Така че - всяко удоволствие се заплаща. С грапавия колектор ще имаш турболенция и по-хомогенна смес, но няма да имаш скорост на потока и цилиндрите ще се пълнят по-малко. Докато с полирането ще увеличиш скоростта на потока работна смес, от там ще имаш по-добро пълнене и по-голямя мощност. Естествено - и по-голям разход. Но това е нормално - крастата те кара да се чешеш :D


Понеделник, 28.05.2012 г. 12:23 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 22.06.2009 г. 16:17 ч.
Мнения: 173
Местоположение: Студентски град
Skype: trifon.kamburov
Мнение Re: Входящ колектор
вече го поизмих, като имам време ще започвам да жуля :mrgreen:


Понеделник, 28.05.2012 г. 12:29 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч.
Мнения: 137
Местоположение: Пещера,Пловдив
Мнение Re: Входящ колектор
говориш за всмукателния колектор - полирай го, заедно и с него полирай и изпускателния колектор!
Разшири или поне полирай отвора в блока(от смукателя и изпускателя)
След тези операций направи тест-че :lol:

ето снимки ( преди и след) за изпускателния колектор!
Изображение
Изображение

за всмукателния е от алуминий,материала е по мек,но самата форма е кофти за обработка в сравнение с изпускателния колектор. Нужно е повечко търпение :)

_________________
▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀

Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!


Сряда, 30.05.2012 г. 02:24 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч.
Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
Мнение Re: Входящ колектор
И в крайна сметка има ли реален ефект от полирането на колекторите и какъв е?

_________________
GameOn


Сряда, 30.05.2012 г. 12:25 ч.
Профил WWW
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч.
Мнения: 137
Местоположение: Пещера,Пловдив
Мнение Re: Входящ колектор
Цитат:
И в крайна сметка има ли реален ефект от полирането на колекторите и какъв е?


естествено,че има ефект от полирането - горивната смес преминава много по лесно през колектора( не среща ,,препятствия" по пътя си) Същото се отнася и за изпускателния колектор!
Друго сръвнение което мога да ти дам :mrgreen: На теб как ти е по лесно да ходиш по равно или да се изкачваш по стълби? :mrgreen: [smilie=2beers]

_________________
▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀

Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!


Петък, 01.06.2012 г. 01:34 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч.
Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
Мнение Re: Входящ колектор
Теоретично ми е ясно каква е ползата, имах предвид чисто практически, карайки колата усеща ли се някаква разлика, макар и минимална?

_________________
GameOn


Петък, 01.06.2012 г. 01:47 ч.
Профил WWW
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Входящ колектор
Moq hans e s poliran vsmukatelen kolektor ot pone 20 godini. Nikoi drug Wartburg ne moje6e da izvadi takava meka i ravnomerna rabota kato moq, kogato be6e sas standartniq dvigatel!


Петък, 01.06.2012 г. 03:51 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 22.06.2009 г. 16:17 ч.
Мнения: 173
Местоположение: Студентски град
Skype: trifon.kamburov
Мнение Re: Входящ колектор
ето Ви една снимка на стария и полирания
Изображение


Петък, 01.06.2012 г. 22:41 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Петък, 26.03.2010 г. 22:36 ч.
Мнения: 58
Местоположение: Sofia
Skype: ilia_mih
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Входящ колектор
Реално няма да получиш голяма мощност от това полиране както го представя колегата ТТТ.За мен няма голям смисъл от тази процедура


Събота, 02.06.2012 г. 11:29 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов