Трабант и Вартбург форум http://www.forum.2tpower.com/ |
|
Двигател-присаждане http://www.forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=35&t=3726 |
Страница 2 от 3 |
Автор: | nikola_94_bs [ Сряда, 29.06.2011 г. 01:51 ч. ] |
Заглавие: | Re: Двигател-присаждане |
ако питаш мене взимай нещо на VW... или по-точно от дизеловите агрегати (1.9 ТДИ 110 или 90 коня) това ТДИ вече не веднъж се е доказало ... бутнеш и едно чипче после и сме на друга бира и аз съм замислил в трабанта да вкарам една голф 4-ка ама пусти му пари ... но и това ще стане другия вариянт е за малкото или голямото ГТИ (115 или 150 коня) но не съм много фен на бензинките иии .... |
Автор: | svepldi [ Сряда, 29.06.2011 г. 19:37 ч. ] |
Заглавие: | Re: Двигател-присаждане |
Честно казано не съм особено впечатлен от вървежа на Голфовите ГТИ-та, а идеята ми е, че просто ще е мания да наказваш други коли с Вартбург и ако може да стане с не чак толкова много пари, всичко ще е чудесно |
Автор: | ChakaZulu [ Сряда, 29.06.2011 г. 22:37 ч. ] |
Заглавие: | Re: Двигател-присаждане |
. |
Автор: | nikola_94_bs [ Четвъртък, 30.06.2011 г. 00:14 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Двигател-присаждане | |||||||||
един голф 3 ТДИ катастрофирало колко мислиш че ще му излезе ? не повече от 2500-3000 лв. От там му предстой да преправя да монтира и тнт (все неща които според мен не изискват толкова много пари) ако пък иде на сервиз естествено че ще му излезе доста по-солидно. Ама после си има Варбург ТДИ евентуално и с лети джанти и други екстри като клима ,ел. стъкла и тнт. Другия вариант е да си вземе от морга мотор със кутия ,полуоски и тнт. Също трудна задача но може и да излезе по-евтино. И това при условие че който и от вариантите да избере колегата не се знае дали след 2 седмици след монтажа няма да му излопа нещо |
Автор: | ChakaZulu [ Неделя, 10.07.2011 г. 14:05 ч. ] |
Заглавие: | Re: Двигател-присаждане |
. |
Автор: | svepldi [ Понеделник, 11.07.2011 г. 00:12 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Двигател-присаждане | |||||||||
Мисля, че с окачването и спирачките ще ми излезне толкова Все пак всичко ще си правя сам с още 2 приятелчета. ГТИ-та по 1300-1500лв. има ударени. И като разпродам това, което не ми трябва на части, повечето неща ще се избият. |
Автор: | ChakaZulu [ Понеделник, 11.07.2011 г. 01:05 ч. ] |
Заглавие: | Re: Двигател-присаждане |
. |
Автор: | alcoholmeter [ Четвъртък, 18.04.2013 г. 11:27 ч. ] |
Заглавие: | Re: Двигател-присаждане |
тая тема много стара ама.... http://www.youtube.com/watch?v=Oa5_9aVWyv4 ето ABF се казва от голф... има го на голф 2 129 коня има го на голф 3 150 коня съгласен с мнението на колегата че от VW ще е по добрата присадка. Вземеш ли италянка трън в гащите дето се казва. Туин спаркове и т.н. върви доста но ако трябва да смениш някакъв консуматив умираш прав. (свещи платинени 8бр. 360лв, заместител 160лв. не се препоръчва. Термостат за голф 12лв. термостат за италянка 80лв.) и т.н. продължаваме успех. ако все още не си направил нищо. |
Автор: | svepldi [ Събота, 20.04.2013 г. 11:12 ч. ] |
Заглавие: | Re: Двигател-присаждане |
За съжаление Вартбурга беше продаден още миналата година... |
Автор: | Turbo [ Събота, 20.04.2013 г. 12:54 ч. ] |
Заглавие: | Re: Двигател-присаждане |
Много е жалко че всички такива теми приключват по този начин. Просто си трябват страшно много пари, умения и най-вече желание и постоянство, за да се докара до край едно такова начинание. |
Автор: | alcoholmeter [ Събота, 20.04.2013 г. 17:17 ч. ] |
Заглавие: | Re: Двигател-присаждане |
Нормално е така да свършват... някой ден има няма 5г. астрите, голф 2ките и др. подобни коли така ще свършват. Не е нещо необичайно. Остават по запазените или ремонтраните екземпляри. |
Автор: | Turbo [ Събота, 20.04.2013 г. 18:19 ч. ] |
Заглавие: | Re: Двигател-присаждане |
Не мисля че проблема е в това че става въпрос за присаждане на двигател в стар Вартбург. В много други форуми подобни теми за много по-нови коли свършват по същия начин. Просто присаждането на двигател от друг автомобил си е сериозно начинание, което изисква много повече от един гол моментен ентусиазъм. И аз през годините съм имал какви ли не идеи за подобрения и промени, но само една минимална част от тях са изпълнени, заради негативното влияние на редица фактори. |
Автор: | svepldi [ Понеделник, 22.04.2013 г. 15:59 ч. ] |
Заглавие: | Re: Двигател-присаждане |
Колеги причината да не започна проекта е, че нямам гараж, където да държа автомобила. Иначе идеята я има и рано или късно ще е на лице. Всичко е въпрос на време. Парите не са чак толкова много. |
Автор: | alcoholmeter [ Понеделник, 22.04.2013 г. 19:48 ч. ] |
Заглавие: | Re: Двигател-присаждане |
от мен успех тогава щот само това е проблема. ще чакаме резултат |
Автор: | NOSleto [ Четвъртък, 25.04.2013 г. 19:53 ч. ] |
Заглавие: | Re: Двигател-присаждане |
това с присаждането на двигател си заслужава, ако си с 1,3 или поне аз така си мисля. на 353-ката чара и е в двигателя. искам да си имам един 1,3 естествено с присаден двигател от гоУф - избор има и цените не са нещо особено, и един 2Т заради звука. иначе мисля, че примерно един 1,8 90 к.с. ще заспи в коша на Варгата. прост двигател без сложна електроника и мощен спрямо оригиналния. купуваш някоя кочина (гоУф) с критичен външен вид и здрава механика и почваш. каквото остане на вторични. там 300-400лв са ти сигурни. ето няколко донора: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2so59v http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2so59v дори тази кочина ще свърши работа http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2so59v и т.н. остава само желание |
Страница 2 от 3 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |