Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
Зацапана свещ на трети цилиндър 
Автор Съобщение
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 27.05.2008 г. 10:39 ч.
Мнения: 178
Местоположение: Шумен
Automobile: Wartburg 353W 1984
Мнение Зацапана свещ на трети цилиндър
Свещите на първи и втори цилиндър са сухи и бели,а на трети от към ремъка омаслена.Нови са и им размених местата като за начало,но проблема остана.Има за смяна кабели и лули,но проблема ако остане какво да търся ? Има омасляване на колектора при този цилиндър.

_________________
Мир, двутактово масло и мнооогооо пушек
Strictly Old School


Последна промяна deso на Понеделник, 05.05.2014 г. 18:47 ч., променена общо 1 път

Понеделник, 05.05.2014 г. 18:30 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч.
Мнения: 398
Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
Мнение Re: Зацапана свещ на трети цилиндър
Смени само това чукче с ново/на въпросния цил./,регулирай му хлабината и виж дали дава искра! Ако се повтори номера със зацапването,смени бубината.Ако и тогава е същото-лошо!Ще трябва да премериш компресията и на трите цил.и ако на трети е по-малко,ето от къде идва всичко.Дано не е последното!Успех!


Понеделник, 05.05.2014 г. 18:47 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 27.05.2008 г. 10:39 ч.
Мнения: 178
Местоположение: Шумен
Automobile: Wartburg 353W 1984
Мнение Re: Зацапана свещ на трети цилиндър
Обещаха ми да ми замерят компресията,но не ми се мисли за най-лошото.Ако е чукче което не си знае годините пей сърце :mrgreen:

_________________
Мир, двутактово масло и мнооогооо пушек
Strictly Old School


Понеделник, 05.05.2014 г. 18:52 ч.
Профил
Некадърник

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 16:33 ч.
Мнения: 113
Мнение Re: Зацапана свещ на трети цилиндър
niki_k написа:
Смени само това чукче с ново/на въпросния цил./,регулирай му хлабината и виж дали дава искра! Ако се повтори номера със зацапването,смени бубината.Ако и тогава е същото-лошо!Ще трябва да премериш компресията и на трите цил.и ако на трети е по-малко,ето от къде идва всичко.Дано не е последното!Успех!


Ники става въпрос за Вартбург, не за Трабант. Десо смени си платното на бензиновата помпа и си готов. Няма да мериш компресии и разни други....


Вторник, 06.05.2014 г. 00:11 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 27.05.2008 г. 10:39 ч.
Мнения: 178
Местоположение: Шумен
Automobile: Wartburg 353W 1984
Мнение Re: Зацапана свещ на трети цилиндър
Смених бензиновата помпа с нова.Махнах старите лули и кабели и поставих от друг модел кола,но малко използвани.Наложи се и да смажа жилото на газта,защото заяждаше.Сега ускорява повече,държи обороти и трите свещи са окей.Без проблем вдигнах 100 км/ч , а преди сякаш беше голяма мъка.

_________________
Мир, двутактово масло и мнооогооо пушек
Strictly Old School


Вторник, 06.05.2014 г. 16:23 ч.
Профил
Кара стар Wartburg
Аватар

Регистриран на: Петък, 26.12.2008 г. 18:00 ч.
Мнения: 293
Местоположение: Пловдив
Automobile: Wartburg-353
Мнение Re: Зацапана свещ на трети цилиндър
Същия проблем преди време имах и аз.Смених платното на помпата и се оправи дзверо.


Сряда, 07.05.2014 г. 22:12 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 314
Мнение Re: Зацапана свещ на трети цилиндър
В такъв момент не спира да пуши и вдига разхода. Т.е. ако сте установили, че запалването и центровката на тоз цилиндър са о.к. - няма от какво друго свещта да е черна. Това означава богата смес, която е следствие от недозиран бензин /възможно е и задавяне/ само към този цилиндър. Което може да се случи само на 3-ти, заради конструктивната особеност на помпата- да бъде задвижвана мембраната и от вакуума в картера.

Случвало ми се е за 10 км да изгори около 10 л. заради спукана мембрана. Пушеше като парен локомотив и откъдето мина- димна завеса.


Четвъртък, 08.05.2014 г. 13:32 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 27.05.2008 г. 10:39 ч.
Мнения: 178
Местоположение: Шумен
Automobile: Wartburg 353W 1984
Мнение Re: Зацапана свещ на трети цилиндър
Да,имах такъв проблем с пушенето.Дори като загрееше двигателя,продължаваше да пуши много.Когато го палех студен доста се тормозеше в началото,а смукача беше едва едва дръпнат.Сега всичко е наред.

_________________
Мир, двутактово масло и мнооогооо пушек
Strictly Old School


Четвъртък, 08.05.2014 г. 15:07 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 314
Мнение Re: Зацапана свещ на трети цилиндър
Когато мотора се пали студен, смукача е необходим на 2-та цилиндъра за да запалят, а в същото време- вреден за 3-тия. В третия сместа се излива "направо от маркуча", т.к. всмуква се течен бензин в него през спуканата мембрана.


Събота, 10.05.2014 г. 10:57 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов