Напиши нова тема Отговори на тема  [ 34 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
Кабели за свещи 
Автор Съобщение
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 119
Местоположение: София
Мнение Re: Кабели за свещи
Nasakoto написа:
Цитат:
От баща ми знам следното: първите УАЗ-ки били с екранирани кабели. Падне ли мъгла (или ако завали по-силен дъжд) - няма палене. Тия кабели са били кормени с дърти псувни и сменяни с ладови, при което проблемите "магически" изчезвали. Смятам, че с това съм отговорил на въпроса ти. :)


Аз пък от личен опит знам - не са ли ти чисти и сухи кабелите, много трудно ще запали колата в мъгливо време. Дори съм си изтощавал акумулатора веднъж, и не поиска да запали (трябваше да закарам една бабичка до болницата).

Беше късна есен, мъгливо, почти дъждовно, а двигателя не бях го мил от лятото. Целия потънал в прах, ама този прахоляк по кабелите ми изигра лош номер. Не само акумулатора се изтощи, но от дългото въртене /с прекъсвания, разбира се/ се загрели и пластините в контактния ключ и бяха разтопили контактната плочка, та на другия ден ключа изобщо не помръдваше да се завърти. Не само акумулатор зареждах, но и плочката трябваше да се смени.

Затова - старайте се кабелите ви да са чисти - става и с избърсване с парцал.

Един съвет - някой път, като се сетите, вечер в тъмна, дори безлунна нощ запалете колата, вдигнете капака и гледайте кабелите. Форсирайте няколко пъти и вижте дали няма прескачане на искри към "маса" или "блуждаещи токове". Случва се не само при мръсни, а и при стари, напукани от времето кабели. А тока минава от там, където е по-малко съпротивлението.

Успех! :D


Сряда, 19.12.2012 г. 10:54 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение Re: Кабели за свещи
doctorZizi написа:
защото се захранва с постоянен ток/макар и импулсен/, а не с променлив.


Мииии... не, не е това!... :)

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Четвъртък, 20.12.2012 г. 20:14 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Четвъртък, 22.11.2012 г. 20:16 ч.
Мнения: 1
Местоположение: РФ
Skype: INFx
Мнение Кабели за свещи
Ами не съм сменял. Сменял съм бубина капачка палец и свещи. Колата е имам от скоро навъртял съм към 20 000 км
Другите кабели изглеждат нови - трябва ли и тях да сменям?
На стенда маистора каза че само кабела от бубината давал по голямо съпротивление и тва е???
-----------------
ford extended warranty

_________________
forum.stalkerteam.ru/viewtopic.php?p=163158 Web-сайт: обширный каталог бесплатных векторных картинок. Was2ion


Сряда, 30.01.2013 г. 20:28 ч.
Профил ICQ WWW
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Петък, 22.02.2008 г. 23:48 ч.
Мнения: 41
Skype: alehandromendez
Automobile: Wartburg353W,Moskvic
Мнение Re: Кабели за свещи
Спорем мене бобината е по точно да се нарече автотрансформатор,защото пьрвичната и вторичната намотка имат обща точка. При класическите трансформатори врьзката между двете намотки се осьществява само чрез феритната сьрцевина.

_________________
Wartburg-der beste Zweitaktwagen


Неделя, 03.02.2013 г. 13:50 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 34 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов