Напиши нова тема Отговори на тема  [ 13 мнения ] 
Баси ламята-къде по карбуратора да бутна,че........ 
Автор Съобщение
Начинаещ

Регистриран на: Понеделник, 16.07.2012 г. 08:44 ч.
Мнения: 8
Местоположение: Нейде в пустоща
Мнение Баси ламята-къде по карбуратора да бутна,че........
Нормално ли е за около 40-на мин.да изгори около 1.5л бензин,вярно че е след основен ремонт ,но пак ми идва много а изминалото разтояние е около 10-15км.Маслото не е за двутактови може ли това да е причината,някой да ми препоръча масло което ще запази двигателя по-дълго време.Мерси предварителни пишете :D


Понеделник, 16.07.2012 г. 09:05 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 119
Местоположение: София
Мнение Re: Баси ламята-къде по карбуратора да бутна,че........
1. 1.5 литра за 15 километра - това е разход 10/100. Времето, за което казваш, че си го изминал - 40 минути - прилича на градско каране. Трудно се постига градско под 10 на 100. Или при бавно извънградско каране.
2. Най-добре запазва двигателя оригиналното масло за двутактови двигатели - то е създадено именно за това.

Виж си центровката. Може да е и от нея. Пишеш, че двигателя е след основен ремонт. Не знам какво очакваш от него, но по начало разхода на тия машини си е висок. На дълъг път може да падне към 7/100, но на къси разстояния забрави - винаги ще е над или около 10.


Понеделник, 16.07.2012 г. 12:25 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Понеделник, 16.07.2012 г. 08:44 ч.
Мнения: 8
Местоположение: Нейде в пустоща
Мнение Re: Баси ламята-къде по карбуратора да бутна,че........
Значи не градско а оффроад щото само шасито и двигателя стоят направил съм го нещо като бъги,все пак неможе ли да се барне карбуратора хем да върви по-малко хем да гори по-малко.И какво означава оригинално масло някаква марка да ми кажеш.Мерси


Понеделник, 16.07.2012 г. 14:28 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 119
Местоположение: София
Мнение Re: Баси ламята-къде по карбуратора да бутна,че........
Значи горе-долу съм познал :D

За вървенето и горенето - няма такова животно - хем да върви, хем да не гори. За да върви, му трябва енергия. Тя се получава при изгарянето на бензиновата смес. За повече вървене - повече бензин.

Във всяка бензиностанция продават масла. На етикетите за двутактовите двигатели пише "2Т". Ти за пръв път ли зареждаш двутактова машина? Питай бензинджиите, те ще ти ги покажат. Има българско - Приста, има Шел, ОеМВи и т.н. От 6-7 лева до към 24. Аз от Шел съм доволен. Щом като е след ремонт двигателя, слагай му известно време малко повече масло - например 1:40. На 40 литра бензин - 1 литър масло. Или по-лесно - на 1л. бензин слагаш 25 гр. масло!

Ще се радвам да публикуваш малко снимки на "бъгито". И аз мисля да правя нещо средно между бъги и АТВ.


Понеделник, 16.07.2012 г. 17:23 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Понеделник, 16.07.2012 г. 08:44 ч.
Мнения: 8
Местоположение: Нейде в пустоща
Мнение Re: Баси ламята-къде по карбуратора да бутна,че........
Да разбирам ли че незнаеш къде по карбуратора да барна да гори по-малко и да върви по-МАЛКО щото е без тва в момента върви много ама наистина много ще кача ма др седмица.


Вторник, 17.07.2012 г. 11:19 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 119
Местоположение: София
Мнение Re: Баси ламята-къде по карбуратора да бутна,че........
Да. Не разбирам от карбуратора на Вартбурга. За мен това е финна работа и не е за всеки! Преди години единият ми Вартбург вървеше като хала. Надбягвал съм се с какво ли не. И то успешно. Но лапаше бензина като ламя. Отидох при един прехвален специалист на Симеоновско шосе (в София) и тъй хубаво ми центрова карбуратора, че колата тръгна като спъната. Едвам изпреварвах. Опитах се да върна старото положение, но уви...

За мен разхода на гориво зависи най-много от задкормилното устройство, т.е. от самия теб. Като искаш да харчи по-малко, подавай по-малко "газ" :D


Вторник, 17.07.2012 г. 12:29 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Понеделник, 16.07.2012 г. 08:44 ч.
Мнения: 8
Местоположение: Нейде в пустоща
Мнение Re: Баси ламята-къде по карбуратора да бутна,че........
Никой от тези които преглеждат темата ли нямат опит с регулирането на карбуратора,маи ще пускам БГ майсторлъка с начина проба грешка


Вторник, 17.07.2012 г. 13:07 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Понеделник, 16.07.2012 г. 08:44 ч.
Мнения: 8
Местоположение: Нейде в пустоща
Мнение Re: Баси ламята-къде по карбуратора да бутна,че........
Щото машината я правя от 1 год и тръгна и няяям търпение вече :D :D :D :D :D :D :D


Вторник, 17.07.2012 г. 13:57 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Вторник, 17.07.2012 г. 14:44 ч.
Мнения: 3
Местоположение: ирак 222
Мнение Re: Баси ламята-къде по карбуратора да бутна,че........
А какъв е тоя Богдан я го изтрийте тоя.Няма нужда да занимава с глупости професионалистите тука.(PEACE-в превод-МИР)


Вторник, 17.07.2012 г. 15:11 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 17:46 ч.
Мнения: 71
Местоположение: Sofiq
Мнение Re: Баси ламята-къде по карбуратора да бутна,че........
С по-малки жигльори ще стане,но не забравяй,че маслото влиза с горивото.
На първия ми Трабант мотора така си отиде [smilie=blowup]

_________________
ieiei@mail.bg


Вторник, 17.07.2012 г. 16:37 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 314
Мнение Re: Баси ламята-къде по карбуратора да бутна,че........
Реглажа на карбуратора означава настройка за работа при всички режими, ако се направи да върви с бедна смес за да е икономичен това означава че на студено няма да работи добре и ще пали трудно, ако се направи да върви много- това означава, че на топло няма да може да бъде запален заради давене или ще дави често, затова се настройва в подходящи граници на горивото и въздуха.
Във всеки случай трябва да тестваш разхода в нормални пътни условия за да прецениш дали гори или не. Това дето си го карал по някакъв шибан терен не може да бъде критерий за разход. Нищо чудно и машината да е добре настроена, само дето искаш да я разбъзикаш.


Сряда, 18.07.2012 г. 18:22 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Баси ламята-къде по карбуратора да бутна,че........
Гледай сега, без да съм кой знае какъв спец по карбураторите ми прави впечатление следното - когато карба е добре настроен и върви добре харчи най-малко.Просто не трябва да го юркаш.Ако вземеш да обедняваш сместа ,колата ще загуби мощност , и за да извършиш определена работа-преодоляване на наклон, ускоряване ,трябва да натиснеш повече и да вкараш по-голямо количество от бедната смес-в резултат пак разход, загряване и т.н.Просто прецизирай работата с десния крак по двата педала да натиска по-малко.
А иначе специално двутактовия двигател си е като кон ако- имаш кон дето бяга прекалено бързо и яде много не може да му намалиш дажбата на половина , и да не бяга бързо ,щото просто ще умре.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Сряда, 18.07.2012 г. 19:16 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение Re: Баси ламята-къде по карбуратора да бутна,че........
И бензинова косачка да закачиш на тоя мотор,пак толкова ще харчи.
На празен ход, литър бензин свършва за около 25-30 минути.Просто си харчи много.Ако пък няма центровка,преохлажда се и т.н....отиваш на 14-16 разход.
По това,дето пишеш, нямаш проблем с преразход на колата или някакъв проблем с карбуратора.Толкова си харчи.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Сряда, 03.10.2012 г. 23:52 ч.
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 13 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов