Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 
спирачки 353 
Автор Съобщение
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 22.06.2009 г. 16:17 ч.
Мнения: 173
Местоположение: Студентски град
Skype: trifon.kamburov
Мнение спирачки 353
Здравейте, спирачния баланс е нарушен, това го видяхме с момчетата на техническия преглед, та въпроса ми е - са си сменя гумичките или да си купя нова помпа ?


Вторник, 26.06.2012 г. 21:45 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч.
Мнения: 398
Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
Мнение Re: спирачки 353
Предполагам нямаш теч на спирачта течност,ако педала на спирачката си е нормален/не пропада и стои горе високо,т.е.има феродо на предните и задни накладки/,не е твърд като"камък",а на валовете в сервиза е показало по-ниска стойност на някое от колелата-просто свали накладките,виж отпред да няма заяло цилиндърче/раздвижи го евентуално/,подмени накладките ако са за смяна,отвори и задните колела-провери цилиндърчетата и саморегулирането дали се движи,състоянието на феродото/може малко да го зачистиш с шкурка,ако е хванало нагар и прах ,и това е!


Сряда, 27.06.2012 г. 07:18 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 314
Мнение Re: спирачки 353
Помпата е последното нещо, в което може да търсиш причини за проблем със спирачките след като си отстранил всякакви механични проблеми по колесните спирачки. Така или иначе те трябва да са в пълна кондиция. Т.е. започни с раздвижване на предните цилиндърчета и проверка на накладките. Тези накладки, които не са работили са ръждиви или поне на феродото му личи че не е сработвало. Дисковете също са ръждиви или на широки концентрични кръгове както отпред- така и отзад или барабаните нелъснати добре или по накладките има остатъци от ръжда или са износени под наклон. Това са критерии за неработещи добре спирачки. Оправи колелата, после тествай за да си говорим на ти.
Ако на първото натискане на педала не сработват, а на второто или някое следващо започват да хващат- обезвъздуши.


Сряда, 27.06.2012 г. 10:56 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 22.06.2009 г. 16:17 ч.
Мнения: 173
Местоположение: Студентски град
Skype: trifon.kamburov
Мнение Re: спирачки 353
добре ще проверя спирачките на всичките колела, а друг въпрос имам някой има ли идея пълния комплект маркучета ( гумените ) за спирачки колко струва ? за да ги сменя и тях, защото на мойте гумата е започнала да се пука стабилно. иначе течове няма, единствения случай в който педала се втвърдяваше на второто натискане, беше когато се спусках от Витоша и не карах бързо а лекичко и съответно използвах доста спирачката.


Сряда, 27.06.2012 г. 15:37 ч.
Профил
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: спирачки 353
Нагласи си поне едно 40 лева за маркучета! Поне при мен по-евтино няма!

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Сряда, 27.06.2012 г. 20:58 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 314
Мнение Re: спирачки 353
При същия проблем влязох в гаража да правя спирачки, предни цилиндърчета бяха спекли, маркучите също напукани. След като извадих накладките мъчих как ли не да накарам спеклите цилиндърчета да мръднат, с вд-та, с чукане, как ли не- не щат. Влязох в колата, друснах се на педала със цялата си тежест и педала падна до ламарината. :shock: Излизам- под единия маркуч- локва спирачна течност. Правете си сметка какво може да се случи в движение, пред пешеходна пътека, скочила топка от училище, на един ГТП или където и да е с такива маркучи. :idea:

Тришката- възможно е при дълга употреба на спирачките течността в цилиндърчетата да кипне- затова винаги при дълго спускане съм ползувал спирачките стабилно преди завой, а след него оставам да върви доколкото е възможно и безопасно. В смисъл винаги съм избягвал галенето на педала, а натискам смело да спира, после отпушам напълно. Така дисковете и барабаните все пак се охлаждат повече от вятъра при отпуснат педал, и течност никога не ми е кипвала.


Четвъртък, 28.06.2012 г. 13:24 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 119
Местоположение: София
Мнение Re: спирачки 353
Дааа... След някакъв дъъълъг период от време някои от цилиндърчетата на предните дискови спирачки спичат, запичат или с две думи - спират да се движат. Някои от тях. Но нали системата е двукръгова - това почти не се усеща. Освен на стенд за технически преглед. Обикновено тук е заровено кучето. Всичко друго - маркучи, тръбички, помпа, спирачна течност - те са след това.

Мъчил съм се и тъй като не искат на място да се раздвижат /не съм се сетил да скачам на педала/, съм свалял целите апарати и - миене, киснене с нафта, с WD 40, мъки, помпи, щанги и т.н. Буталцата е хубаво не само да се раздвижат, но още по-хубаво е да се извадят от леглата им и всичко да се почисти и смаже. Ще се учудите колко много боклуци могат да се съберат между буталото и леглото му.

Карал съм по Цариградско в най-лявата лента, но винаги на по-голяма дистанция от предния автомобил.

Това са спирачки! С тях шега и компромиси не бива да има. Ако спреш в задната броня на някой съвременен автомобил, ти си си виновен, защото не си спазил дистанция с възможностите на твоя Вартбург, а не на неговите сервоспирачки. Ами ако я няма неговата броня, а има човек?

П.С. - Между другото, след целия този ремонт си смени и спирачната течност. Изцяло. Купи си по-съвременна - най-малкото ДОТ4. По-трудно "завира" при прегряване.


Четвъртък, 28.06.2012 г. 15:11 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 22.06.2009 г. 16:17 ч.
Мнения: 173
Местоположение: Студентски град
Skype: trifon.kamburov
Мнение Re: спирачки 353
а спирачната течнос ако е направо дот5 ще прецака ли нещо гумички ала бала ? иначе при първа възможност ще разчастя всичките спирачки и ще ги почистя и раздвижа... аз когато карам рядко оставям повече дистанция в случай, че спирачките откажат.. така съм свикнал да им вярвам :mrgreen: разчитам на това че в случай на опасност ще се наложи да ускоря, за да избегна сблъсък :mrgreen: благодаря ви за съветите, ако има още нещо споделете го, за да бъде темата още по пълноценна не само за мен, а и за останалите [smilie=2beers]


Четвъртък, 28.06.2012 г. 20:42 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 314
Мнение Re: спирачки 353
Нищо няма да прецака, даже по-добре им е и на гумичките, също и на боята- ако случайно разлееш. Но има една , не си спомням точно дали 5 или 5.1 , която не може да се смесва с другите и един ден ще трябва да намериш същия клас за да долееш. Ако някой знае коя от двете е по-точно да пише.


Петък, 29.06.2012 г. 10:39 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 119
Местоположение: София
Мнение Re: спирачки 353
Не съм стигал до ДОТ 5, но разсъждавайки логически, това е консуматив и той трябва да е добър за всички. Иначе няма да се продава добре, а при евентуален проблем може да съдят производителя. Не знам. Чети какво пише на етикета. И ситните надписи.

За дистанцията. Всеки ден по два пъти съм на Цариградско - сутрин за работа и вечер обратно. Вече повече от 10 години. Знам му ритъма. Имам и опит (шофьор съм от 1969 г.!). Последните години дори на моменти карам с 90-100 на по-малко от 2 метра разстояние. Но Сценика ми е с АBS и съм сигурен и спокоен за този пред мен. Отзад дали ще ме подпрат е отделен въпрос. С Варбурджинито емоциите са съвсем други.


Петък, 29.06.2012 г. 10:54 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Петък, 24.07.2009 г. 08:39 ч.
Мнения: 112
Местоположение: sofia
Skype: r_wolf1
Мнение Re: спирачки 353
Вчера извадих от колата му един който караше на цариградско на 2 метра след мен.


Вторник, 10.07.2012 г. 13:24 ч.
Профил
Ентусиаст

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч.
Мнения: 741
Местоположение: Русе
Мнение Re: спирачки 353
.


Сряда, 11.07.2012 г. 21:31 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Петък, 22.02.2008 г. 23:48 ч.
Мнения: 41
Skype: alehandromendez
Automobile: Wartburg353W,Moskvic
Мнение Re: спирачки 353
DOT 5 e силиконова течност, несъвместима с останалите течности на база полиетилен гликол. Основната разлика се състои в това, че тази силиконова течност не абсорбира влагата

_________________
Wartburg-der beste Zweitaktwagen


Неделя, 10.08.2014 г. 20:45 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение Re: спирачки 353
Докарайте нещата до влагата в спирчната течност. Дори на западните тя се сменя по инструкция на 2-3 години. Повечето тук карат още с течност от ГДР времената, понеже е "оригинална".
Има едни лакмусчета за наличие на медни йони в течността. Така най-лесно се определя дали е за смяна, не по влагата. От постоянното нагряване, окисляване и т.н. се деактивират инхибиторите .И започва разграждане на медните тръбички.Това води до повишаване на нивата на медните йони. Като се появят, е време за смяна. Разграждането на инхибиторите е постоянен процес. Течност от 85-та, мястото и е в кофата, та дори да е чисто нова. Ако е запечатана, в нея изобщо няма да има влага.Но от инхибиторите нищо няма да е останало и...няма да разгради гумичките...Атакува директно метала.
Дот-5 за какво му е точно на Вартбурга или на Трабанта, че не се сещам...? Коли по два тона, с къде по-сериозни спирачки си работят с ДОТ4, та и с ДОТ3 даже...Системата има нужда от нормална поддръжка, не от космически технологии. Сменяйте си я на две години с Приста и това е. Нищо повече не трябва.
Маркучи се правят, работилници бол.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Неделя, 31.08.2014 г. 11:13 ч.
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов