Напиши нова тема Отговори на тема  [ 35 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Дистанционни втулки ? 
Автор Съобщение
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч.
Мнения: 255
Местоположение: Средец
Мнение Дистанционни втулки ?
Някой може ли да ми каже от къде мога да намеря дистанционни втулки и на каква цена ,че да оправя малко стабилноста на Трабант-а в завой?

_________________
Дърпаше ръчни с трабаня


Понеделник, 15.09.2008 г. 20:46 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Нищо няма да промениш. Трабанта проблема му идва от малката маса на автомобила. Гуми 165 е максимума който можеш да сложиш без да режеш. Ако режеш може още малко ма в един момент ще намалее натиска на единица площ и пак ще е нестабилно. Ако искаш стабилност си прегледай амортисьорите, смени втулките, които имат луфт и си купи нови широки гуми.


Понеделник, 15.09.2008 г. 21:37 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:17 ч.
Мнения: 36
Местоположение: Сливен
Skype: mentata82
Мнение 
По смешно нещо от това не бях чел във форума [smilie=thumbsup]
theultimate, искаш да кажеш, че втулките не осигуряват по-голяма стабилност, [smilie=egypt] от колкото без тях? Пробвал ли си за да знаеш за втулките и след това без тях? нищо лично виртуални приятелю, просто тук не си прав


Понеделник, 15.09.2008 г. 22:31 ч.
Профил YIM
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч.
Мнения: 255
Местоположение: Средец
Мнение 
последно осигуряват ли стабилност или не а за другите работи са ми наред само 1 широки гуми ми трябват.

_________________
Дърпаше ръчни с трабаня


Понеделник, 15.09.2008 г. 23:02 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Кое да пробвам? Да режа калника дори за напълно нормална гума? Карал съм трабанта с такива скорости градско и междуселско дето някои ги е страх да си карат нормалните коли. Всичко благодарение на читиави амортисьори и нови гуми. Просто втулките имат смисъл като завършек на един тунингован трабант. Самостоятелно няма да свършат особена работа. А като гледам резбите на моите болтове са свършили тотално. За да се сложат втулки или трябват нови болтове или на старите гайката да се навие колкото да хване.


Понеделник, 15.09.2008 г. 23:06 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч.
Мнения: 159
Местоположение: София
Мнение 
:D :D :D :D :D Тука май си играете на развален телефон. Няко е недоразбрал май-ми се струва. boycho слагай смело разликата е грандиозна, ако колата ти е с пружини, даже ги отрежи 1 намотка. Поразгледай старите теми, там всичко е обяснено подробно, има и чудесен чертеж. Всичко е пробвано купи си само по дълги болтове закалени - 10.8.


Вторник, 16.09.2008 г. 01:13 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч.
Мнения: 255
Местоположение: Средец
Мнение 
с ресоир съм.а и някой може ли да ми каже откъде да си намеря и на каква цена

_________________
Дърпаше ръчни с трабаня


Вторник, 16.09.2008 г. 05:29 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:17 ч.
Мнения: 36
Местоположение: Сливен
Skype: mentata82
Мнение 
Все още не се намират в БГ, трябва да се направят на стругар


Вторник, 16.09.2008 г. 08:16 ч.
Профил YIM
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Петък, 07.03.2008 г. 13:18 ч.
Мнения: 49
Местоположение: гр. Оряхово
Мнение 
mOm написа:
Все още не се намират в БГ, трябва да се направят на стругар

Мога да помогна по въпроса.


Вторник, 16.09.2008 г. 09:15 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
jopeto написа:
...ако колата ти е с пружини, даже ги отрежи 1 намотка...


Майко мила !!!

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Вторник, 16.09.2008 г. 20:54 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч.
Мнения: 159
Местоположение: София
Мнение 
Нещо, проблем с рязането ли !? Я дай да чуем сега експерт !


Вторник, 16.09.2008 г. 22:23 ч.
Профил
Долен и зъл ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч.
Мнения: 227
Местоположение: Стара Загора
Мнение 
Може би Наско е виждал какво става с рязани стандартни пружини и стандартни амортисьори. Съвсем малко по-твърда пружина, амортисьорът е постоянно свит и не работи правилно. В по-резките завои носачът опира в тампона и колата става нестабилна, защото се губи всякаква реакция на окачването. Колата ти се струва стабилна, защото е по-ниска и друса повече, ама като се опиташ да вземеш поредица от завои някак си не й се иска да сменя посоката. Да не говорим ако пътят не е гладък. Наскоро покарах кола, направена по този начин и се държеше на пътя ужасно, но за сметка на това друсаше и опираше навсякъде.

Забравих да спомена колко готино става като я отрежеш с флекса и по този начин пружината преминава през още една термична обработка, променяща изцяло свойствата на метала на мястото на рязането.


Вторник, 16.09.2008 г. 22:43 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч.
Мнения: 159
Местоположение: София
Мнение 
Ми в момента съм с втулките и нерязани пружини, и ако няма поне двама души в колата, задните колела са си с обратен ъгъл пак. Наложително е с 2 см. по-къса пружина. За флекса си прав.


Вторник, 16.09.2008 г. 22:57 ч.
Профил
Долен и зъл ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч.
Мнения: 227
Местоположение: Стара Загора
Мнение 
Два санта не са голяма разлика в дължината на пружината - тя с времето без да я режеш омеква повече. Викаш свити са гумите като е празна. Ама като я натовариш какво става. Винаги работата е едно подобриш, друго развалиш. А я си помисли, ако свалиш с 4 см и колата празна застане с прави задни гуми - само един сак в багажника и разваляш цялото поведение на колата. По неравностите има да блъска в тампоните. Заради това по-ниски пружини винаги в комплект с по-твърди амортисьори.


Вторник, 16.09.2008 г. 23:40 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
На трабанта брутално му омекват пружините. Виждал съм запазени пружини по-твърди от моя ресьор. Виждал съм и такива, дето по-тежък човек може да засили задницата в земята. Аз не разбрах че говорите за втулките, които изправят наклона на гумите. Помислих си че става дума за някакви дивотии вместо фланец дето изнасят гумата навън и за това така ви наплюх :) Моя трабант хем е доста твърда задницата и като сложа баскасата, усилвателя, резервната гума, куфарче с инструменти и още там някви боклуци (триъгълник, пожарогасител блабла) и гумите се изправят, а задницата се смъква малко надолу. Много колеги ми се чудиха как зимам завои с такава скорост, явно така съм подобрил сцепелението. Втулките все пак никой не ги тества как застават гумите при 3-4 човека и пълен багажник.


Сряда, 17.09.2008 г. 05:58 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 35 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов