Трабант и Вартбург форум http://www.forum.2tpower.com/ |
|
Пилене на маховик ТРАБАНТ http://www.forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=33&t=6172 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | p0werplay [ Неделя, 11.10.2015 г. 02:53 ч. ] |
Заглавие: | Пилене на маховик ТРАБАНТ |
Какво мнение ще изкажете колеги със свалянето на кг на маховика ? |
Автор: | орлича [ Неделя, 11.10.2015 г. 20:48 ч. ] |
Заглавие: | Re: Пилене на маховик ТРАБАНТ |
Тежестта на маховика не е случайна, т.е. ако я намалиш ще загубиш празния ход на двигателя. След "пиленето" маховикът следва да се балансира много добре, защото най-малкото рискуваш да се разбие лагер на коляновия вал, да не говорим за опасността да се счупи при високи обороти и може някой сериозно да пострада. Ако колата няма да се ползва само за гонки и състезания - не се препоръчва. |
Автор: | p0werplay [ Понеделник, 12.10.2015 г. 02:48 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Пилене на маховик ТРАБАНТ | |||||||||
Смисъл как ще изгубя празния ход, като се вземе на струг равномерно ще трябва ли баланс? |
Автор: | dibilatora [ Понеделник, 12.10.2015 г. 07:45 ч. ] |
Заглавие: | Re: Пилене на маховик ТРАБАНТ |
Ко и аз нямам техническо образование ,ама тия въпроси за под всякакво ниво.. |
Автор: | p0werplay [ Понеделник, 12.10.2015 г. 12:25 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Пилене на маховик ТРАБАНТ | |||||||||
Нали за това е този форум да се учим ![]() |
Автор: | dibilatora [ Понеделник, 12.10.2015 г. 12:35 ч. ] |
Заглавие: | Re: Пилене на маховик ТРАБАНТ |
И това е вярно ![]() |
Автор: | p0werplay [ Понеделник, 12.10.2015 г. 13:37 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Пилене на маховик ТРАБАНТ | |||||||||
Просто Трабанта го карам събота и неделя и нямам стартер и мисля леко да отнема от маховика едното което ще махна е гривната |
Автор: | LIvanov [ Понеделник, 12.10.2015 г. 15:09 ч. ] |
Заглавие: | Re: Пилене на маховик ТРАБАНТ |
не е по темата, но значи колега ти не продаде трабанта, реши да си го оставиш ли, или просто нямаше кандидати? |
Автор: | dibilatora [ Понеделник, 12.10.2015 г. 15:13 ч. ] |
Заглавие: | Re: Пилене на маховик ТРАБАНТ |
Ами да ти дам един стартер и да си решиш проблемите? |
Автор: | p0werplay [ Понеделник, 12.10.2015 г. 22:18 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Пилене на маховик ТРАБАНТ | |||||||||
Стартера не е проблем, проблем е че искам с минимални пари да тръгне да върви повече |
Автор: | K.I.P. [ Вторник, 13.10.2015 г. 01:19 ч. ] |
Заглавие: | Re: Пилене на маховик ТРАБАНТ |
Ще се опитам да дам отговор за маховика. Ако греша нека някой ме поправи. Маховика се явява като акумулатор на енергия , само че кинетична. Понеже доставянето на мощност на двигателя е неравномерно дори и при многоцилиндровите двигатели, затова се слага маховик който да създаде по равномерна работа. Колкото е по-голям маховика толкова повече кинетична енергия може да акумулира. Т.е. ние влагаме енергия и я взимаме по-късно, по подобие на ел. кондензатор. Т.е. на всеки такт на двигателя ние влагаме енергия и в моментите когато няма енергия, маховикът я връща към коляновия вал. -Изключително важно е маховикът да е балансиран идеално. -Колкото по малко работни тактове за единица време, толкова по-голям маховик ни трябва -Маховик се олекотява като се взима точно определено тегло от определени места, след което се балансира. Орлича е прав че ако колата няма да се използва по състезания е напълно излишно! |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |