Трабант - смяна на двигател - да или не?
Автор |
Съобщение |
injenerra
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:45 ч. Мнения: 150 Местоположение: Първомай Пловдовско
Automobile: трабстер + фиат
|
Re: Трабант - смяна на двигател - да или не?
Сподели си Докторе, идеята пък може и да се измисли нещо, та да я пуснем в действие.
_________________ Преди години жените готвеха като майка ми, а сега пият като баща ми!
|
Неделя, 21.07.2013 г. 13:30 ч. |
|
|
Zizi
Некадърник
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 16:33 ч. Мнения: 113
|
Re: Трабант - смяна на двигател - да или не?
Трабантовия водомер да стане термометър или в кутийката му да се монтира необходимото, за да стане термометър. Все пак не трябва да се излагаме пред арабите с недоделки- трябва да е като заводско.
|
Неделя, 21.07.2013 г. 22:45 ч. |
|
|
K.I.P.
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 16.08.2010 г. 17:23 ч. Мнения: 242 Местоположение: София
Skype: k.i.p._ut
Automobile: Trabant 601S
|
Re: Трабант - смяна на двигател - да или не?
Е защо не казахте водомера да го преправим , това пък е още по лесно! Значи понеже съм поразучил тук-там , интегралната схема , която е вътре се управлява по напрежение! Т.е. има едно краче на което е подава някакво напрежение и има няколко крачета които са изходите към светодиодите. Има и още едно за захранване. Сега не мога точно да предоставя снимки или чертежи , че съм на село и пиша на полеви условия... Предполагам до няколко дни ще успея да ги намеря, като се прибера. Да се върнем на темата: Значи понеже това се управлява по напрежение , много лесно може да се сложи едно терморезистор или термотранзистор , където уреда отчита пада на напрежението върху съпротивлението или пък усилването по напрежение от транзистора. Първо можеш да си мериш до такава температура , до каквато може да върши функцията си термоелемента , второ не е особено скъпо. Според мен е удачно да бъдат и двата уреда там и разходомерът , и самоделният термометър. Имам и още една идея. Тези интегрални схеми имат аналог , ще го потърся или може да се земе от втори "водомер" (т.е да се сложи втора такава схема ,за управлението на термометъра), където да се сложат само 4 лампички (светодиода) някъде по циферблата да се надупчи културно. Примерно 1 зелена , 2 жълти и една червена (както вартбурга). Все пак може да стане съвсем заводско. За справка - уреда на вартбурга има 3 такива интегрални схеми в себе си за трите светодиодни стълбици Ако има интерес мога да се заема да нахвърлям нещо на лист хартия, когато се върна?
_________________ Защо точно два такта? - Защото един не е достатчен , а четири са прекалено много!
|
Вторник, 23.07.2013 г. 14:30 ч. |
|
|
injenerra
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:45 ч. Мнения: 150 Местоположение: Първомай Пловдовско
Automobile: трабстер + фиат
|
Re: Трабант - смяна на двигател - да или не?
[quote="K.I.P."]Е защо не казахте водомера да го преправим , това пък е още по лесно!
....... Тези интегрални схеми имат аналог.........
A 277 D
_________________ Преди години жените готвеха като майка ми, а сега пият като баща ми!
|
Вторник, 23.07.2013 г. 23:29 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Трабант - смяна на двигател - да или не?
Ами хайде K.I. P. преработи го като е лесно. Аз докато направя "водомера' на оборотомер ми трябваше месец. Аналозите на A277D са три И трите трудно се намират...
_________________
|
Сряда, 24.07.2013 г. 21:40 ч. |
|
|
injenerra
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:45 ч. Мнения: 150 Местоположение: Първомай Пловдовско
Automobile: трабстер + фиат
|
Re: Трабант - смяна на двигател - да или не?
Това харесва ли ти? /Лицевия панел го няма но това е въпрос на време/ Уредчето на пръв поглед по нищо не се различава от останалите само с това, че има още един проводник!
_________________ Преди години жените готвеха като майка ми, а сега пият като баща ми!
|
Петък, 02.08.2013 г. 23:22 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Re: Трабант - смяна на двигател - да или не?
А каква всъщност е идеята да "правите" нещо, което се продава в магазина? Дигиталните термометри ли свършиха, сондите ли...Защо за всичко трябва винаги да избирате най-сложния начин? Нищо не пречи да си вземете и датчик от кола с водно охлаждане, заедно с уреда.Пак същото ще мери. Или айде, да не е за водата, за масло да е, че покрива до към 120 градуса. Какво ви влече все да "правите", не мога да разбера.По-добро от вече направеното и измисленото няма да стане. Това е един прост термометър, вие я карате все едно правите бета версия на андронния колайдер.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Събота, 03.08.2013 г. 21:21 ч. |
|
|
Zizi
Некадърник
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 16:33 ч. Мнения: 113
|
Re: Трабант - смяна на двигател - да или не?
Санта пак се появи- дигиталните са до 70 градуса, а на нас ни трябва поне до 120. Другото по- интересно е да се вгради в съществуващото място на водомера и да се пусне само едно кабелче за термометъра. Мишел вече е направил каквото трябва и в близките дни ще добие завършен вид.
|
Събота, 03.08.2013 г. 23:57 ч. |
|
|
injenerra
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:45 ч. Мнения: 150 Местоположение: Първомай Пловдовско
Automobile: трабстер + фиат
|
Re: Трабант - смяна на двигател - да или не?
Топлата вода колега, е открита доста отдавна, а и в случая никой не се стреми да я отрива!
_________________ Преди години жените готвеха като майка ми, а сега пият като баща ми!
|
Неделя, 04.08.2013 г. 00:00 ч. |
|
|