Трабант и Вартбург форум
http://www.forum.2tpower.com/

Вартбургов двигател???
http://www.forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=33&t=453
Страница 7 от 9

Автор:  Frederik [ Събота, 12.09.2009 г. 01:07 ч. ]
Заглавие:  Re: Вартбургов двигател???

Много филми

Автор:  Bat_Ilko [ Събота, 12.09.2009 г. 02:15 ч. ]
Заглавие:  Re: Вартбургов двигател???

ivan_trabant_stz написа:
и като те спрат ко щи кажат дигни капака, дигаш го и ко...ще ти мерят компресията ли :mrgreen: ,мож еби щще си каже че е от спортния филтър [smilie=boff]

Компресия няма да мерят, ама може и да погледнат номера на двигателя. А на технотест колкото и да са млади си мисля че ще различат трабантов, вартбургов и двигател от 1,3. Катаджията също има прави да провери номера на двигателя и съм чувал за такива случки с правени лади и други такива. Все някой ще може да разчете номера на мотора. Те за това ходят по двама - единият може да чете, а другият да пише.
Прегледът не е никакъв проблем. Последните 3-4 пъти вообще не съм вкарвал колата в сервиза, без да съм с връзки и да ги познавам. Не трябва да е така, ама по този начин стоят нещата. Обикновено ги карам поне да я прекарат през валяците, че ако има нещо да си покаже. Иначе ако всичко се гледа на прегледа, защото и на такива места съм ходил, каквито и лумпени да са и да не могат да различат трицилиндров двигател с водно охлаждане от двуцилиндрова въздухарка, все ще ти търсят номер на мотора и ще те хванат.

Автор:  theultimate [ Събота, 12.09.2009 г. 10:59 ч. ]
Заглавие:  Re: Вартбургов двигател???

Според мен освен ако не те спрат със скорост, с която е ясно че трабант не може да кара, няма да те хванат. Не вярвам някой полицай да направи разлика в звука на двигателя - ще го омаеш че имаш хубав ремус примерно. Въпроса е може ли всичкото това да се легализира на технотест за да няма такива драми?

Автор:  milenskior [ Събота, 12.09.2009 г. 20:27 ч. ]
Заглавие:  Re: Вартбургов двигател???

Колеги на малкия талон който се носи в колата номер на двигателя не пише, така че полицаите трябва да ходят у вас да сверяват номера.
Ако си караш нормално и не се правиш на ауспух, че много ти бяга трабанта и всичко друго ти е изрядно не мисля че някой полицай би ти направил проблем.
На технотес всичко става с пари на правилното място, така че не е невъзможно да си озакониш двигателя, въпроса е заслужава ли си.

Автор:  milenskior [ Понеделник, 14.09.2009 г. 14:51 ч. ]
Заглавие:  Re: Вартбургов двигател???

Колеги от сума ти време се дъвче тая тема и доста фланци понаправих, пък все още няма в движение Трабант с Вартбургов мотор.
Айде де позасилете се малко, че ми е интересно да видя такава машина в действие.

Автор:  theultimate [ Понеделник, 14.09.2009 г. 20:02 ч. ]
Заглавие:  Re: Вартбургов двигател???

Напротив, има трабант RS в движение, просто собственика му пише рядко вече :)

Автор:  steffcho [ Вторник, 06.04.2010 г. 00:11 ч. ]
Заглавие:  Re: Вартбургов двигател???

Здравейте и от мен :) новак съм във форума, регистрирах се, именно защото започнах такъв проект. Имам и една идейка за споделяне...мисля да кача на Трабчо цялата предница от Вартбург, със все окачването и задвижването. Споделете, дали ви се вижда добре? Мисля го, защото ми се струва, че кутийката и окачването на Трабчо няма да изкарат дълго, а и така няма да се налага да приспособявам дискове, други съединители и т.н

Автор:  theultimate [ Вторник, 06.04.2010 г. 00:27 ч. ]
Заглавие:  Re: Вартбургов двигател???

Вартбурга е на шаси и окачването му е съвсем различно от трабантовото.

Автор:  steffcho [ Вторник, 06.04.2010 г. 02:20 ч. ]
Заглавие:  Re: Вартбургов двигател???

Знам го това, идеята ми е, понеже на Трабанта магарето държи и окачването, и двигателя, да отрежа от Вартбурга предницата, където са захванати същите работи, и да се прикрепи (като съответно даже и се подсили) към гредата, към която се захващат тези неща при Трабанта. Това с цел да използвам доста по-доброто окачване, и да си е с кутия, полуоски, съединител и диференциал на Варга, за да не седя на тръни кога ще ми изтропа я каре, я полуоска, я съединител, я скорости...най-много ме е страх за полуоските, щото с Трабантовия мотор се късат сравнително лесно, камоли с най-малко 2 пъти повече мощност...

Автор:  Krap4enski [ Вторник, 06.04.2010 г. 10:56 ч. ]
Заглавие:  Re: Вартбургов двигател???

Колега предницата на Вартбурга е доста по дълга от тази на Трабанта там двигателя и скоростите са надлъжно разположени спрямо купето и ако се опиташ да слагаш шаси+мотор+скорости ще стърчат отпред пред колата доста.

Автор:  kurtev [ Вторник, 06.04.2010 г. 11:09 ч. ]
Заглавие:  Re: Вартбургов двигател???

Привет!
Предлагам да помислиш също за варианта да използваш цялото шаси от Вартбург и само да го скъсиш по средата някъде за да докараш междуосовото разстояние като за купето от Трабант. Докато работиш по шасито ще е удобно и да се сложат по-къси пружини и амортесьори, както и стабилизаираща щанга отпред (евентуално).
Поздрави и успех с проекта!

Автор:  steffcho [ Вторник, 06.04.2010 г. 18:22 ч. ]
Заглавие:  Re: Вартбургов двигател???

Е като стърчи - ще накарам и калниците да щръкнат :lol: мисля да удължа подкалниците - тенекията, кашона лесен - стъклена вата и смолица и работата готова. И другото, че и ще е оригинално изпълнението - Траби с дълга муцуна :lol: цялото шаси не ми се харесва някак си да го монтирам...ще видим. Споделете мнение - дали според Вас, кутията и съединителя на Трабанта ще понесат доста по-голямото натоварване :oops: гледам, че полуоски от Голф барабар със спирачките се слагат, като от вътрешния край ми изглеждат полуоски на Траби, заварени за Голфовите, които се зацепват за главините. Ейтая заварчица там що ли ми се струва, че при по-сериозно пилене на гуми или по - рязко тръгване, ше се скъса :roll: ако има начин за по-дебели и здрави полуоски, казвайте та да намеря най-удачния вариант :)

Автор:  лудака [ Вторник, 06.04.2010 г. 19:21 ч. ]
Заглавие:  Re: Вартбургов двигател???

steffcho написа:
Е като стърчи - ще накарам и калниците да щръкнат :lol: мисля да удължа подкалниците - тенекията, кашона лесен - стъклена вата и смолица и работата готова. И другото, че и ще е оригинално изпълнението - Траби с дълга муцуна :lol: цялото шаси не ми се харесва някак си да го монтирам...ще видим. Споделете мнение - дали според Вас, кутията и съединителя на Трабанта ще понесат доста по-голямото натоварване :oops: гледам, че полуоски от Голф барабар със спирачките се слагат, като от вътрешния край ми изглеждат полуоски на Траби, заварени за Голфовите, които се зацепват за главините. Ейтая заварчица там що ли ми се струва, че при по-сериозно пилене на гуми или по - рязко тръгване, ше се скъса :roll: ако има начин за по-дебели и здрави полуоски, казвайте та да намеря най-удачния вариант :)

Какво се занимаваш с глупости не мога да разбера??? Зимаш си 1 фланец, зимаш едни дискови и летиш. Защо се занимаваш с толково много преправяне, като може да се направи 100 пъти по-лесно!

Автор:  Krap4enski [ Вторник, 06.04.2010 г. 20:12 ч. ]
Заглавие:  Re: Вартбургов двигател???

Колега казах , че ще стърчи мотора като уточнение , щом не е проблем за теб да удължаваш калници капак и т.н. тогава няма за какво да се притесняваш.И аз бих ти казал щом е така да вземеш направо едно шаси от Вг. и да го скъсиш.Гледам , че ти е спорен въпроса със скоростите на Тт и полуоските му.Полуоски не се режат и не се слагат никакви такива от Голфове или други , Също така каретата не са чак толкова по слаби от тези на Вартбурга , за дебелината на самата полуоска да не говориме.Аз карам с такъв мотор доста време вече и проблеми с кутията и с карета не съм имал.Разбирасе ако завиваш на място докрай и тръгваш с пълна газ няма да изкарат дълго каретата но това не важи само за Трабанта нали?

Автор:  trabsster [ Вторник, 06.04.2010 г. 21:14 ч. ]
Заглавие:  Re: Вартбургов двигател???

Идеята не е чак толкова лоша,но ако го направиш така колата ще става само за писта и т.н ,и щом само за състезания по добре го вкарай отзад всичкото .Ако държиш да е отпред както си го замислил ще трябва да направиш брутален ролкейдж и да хванеш "магарето" към кейджа.Като си замислил да удължаваш предницата ,колата пак няма да може да се кара регистрирана,затова ще вкараш скоростната кутия в кабината т.е ще го изнесеш назад,ама аз ко ли разбирам :mrgreen:

Страница 7 от 9 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/