Напиши нова тема Отговори на тема  [ 125 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Следваща
Вартбургов двигател??? 
Автор Съобщение
Уж Трабантаджия
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 14:56 ч.
Мнения: 168
Местоположение: гр.Благоевград
Skype: lotssan_bg
Automobile: VAZ 2101,Tt-600
Мнение Re: Вартбургов двигател???
Много филми


Събота, 12.09.2009 г. 01:07 ч.
Профил
Долен и зъл ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч.
Мнения: 227
Местоположение: Стара Загора
Мнение Re: Вартбургов двигател???
ivan_trabant_stz написа:
и като те спрат ко щи кажат дигни капака, дигаш го и ко...ще ти мерят компресията ли :mrgreen: ,мож еби щще си каже че е от спортния филтър [smilie=boff]

Компресия няма да мерят, ама може и да погледнат номера на двигателя. А на технотест колкото и да са млади си мисля че ще различат трабантов, вартбургов и двигател от 1,3. Катаджията също има прави да провери номера на двигателя и съм чувал за такива случки с правени лади и други такива. Все някой ще може да разчете номера на мотора. Те за това ходят по двама - единият може да чете, а другият да пише.
Прегледът не е никакъв проблем. Последните 3-4 пъти вообще не съм вкарвал колата в сервиза, без да съм с връзки и да ги познавам. Не трябва да е така, ама по този начин стоят нещата. Обикновено ги карам поне да я прекарат през валяците, че ако има нещо да си покаже. Иначе ако всичко се гледа на прегледа, защото и на такива места съм ходил, каквито и лумпени да са и да не могат да различат трицилиндров двигател с водно охлаждане от двуцилиндрова въздухарка, все ще ти търсят номер на мотора и ще те хванат.

_________________
http://www.vbox7.com/play:b720d575


Събота, 12.09.2009 г. 02:15 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Вартбургов двигател???
Според мен освен ако не те спрат със скорост, с която е ясно че трабант не може да кара, няма да те хванат. Не вярвам някой полицай да направи разлика в звука на двигателя - ще го омаеш че имаш хубав ремус примерно. Въпроса е може ли всичкото това да се легализира на технотест за да няма такива драми?

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Събота, 12.09.2009 г. 10:59 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Петък, 07.03.2008 г. 13:18 ч.
Мнения: 49
Местоположение: гр. Оряхово
Мнение Re: Вартбургов двигател???
Колеги на малкия талон който се носи в колата номер на двигателя не пише, така че полицаите трябва да ходят у вас да сверяват номера.
Ако си караш нормално и не се правиш на ауспух, че много ти бяга трабанта и всичко друго ти е изрядно не мисля че някой полицай би ти направил проблем.
На технотес всичко става с пари на правилното място, така че не е невъзможно да си озакониш двигателя, въпроса е заслужава ли си.


Събота, 12.09.2009 г. 20:27 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Петък, 07.03.2008 г. 13:18 ч.
Мнения: 49
Местоположение: гр. Оряхово
Мнение Re: Вартбургов двигател???
Колеги от сума ти време се дъвче тая тема и доста фланци понаправих, пък все още няма в движение Трабант с Вартбургов мотор.
Айде де позасилете се малко, че ми е интересно да видя такава машина в действие.


Понеделник, 14.09.2009 г. 14:51 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Вартбургов двигател???
Напротив, има трабант RS в движение, просто собственика му пише рядко вече :)

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Понеделник, 14.09.2009 г. 20:02 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 22.12.2009 г. 05:55 ч.
Мнения: 104
Местоположение: Стара Загора
Skype: stefun4o
Automobile: Trabant 653
Мнение Re: Вартбургов двигател???
Здравейте и от мен :) новак съм във форума, регистрирах се, именно защото започнах такъв проект. Имам и една идейка за споделяне...мисля да кача на Трабчо цялата предница от Вартбург, със все окачването и задвижването. Споделете, дали ви се вижда добре? Мисля го, защото ми се струва, че кутийката и окачването на Трабчо няма да изкарат дълго, а и така няма да се налага да приспособявам дискове, други съединители и т.н


Вторник, 06.04.2010 г. 00:11 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Вартбургов двигател???
Вартбурга е на шаси и окачването му е съвсем различно от трабантовото.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Вторник, 06.04.2010 г. 00:27 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 22.12.2009 г. 05:55 ч.
Мнения: 104
Местоположение: Стара Загора
Skype: stefun4o
Automobile: Trabant 653
Мнение Re: Вартбургов двигател???
Знам го това, идеята ми е, понеже на Трабанта магарето държи и окачването, и двигателя, да отрежа от Вартбурга предницата, където са захванати същите работи, и да се прикрепи (като съответно даже и се подсили) към гредата, към която се захващат тези неща при Трабанта. Това с цел да използвам доста по-доброто окачване, и да си е с кутия, полуоски, съединител и диференциал на Варга, за да не седя на тръни кога ще ми изтропа я каре, я полуоска, я съединител, я скорости...най-много ме е страх за полуоските, щото с Трабантовия мотор се късат сравнително лесно, камоли с най-малко 2 пъти повече мощност...


Вторник, 06.04.2010 г. 02:20 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 11:01 ч.
Мнения: 126
Местоположение: Монтана
Мнение Re: Вартбургов двигател???
Колега предницата на Вартбурга е доста по дълга от тази на Трабанта там двигателя и скоростите са надлъжно разположени спрямо купето и ако се опиташ да слагаш шаси+мотор+скорости ще стърчат отпред пред колата доста.


Вторник, 06.04.2010 г. 10:56 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 02.02.2009 г. 09:53 ч.
Мнения: 10
Местоположение: Пазарджик
Skype: kurtev79
Мнение Re: Вартбургов двигател???
Привет!
Предлагам да помислиш също за варианта да използваш цялото шаси от Вартбург и само да го скъсиш по средата някъде за да докараш междуосовото разстояние като за купето от Трабант. Докато работиш по шасито ще е удобно и да се сложат по-къси пружини и амортесьори, както и стабилизаираща щанга отпред (евентуално).
Поздрави и успех с проекта!


Вторник, 06.04.2010 г. 11:09 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 22.12.2009 г. 05:55 ч.
Мнения: 104
Местоположение: Стара Загора
Skype: stefun4o
Automobile: Trabant 653
Мнение Re: Вартбургов двигател???
Е като стърчи - ще накарам и калниците да щръкнат :lol: мисля да удължа подкалниците - тенекията, кашона лесен - стъклена вата и смолица и работата готова. И другото, че и ще е оригинално изпълнението - Траби с дълга муцуна :lol: цялото шаси не ми се харесва някак си да го монтирам...ще видим. Споделете мнение - дали според Вас, кутията и съединителя на Трабанта ще понесат доста по-голямото натоварване :oops: гледам, че полуоски от Голф барабар със спирачките се слагат, като от вътрешния край ми изглеждат полуоски на Траби, заварени за Голфовите, които се зацепват за главините. Ейтая заварчица там що ли ми се струва, че при по-сериозно пилене на гуми или по - рязко тръгване, ше се скъса :roll: ако има начин за по-дебели и здрави полуоски, казвайте та да намеря най-удачния вариант :)


Вторник, 06.04.2010 г. 18:22 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Петък, 06.02.2009 г. 21:30 ч.
Мнения: 131
Местоположение: софия
Skype: trabitrabi2121
Мнение Re: Вартбургов двигател???
steffcho написа:
Е като стърчи - ще накарам и калниците да щръкнат :lol: мисля да удължа подкалниците - тенекията, кашона лесен - стъклена вата и смолица и работата готова. И другото, че и ще е оригинално изпълнението - Траби с дълга муцуна :lol: цялото шаси не ми се харесва някак си да го монтирам...ще видим. Споделете мнение - дали според Вас, кутията и съединителя на Трабанта ще понесат доста по-голямото натоварване :oops: гледам, че полуоски от Голф барабар със спирачките се слагат, като от вътрешния край ми изглеждат полуоски на Траби, заварени за Голфовите, които се зацепват за главините. Ейтая заварчица там що ли ми се струва, че при по-сериозно пилене на гуми или по - рязко тръгване, ше се скъса :roll: ако има начин за по-дебели и здрави полуоски, казвайте та да намеря най-удачния вариант :)

Какво се занимаваш с глупости не мога да разбера??? Зимаш си 1 фланец, зимаш едни дискови и летиш. Защо се занимаваш с толково много преправяне, като може да се направи 100 пъти по-лесно!


Вторник, 06.04.2010 г. 19:21 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 11:01 ч.
Мнения: 126
Местоположение: Монтана
Мнение Re: Вартбургов двигател???
Колега казах , че ще стърчи мотора като уточнение , щом не е проблем за теб да удължаваш калници капак и т.н. тогава няма за какво да се притесняваш.И аз бих ти казал щом е така да вземеш направо едно шаси от Вг. и да го скъсиш.Гледам , че ти е спорен въпроса със скоростите на Тт и полуоските му.Полуоски не се режат и не се слагат никакви такива от Голфове или други , Също така каретата не са чак толкова по слаби от тези на Вартбурга , за дебелината на самата полуоска да не говориме.Аз карам с такъв мотор доста време вече и проблеми с кутията и с карета не съм имал.Разбирасе ако завиваш на място докрай и тръгваш с пълна газ няма да изкарат дълго каретата но това не важи само за Трабанта нали?


Вторник, 06.04.2010 г. 20:12 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Вторник, 06.04.2010 г. 13:35 ч.
Мнения: 113
Местоположение: стара загора
Skype: ivanz_stz
Мнение Re: Вартбургов двигател???
Идеята не е чак толкова лоша,но ако го направиш така колата ще става само за писта и т.н ,и щом само за състезания по добре го вкарай отзад всичкото .Ако държиш да е отпред както си го замислил ще трябва да направиш брутален ролкейдж и да хванеш "магарето" към кейджа.Като си замислил да удължаваш предницата ,колата пак няма да може да се кара регистрирана,затова ще вкараш скоростната кутия в кабината т.е ще го изнесеш назад,ама аз ко ли разбирам :mrgreen:

_________________
powered by ivan_trabant_stz


Вторник, 06.04.2010 г. 21:14 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 125 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов