Трабант и Вартбург форум
http://www.forum.2tpower.com/

Как се снижава трабант?
http://www.forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=33&t=2977
Страница 3 от 3

Автор:  jekoTT [ Вторник, 06.07.2010 г. 10:05 ч. ]
Заглавие:  Re: Как се снижава трабант?

Теоретически,окачването е конструктивен възел където ресьор/пружина/ и амортисьор работят заедно.Промениш ли еднот - ще промениш работата и на другото.Обикновено промяната е към по-лошо.
Хората сменят окачването комплект,ако искат да си изпипат работата и да постигнат търсения ефект.
За Трабанта,който се слави с добрата си проходимост извън пътя и ниска скорост на шосе си мисля,че не е добра идея пипането на окачването по метода на пробата и грешката...само разочарование,загуба на време и пари,и в крайна сметка - нищо насреща.
Така търсения визуален ефект от снижаването може да се постигне и с подбора на подходящи нископрофилни гуми.Сега поне изборана гуми и джанти е голям,малко повече ровене из нета се иска.
Тези дни се надявам да се похваля и аз с Трабант,но от сега се замислям как да го повдигна още малко,обратно на настоящата тема...всеки луд с номера си и аз с моя,както се казва. :D

Автор:  ivanski [ Четвъртък, 08.07.2010 г. 11:09 ч. ]
Заглавие:  Re: Как се снижава трабант?

siso написа:
Аз си мисля, че като се смали чашката окачването ще стане и по-меко.
Защото пружината няма да е толкова сгъната.

Тук изниква въпроса дали по-мекото окачване ще е толкова кофти или повече, колкото е и по-твърдото. :mehehehehe:

А не знам ония другите чашки, които се слагаха там където се захваща носача за да се изправят колелата, дали няма да има голямо натоварване там?

Изобщо много приказки и аз поне не разбрах дали да режа пружината, дали да смалявам чашката над нея или да сложа спейсъри или как да ги нареча на носачите ?
Вариантите са три и аз искам да знам, кой предоставя повече плюсове отколкото минуси?

:mrgreen:

п.с. Айде казвайте, че съм махнал единия амортисьор и не мога да ползвам колата сега.



Майсториии [smilie=gaaaaaaa]
Много шум за нищо стана май.
Кажете кой вариант е най-удачен за да променя този грозен наклон на колелата.
Трабанта сега седи с единия заден крак във въздуха и не се кара.

Автор:  Teo [ Петък, 16.07.2010 г. 01:38 ч. ]
Заглавие:  Re: Как се снижава трабант?

Ако няма да го сваляш - слагаха се едни "чашки" на задните вътрешни тампони на носачите, с което гумите от \-/ ставаха /-\ или |-|, в зависимост от височината на "чашките".
Другия вариант е с едни по-къси пружини и по-къси амортисьори - товава ще получиш и по-добра стабилност, но ще трябва да мислиш и за предницата. Там пък от своя страна, един швабин мисля, беше сложил едно "метално блокче" като подложка между предния ресьор на трабанта и магарето, и съответно по-къси и твърди амортисьори. Определено се получава много красиво и със сигурност ефективно! Ако си максималист, може да дадеш ресьора на някой ковач да го "втвърди" малко за максимален ефект относно стабилността, иначе подобрение ще имаш само от по-ниския център на тежестта и по-твърдите амортисьори. Втвърдиш ли и ресьора, можеш да ходиш на картинг пистата в Плевен да им вземеш акъла!
Комбинирайки 2-та варианта, които ти предложих, кажи-речи може да си избереш точно колко да е висок трабанта ти и точно каква стойка да има - гумите колко да са разтворени, колко да е хода им и т.н.
Всичко го имаше из старите форуми снимано, обсъждано и т.н. Предполагам се досещаш за какво ти говоря. ;)

Автор:  theultimate [ Понеделник, 19.07.2010 г. 08:46 ч. ]
Заглавие:  Re: Как се снижава трабант?

Втулки на носачите.

Автор:  ivanski [ Понеделник, 20.06.2011 г. 22:15 ч. ]
Заглавие:  Re: Как се снижава трабант?

Да питам тук пък може и някой, който знае да отговори.

Трабантовите предни носачи са два вида( поне аз за толкова се сещам) - такива с планка за ремъка, който се закача за купето ( по-старата модификация) и такива, които нямат такава планка (по-новите).

Въпроса ми е : Всички Трабантови носачи с еднаква дължина и размери ли са ?
Защото на мен ми се струва, че по-старите са по-дълги от по-новите.

Автор:  kyolov [ Вторник, 28.07.2015 г. 13:19 ч. ]
Заглавие:  Re: Как се снижава трабант?

Всеки говори за заместващи пружини и твърди амортисьори, но никои не споменава от какъв автомобил биха станали добре. Никои ли не го е правил?
Търсил съм в склад за авто части за отзад нищо не открих, пружините на трабанта бяха най-къси.

Автор:  mladen201 [ Вторник, 28.07.2015 г. 15:28 ч. ]
Заглавие:  Re: Как се снижава трабант?

Аз съм писал и съм качил снимки на моите задни амортисьори. Ама кой да чете. По лесно е да питате. Предни амортисьори от лада, чинийка в която ляга пружината от голф 3, пружина от голф 3 рязана, над пружината всичко се ползва от оригиналния амортисьор.

Автор:  ivanski [ Вторник, 28.07.2015 г. 15:37 ч. ]
Заглавие:  Re: Как се снижава трабант?

Мда и аз съм писал.
Аз пък почнах да си правя с пружина от поло, ама към момента съм зарязал нещата.
Качил съм снимки, обяснения и т.н.
Не че съм го сглобил и тествал, ама все пак е някакво начало от което да почнеш да търсиш подходящия за тебе вариант.

Автор:  kyolov [ Вторник, 28.07.2015 г. 19:11 ч. ]
Заглавие:  Re: Как се снижава трабант?

Извинявам се. Не ме е мързи да чета, явно е в друга тема която не съм видял. Бих благодарен ако ми кажете коя е тя,заедно със снимките. [smilie=2beers]

Автор:  mladen201 [ Сряда, 29.07.2015 г. 11:56 ч. ]
Заглавие:  Re: Как се снижава трабант?

Изображение
Изображение
Изображение

Страница 3 от 3 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/