Напиши нова тема Отговори на тема  [ 38 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Слагане на друг карбуратор 
Автор Съобщение
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Слагане на друг карбуратор
Така са ме учили ,авто-монтьори ,инжeнери, книги ,интернет и горе долу всеки,който познавам и се занимава с Трабанти! Колега не съм тъп консултирал съм се с всичките видове изброени хора или източници на информация !И аз съм ги имал тия фикс идеи,аз там не пипам искам да му се радвам по дълго! [smilie=2beers]
Не искам да започвам спор ! :mrgreen:

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Последна промяна Kiril Terziev на Вторник, 16.11.2010 г. 22:12 ч., променена общо 1 път

Вторник, 16.11.2010 г. 21:56 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1183
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Слагане на друг карбуратор
Kiril Terziev написа:
Така са ме учили ,авто-монтьори ,инжинери, книги ,интернет и горе долу всеки,който познавам и се занимава с Трабанти! Колега не съм тъп консултирал съм се с всичките видове изброени хора или източници на информация !И аз съм ги имал тия фикс идеи,аз там не пипам искам да му се радвам по дълго! [smilie=2beers]
Не искам да започвам спор ! :mrgreen:


И аз не искам да започвам спор, но щом има такава тема, значи тея дето обсъждаме тука не ни пука колко ще гори трабанта, не ни пука какво са ти казали ,,авто-монтьори ,инж-Е-нери, книги ,интернет'', не ни пука дали искаш да се радваш на твоя по-дълго .

Щом е пусната темата просто не спами в нея :!:


Вторник, 16.11.2010 г. 22:07 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Слагане на друг карбуратор
Eми като не ти пука се затвори в Трабанта ,сложи му един двигател от Зил с карбуратор на моторна резачка и цилиндри на косачка да гори 60 на 100 ! :mrgreen:
Човек си изказва мнението ти го изкарваш като спам ......аман .....!

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Вторник, 16.11.2010 г. 22:18 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Слагане на друг карбуратор
Сега няма да се спори, но имаше някъде снимки как един пич беше обърнал цилиндрите на обратно и сложил резонанса фуния и имаше някакви други преправки по двигателя - мисля че беше отварял дупки за 2 карбуратора.Но вие се разграничихте доста от първоначалната идея на темата.Дори някъде имаше клип с двигател на трабан направен с моноинжекция.
Твърдо против съм гърченето на двигателя с различни бабини съвети.Полираш смукателния отвор, изпускателния не е лошо профилактично и той да се полира, въпреки че се замазва и това е.Всичко друго е ако си състезател и имаш в гаража 5-6 двигателя и отвън 1 цистерна с бензин.
Да си дойдем на въпроса - брат ми има мотор балкан 50 със сменен карбуратор, понеже оригиналния е много зле.Карбуратора мисля че е сложен от мотор карпати
http://www.motorbike-bg.com/product.php?id=6975 и си върви повече от прекрасно.
Същото можем и ние да го направим, но си иска пари за карбуратор микуни.Естествено те са по-добри спрямо трабантовите.
Мисля че ако се сложи двукамерен ще гори повече и това е.Колата и без туй не изгаря сместа оптимално.Ще върви пак със 120, но сместа няма да е толкова бедна и ще има по-добро мазане.
Извода е - трабантовия двигател си остава трабантов и ако се опита да се повиши мощността се намалява ресурса му.Това са го правили немски инженери и ние едва ли сме по-умни от тях с нашите луди идеи.Просто най-новия карб за трабан е направен, така че да се сведе до по-нисък разход на бензин, спрямо скоростта и е с намалено мазане.

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Сряда, 17.11.2010 г. 17:54 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Слагане на друг карбуратор
За Балканчето, аз имам едно реставрирано оригинално е на 90%, но наистина карбураторите им са слаба работа !Моя му смених 3 карба и пак се дави и не работи на пълни обороти, но пак 50 km. ги лепи а е 1967 година! :mrgreen:

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Сряда, 17.11.2010 г. 19:16 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Слагане на друг карбуратор
Има разлика между не си струва, не ми се занимава и не може. Повечето обикновенно не им се занимава. Естествено че разхода ще скочи и ще скъсиш живота на двигателя и пак ще си по-бавен от произволна западна кола за 1000лв. Но ако искаш да ускоряваш за под 30 секунди без смяна на мотора - това е положението. Моля не пишете ако нямате конкретни идеи.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Петък, 26.11.2010 г. 00:51 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Слагане на друг карбуратор
Kiril Terziev написа:
За пореден път казвам ,че трабантовия двигател не е проектиран да претърпява преправяния !Рано или късно ще издъхне, защото са му нарушени фабричните параметри !! :?

Пък и не виждам смисъл с два карбуратора ,освен да си играеш да си тренираш механическите умения за друго просто няма смисъл. :wink:


Абе като не си наясно по въпроса що се обаждаш? На хората им писна да ти четат спама и глупостите.
Разбира се че двигателя на Трабанта търпи преправяния, подготвяли са го за Ралита и мощноста е била над 2 пъти по висока от заводската.
Разбира се всякакви преработки повишаващи мощноста скъсяват живота на мотора, но това е много относително и силно зависи и от преработките и от начина на експлоатация след това. Така че на разните там инжИнери и шафьори дето са ти давали акъл без никога да са се захващали с каквито и да било подобрения а само са си карали "заводските" сапунерки може да им кажеш да си гледат работата.


Понеделник, 29.11.2010 г. 11:22 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 22.12.2009 г. 05:55 ч.
Мнения: 104
Местоположение: Стара Загора
Skype: stefun4o
Automobile: Trabant 653
Мнение Re: Слагане на друг карбуратор
Аз, доколкото съм чувал, от Траби мотор, са изстисквали до 70 коня на ония времена, и са се състезавали с тези двигатели :) но това е свързано с много инженери, експерименти, тестове, провали и най-вече пари :lol: За мен, тунинг и подобрение на характеристиките са възможни на всякакъв двигател, без значение 2-тактов, 4-тактов, Ванкелов, турбинен, парен и т.н :D въпроса е да има желание и умения за работа :)


Сряда, 01.12.2010 г. 13:08 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Слагане на друг карбуратор
Да, състезателните трабанти са достигали 70 к,с, но работния обем при тях е 800 кубика, и редица други подорбения по двигателя - портвани канали, голяма степен на сгъстяване, резонансна фуния и т.н.


Сряда, 01.12.2010 г. 21:19 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Петък, 06.02.2009 г. 21:30 ч.
Мнения: 131
Местоположение: софия
Skype: trabitrabi2121
Мнение Re: Слагане на друг карбуратор
Ivaka написа:
Да, състезателните трабанти са достигали 70 к,с, но работния обем при тях е 800 кубика, и редица други подорбения по двигателя - портвани канали, голяма степен на сгъстяване, резонансна фуния и т.н.


800рс за който говориш ти е бил с мощност от 75 кс ии е имал мегдан за още !!


Сряда, 01.12.2010 г. 21:35 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Слагане на друг карбуратор
Ти какво направи с онези бутала? стана ли нещо?

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Сряда, 01.12.2010 г. 23:16 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Слагане на друг карбуратор
Да бе, не 75, 100 коня е бил...

Fahrzeug: Trabant 800 RS, Baujahr 1986
Rallye-Werkswagen des ehem. VEB Automobilwerke Zwickau

Motor: 2-Zylinder-Zweitakt
Hubraum: 800 cm³
Leistungen: ca. 47 kW (65 PS)
Getriebe: 5-Gang-Getriebe (Lenkradschaltung)


И кой ти каза че е имал мегдан за още???


Четвъртък, 02.12.2010 г. 00:14 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Петък, 06.02.2009 г. 21:30 ч.
Мнения: 131
Местоположение: софия
Skype: trabitrabi2121
Мнение Re: Слагане на друг карбуратор
Ivaka написа:
Да бе, не 75, 100 коня е бил...

Fahrzeug: Trabant 800 RS, Baujahr 1986
Rallye-Werkswagen des ehem. VEB Automobilwerke Zwickau

Motor: 2-Zylinder-Zweitakt
Hubraum: 800 cm³
Leistungen: ca. 47 kW (65 PS)
Getriebe: 5-Gang-Getriebe (Lenkradschaltung)


И кой ти каза че е имал мегдан за още???


ОФФ Аз ти казвам ти пак, разбери че не винаги си прав!!!


Четвъртък, 02.12.2010 г. 20:05 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Слагане на друг карбуратор
Хубаво, аз ти давам данните ти пак си знаеш твоето. Едно си баба знае едно си баба пее...

Чакам да си приложиш аргумента, не да ми дрънкаш кръчмарски истории.


Четвъртък, 02.12.2010 г. 20:14 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Слагане на друг карбуратор
Тук брой ли се като слагане на друг карб в Трабанта ,карб от Трабант 600 на 30, 40 години...... :mrgreen:

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Събота, 01.01.2011 г. 11:58 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 38 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов