Напиши нова тема Отговори на тема  [ 56 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща
Искам да направя Трабант за стриит реисинг 
Автор Съобщение
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Неделя, 31.01.2010 г. 19:19 ч.
Мнения: 27
Местоположение: Dren
Skype: elektro36
Automobile: Trabi 601 Combi
Мнение Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Искам Трабито да си оста не с 600 кубиковия двигател.Иначе приемам вцякакви идеи за промени в всмукателната и изпускателната система.


Със спортен филтър става 29HP ама на ме ми трябват повече.


Искам идеи за окачването


Понеделник, 01.02.2010 г. 19:40 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
По горе има тема за форсиране на двигателя.Ама с какво смяташ да го състезаваш тоя Трабант.С москвич осмак ли или тико. Да стане, да стане още някой кон от горе. Не ми звучи като идеалната кола за стрийт рейсинг.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Понеделник, 01.02.2010 г. 20:34 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Неделя, 31.01.2010 г. 19:19 ч.
Мнения: 27
Местоположение: Dren
Skype: elektro36
Automobile: Trabi 601 Combi
Мнение Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
fraxinus написа:
По горе има тема за форсиране на двигателя.Ама с какво смяташ да го състезаваш тоя Трабант.С москвич осмак ли или тико. Да стане, да стане още някой кон от горе. Не ми звучи като идеалната кола за стрийт рейсинг.


няма да се състезавам искам просто като му натисна газта да ме лепи за седалката и да е малко по бърз.Не искам да го разпилвам заради разхода и живота на вала имам идея за турбината за охлаждането да мине през интеркулер и да сложа във филтъра и се надявам да стане това което искам.

Идеи за окачването още няма !HELP!


Понеделник, 01.02.2010 г. 21:20 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Интеркулер е за охлаждане на въздуха, който е сгъстен от турбото на колата. Къде видя интрекулер при трабанта и приложението му? Спорния филтър, генерация, високооктановия бензин и т.н качват малко. Не се знае колко коня, не е мерено на дино. Колата върви чувтсително по-добре със всички тия неща, но е далеч от лепенето за седалката.

Имам трабант със спортен филтър, права генерация и купе олекотено на половина. До 50-60 наистина лепи за седалката и до там.... И като гледам клипчетата които съм направил ускорението е като на най-обикновена кола, просто има илюзия заради твърдото окачване и това че е кабрио.

Не че не харесвам трабанта, просто силата му не е в спорта и високите скорости... Не и без смяна на почти сичко с такова от друга кола. Или сериозен тунинг, който включва една камара чертежи, пилене, полиране и т.н неща, които не са нито лесни, нито евтини.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Понеделник, 01.02.2010 г. 21:54 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Неделя, 31.01.2010 г. 19:19 ч.
Мнения: 27
Местоположение: Dren
Skype: elektro36
Automobile: Trabi 601 Combi
Мнение Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
theultimate написа:
Интеркулер е за охлаждане на въздуха, който е сгъстен от турбото на колата. Къде видя интрекулер при трабанта и приложението му? Спорния филтър, генерация, високооктановия бензин и т.н качват малко. Не се знае колко коня, не е мерено на дино. Колата върви чувтсително по-добре със всички тия неща, но е далеч от лепенето за седалката.

Имам трабант със спортен филтър, права генерация и купе олекотено на половина. До 50-60 наистина лепи за седалката и до там.... И като гледам клипчетата които съм направил ускорението е като на най-обикновена кола, просто има илюзия заради твърдото окачване и това че е кабрио.

Не че не харесвам трабанта, просто силата му не е в спорта и високите скорости... Не и без смяна на почти сичко с такова от друга кола. Или сериозен тунинг, който включва една камара чертежи, пилене, полиране и т.н неща, които не са нито лесни, нито евтини.

theultimate вместо турбо ще исползвам турбината за парното а парното ще е електрическо за това ми е интеркулера


Понеделник, 01.02.2010 г. 22:14 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Турбината на трабанта е за да охлажда двигателя, не за парно. Парното е просто начин да се оползотвори топлия въздух от охлаждането.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Понеделник, 01.02.2010 г. 23:05 ч.
Профил
Ентусиаст

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч.
Мнения: 741
Местоположение: Русе
Мнение Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
:shock: :shock: :shock:


Понеделник, 01.02.2010 г. 23:20 ч.
Профил
Знайко
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч.
Мнения: 176
Местоположение: София/Дания
Мнение Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
biser написа:
fraxinus написа:
По горе има тема за форсиране на двигателя.Ама с какво смяташ да го състезаваш тоя Трабант.С москвич осмак ли или тико. Да стане, да стане още някой кон от горе. Не ми звучи като идеалната кола за стрийт рейсинг.


няма да се състезавам искам просто като му натисна газта да ме лепи за седалката и да е малко по бърз.Не искам да го разпилвам заради разхода и живота на вала имам идея за турбината за охлаждането да мине през интеркулер и да сложа във филтъра и се надявам да стане това което искам.

Идеи за окачването още няма !HELP!



[smilie=roflhfm] [smilie=roflhfm]" искам просто като му натисна газта да ме лепи за седалката и да е малко по бърз" [smilie=roflhfm] [smilie=roflhfm] [smilie=roflhfm] [smilie=roflhfm] "турбината за охлаждането да мине през интеркулер " [smilie=respect] [smilie=respect] [smilie=respect] [smilie=thumbsup]

Не знам дали реално ви отварял трабанта и да си гледал кое как работи и какво евентуално може да се подобри..Освен това тая история със спортния филтър и 29 коня :lol: [smilie=2beers]


Вторник, 02.02.2010 г. 00:00 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Torsi написа:
Освен това тая история със спортния филтър и 29 коня :lol: [smilie=2beers]


... е напълно възможна! На тези коли въздухозасмукващата система е зверски усложнена и осакатява колата! При трабанта не чак толкова, но при вартбурга е трагдедия. Това е правено най-вече за заглушаване на шума, и разбира се за умишлено "скопяване" на мотора, да не вдига високи обороти.

Всеки който е карал Трабант/Вартбург със спортен филтър ще ви каже че разликата във вървенето е осезаема, а за да е такава разликата в мощноста със сигурност не е 1 конска сила, а повече.


Вторник, 02.02.2010 г. 00:28 ч.
Профил
Знайко
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч.
Мнения: 176
Местоположение: София/Дания
Мнение Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Ивак, на моя като му сложих спортен филтър и разликата беше осезаема, да.
Ама как пък човек може да каже 29 коня с точност.Освен това 26к.с е по-документи.веднъж карах трабанта за кратко без ремък - много бягаше...Т.е неговите 26коня на колелата са сигурно 20..Т.е със спортен филтър да станат 22-23.Максимум...Ама така точно да се назове 29 е малко несериозно.

А и тия истории с интеркулъра са много магически..


Вторник, 02.02.2010 г. 01:17 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
По клиповете със стоков вартбургов мотор (~55 коня) се вижда, че върви колкото нормална кола с ~90 коня двигател, каквито по пътищата бол. Но пък е много по-забавно от такава кола. От тук нататък всеки сам може да си направи извода за какво лепене за седалката говорим с оригиналния двигател. 35-40 коня го дават с някакъв брутален заводски тунинг, а тук някои се опитват да ги постигнат с аксесоари от Илиенци и части от местната морга....

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Вторник, 02.02.2010 г. 01:37 ч.
Профил
Гост-музикант
Аватар

Регистриран на: Сряда, 13.08.2008 г. 01:04 ч.
Мнения: 75
Местоположение: ПЛОВДИВ
Skype: deyaniyi
Мнение Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Филтърът, разбира се, е хубаво нещо, ако е последното, което направиш по тунинга, а не първото :mrgreen: Най-добре, като не искаш да отваряш мотора, си направи изпускателната система, както е по книжките, после си сложи някакъв много истински карбуратор и чак тогава "спортен филтър", ама пак истински, не гъбка за миене на чинии :lol: Така ще имаш едно поотпушено двигателче, което и да си е 26 коня, ще си върви хубаво, ама чак пък за сокак-кошия... :roll: :wink:

Ето тука едно тестче на дино с различни филтри правено в Хеед. Мнението от VW клуба:

gas написа:
направихме въпросния тест,като 'изтичахме' колата(vw polo 1.1 50кс) 4 пъти:с чисто нов обикновен филтър,нов спортен за в кутията,с конусен както и без никакъв.резултатите показаха близо 10% повишаване м/у обикновения и спортния за в кутията.клипа с обикновения филтър,не можа да се качи,утре ще пробвам пак.ето ги другите.
стандартен филтър-32.7кс
'утре'

спортен за вграждане в кутията:35.1кс
http://www.vbox7.com/play:acb0e8a9

без филтър:35.2кс
http://www.vbox7.com/play:b2a40883

с конусен,директно в/у карборатора,показателите са по-добри,от колкото без филтър-35.5кс
http://www.vbox7.com/play:2e3e2d4c


http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.ph ... 5&start=15

_________________
Бай Фичо - ега ти пауъра!!!Изображение
Изображение


Последна промяна DEYAN IYI на Вторник, 02.02.2010 г. 14:53 ч., променена общо 1 път

Вторник, 02.02.2010 г. 12:55 ч.
Профил ICQ WWW
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
И каква е разликата между хубавото филтърче тип гъбка и този от 20 лева? Аз ще ти кажа - скъпия филтър ще пуска по-малко боклуц, нищо повече.


Вторник, 02.02.2010 г. 14:42 ч.
Профил
Гост-музикант
Аватар

Регистриран на: Сряда, 13.08.2008 г. 01:04 ч.
Мнения: 75
Местоположение: ПЛОВДИВ
Skype: deyaniyi
Мнение Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Ми именно това му е идеята на скъпия филтър - да пуска въздух и да задържа боклуци :mrgreen: Иначе и с тромпети става, дори без цедка. Ама първо си запушваш карбуратора, после си вкарваш абразив в двигателя - като при двутактовия отива при всички части дето се движат, знаем защо. Аз не бих си причинил делизорна подобна мизерия, още повече, ако знам колко пари, време и емоция съм вложил в един глупав двигател.

_________________
Бай Фичо - ега ти пауъра!!!Изображение
Изображение


Вторник, 02.02.2010 г. 14:50 ч.
Профил ICQ WWW
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Неделя, 31.01.2010 г. 19:19 ч.
Мнения: 27
Местоположение: Dren
Skype: elektro36
Automobile: Trabi 601 Combi
Мнение Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Хора вие сте прави ще му сложа спортен филтър и това е.Даите идеи за за спортно окачване и изпускателна система.И наточване на външен вид разбирасе.


П.С Ако има някои тук с Трабант които е с оригинален двигател и повече от 26-29 коня да пише.


Вторник, 02.02.2010 г. 14:56 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 56 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов