Напиши нова тема Отговори на тема  [ 71 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5
ТТ353W дневник 
Автор Съобщение
Зеления миксер
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 23:09 ч.
Мнения: 214
Местоположение: Русе
Automobile: rennpappe
Мнение Re: ТТ353W дневник
....което е пълна недомислица и простотия :-?


Понеделник, 04.07.2011 г. 00:03 ч.
Профил WWW
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч.
Мнения: 74
Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
Мнение Re: ТТ353W дневник
tsveto написа:
....което е пълна недомислица и простотия :-?


не вярвам някой да хвърля ресурс - 'алумин' ако нямаше нужда, не съм го пуснал.
прнципно не е невъзможно да замръзне особено зимата. Има и друг вариант, като се лее бенз от ускорителната помпа да се изпарява по лесно


Понеделник, 04.07.2011 г. 00:15 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1183
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: ТТ353W дневник
doctorZizi написа:
идеята на този кръг от охладителната система е да подгрява , а не да охлажда карбуратора


Пак не съм разбрал правилно :oops: .

Гледам повечето проекти на преработени Трабанти не са им вързани, но германец няма да направи нещо безпричинно...та затова и питах.


Понеделник, 04.07.2011 г. 00:28 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1183
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: ТТ353W дневник
Декстер
Имаш ли някакви наблюдения върху разхода, след като мина на новия карбуратор ?
Вече на няколко места ми казват, че разхода падал с някъде литър при смяна с Иков.


Неделя, 10.07.2011 г. 21:05 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч.
Мнения: 74
Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
Мнение Re: ТТ353W дневник
siso написа:
Декстер
Имаш ли някакви наблюдения върху разхода, след като мина на новия карбуратор ?
Вече на няколко места ми казват, че разхода падал с някъде литър при смяна с Иков.

нямам още. :( докато чертаех по асвалта с гуми ми се разпори заварката на резонаторното гърне. Сега е в бокса и чака аргона да дойде :(.
Има склонност да се дави с тоз карб (спортен филтър). свещите от едната страна са керемидени от другата тъмни, малко странно но може би просто са почнали да потъмняват (преди си бяха керемидени със стария карб) там проблема беше много въздух - няма угодия :). Мисля да го отворя и почистя, това беше от тези операци да видя дали ще запали след смяна :)
П.С.
с това пикаене на бензин в камерата не вярвам да е по икономичен :twisted:


Събота, 23.07.2011 г. 10:29 ч.
Профил
Гост-музикант
Аватар

Регистриран на: Сряда, 13.08.2008 г. 01:04 ч.
Мнения: 75
Местоположение: ПЛОВДИВ
Skype: deyaniyi
Мнение Re: ТТ353W дневник
Това с подгряването на колектора е заради някакъв си адиабатен процес. Някъде из форумите колега го беше обяснил с думи прости, че тая термодинамика на флуидите е невъзможна за разбиране от непросветени. :oops:

Не знам какви са разликите във вартбурговите двигатели, но да боднеш карб от един модел на друг и да работи супер е твърде оптимистично. Още повече, ако си правил и други хави като резонатора, друг филтър... Най-прецизно ще стане, ако се заиграеш с жигльорите, предполагам, че на шкодовите иковци са същите (но има разнообразие от размери, като гледам само с по-малко сечение), а ти трябва и уред за мерене на съотношението въздух/гориво. Но си намери из нета инфо за настройка на карбуратори за двутактови, че има някои разлики от четиритактовите.

Поздрав! Следя с интерес :)

_________________
Бай Фичо - ега ти пауъра!!!Изображение
Изображение


Неделя, 24.07.2011 г. 13:36 ч.
Профил ICQ WWW
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: ТТ353W дневник
Да попитам за стартера. Та нали трабантовия върти на-обратно? А варговия върти в правилна посока? Как тогава двигателя на варга пали с трабантовия стартер? :shock: Или е точно обратното но пак се получава разминаване, нещо не ми се връзва ... :?:

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Вторник, 26.07.2011 г. 23:11 ч.
Профил
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: ТТ353W дневник
значи няма проблем да се ползва както трабантов така и варгов стартер? А на варга стартера не е ли по мощен? А как се променя мястото на венеца? По точно кой венец? Например аз искам да използвам варгов стартер, ще трябва ли да се мести мястото на този венец?

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Вторник, 26.07.2011 г. 23:51 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1183
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: ТТ353W дневник
@ mladen201
Нищо лично, но не мислиш ли, че първо трябва да проучиш нещата и да се запознаеш с тях преди да питаш ? Не става само с ядене.
Само ти давам съвет, защото и аз преди време задавах неуместни въпроси.

Каквото има да се пише относно трансплантацията го пишете в подходящата тема :
viewtopic.php?f=33&t=453
освен това там е и обяснено за нещата, които питате. Обяснено е и за венеца тук.

Хайде ще ти отворя очите, защото още се учиш.( пък и защото толкова ми е акъла )
Вартбурговия венец не може да се използва като венец за целта. Той е с по-малък диаметър и не става, ползва се Трабантовия !
Използва се Трабантовия стартер на Трабантовото си му място !


Сряда, 27.07.2011 г. 00:22 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч.
Мнения: 74
Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
Мнение Re: ТТ353W дневник
______________________________________________________________________

Слагам черта на проекта. Спирам работа и го обявявам за продажба.
Начална цена 800лв. Отстъпката е ако видя сериозни хора. Колата не ми трбва и не я продавам на части.
Който го купи получава:
1. Двигателя по документи
2. скоростни кутии 2 броя (едната е почти нова)
3. предни полуоски с окачване и барабани комплект
4. ресьор
5. Магаре оригиналното от колата
6. варбургов двигател окомплектован с преправн колектор за трабанта
7. Кормилна рейка, неизвестно състояние
8. Колата (ще има снимки и отделна тема)
- генерация от неръждавейка с резонатор за барбургов двигател
- 353 двигател (не знам коя версия)
- Иков карбуратор с преправян колектор
- Дискови спирачки от голд (предни задни)
- Радиатор работещ (в момента е шунтиран)
- седалки от рено - плюшени
- динамични колани
- сравнително малко ръжда по купето (броните са най ръждясали)
9. Всички документи налични ГО - 11/12 ТП 5/12
Причина за продажбата е друга кола.
За контакти на лично. Това не е окончателната цена, ако докажете че ще го правите сериозни отстъпки


Понеделник, 15.08.2011 г. 14:41 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Събота, 19.02.2011 г. 13:32 ч.
Мнения: 6
Местоположение: Исперих
Мнение Re: ТТ353W дневник
трябва ми фланеца маховика и амбреажа на първо време ако стоят, дай телефон да се чуем.


Събота, 31.03.2012 г. 22:35 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 71 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов