Автор |
Съобщение |
trabsster
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 06.04.2010 г. 13:35 ч. Мнения: 113 Местоположение: стара загора
Skype: ivanz_stz
|
Re: ТТ353W дневник
Ще дадеш ли снимки да видим парното?
_________________ powered by ivan_trabant_stz
|
Понеделник, 31.01.2011 г. 00:18 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1183 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: ТТ353W дневник
Аз имам един въпрос. Как готовите изрязани парчета ламарина ги огъна, та да се извият правилно и после да се заварят ?
Или ги даде на някой ги извие ?
|
Събота, 12.02.2011 г. 21:53 ч. |
|
|
Dexter_lab
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч. Мнения: 74 Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
|
Re: ТТ353W дневник
ами направих си еднно приспособление от 3 тръби. Майстора който заварява ми показа по готино. Органичен си само от твоето въображение.
|
Понеделник, 14.02.2011 г. 00:24 ч. |
|
|
Dexter_lab
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч. Мнения: 74 Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
|
Re: ТТ353W дневник
Тази Събота колата бе закаран на майстор за центровка. направи я на 3.58. поне така твърди. Не се оправи, свеща на 3 цилиндър отново предаде богу дух(купих 3 нови бош и тази умря след 200 километра). след смяната и с вече центровано и натамънено запалване е като кибрит, НО нещото което искам да обсъдим е друго. Не знам дали се виждали снимки но на карбуратора съм надянал директно филтъра, майстора каза много въздух смуче. "Вземи и го увии тоз филтър с малко тиксо и виж как ще върви" Речено сторено 1/2 от филтъра изчезна под хартиено тиксо. слдват тестове и отчитане на подобрение, но не както ми се иска. Последва заглушаване ма филтъра с малко повече от 2/3 и колата взе да фърчи. Че не може да е с тиксо не може, но ми е интересно някой който се е занимавал стези неща да сподели, защо така и как трбва да се направи... Мисля да сложа една тръба на 90 градуса от карба.. в металната шапка на оригиналния има 2 тръби които да забавят въздуха, май двигатея се кефи на ламинантни потоци... Айде имам една седмица за размисъл... П.С. Да не кажа, че взе да загрява повече, май е време за нов клапан. а може и да няма връзка
|
Понеделник, 14.02.2011 г. 00:36 ч. |
|
|
Dexter_lab
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч. Мнения: 74 Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
|
Re: ТТ353W дневник
И докато мислите по предишното мение ще ви питам друго Има едни пластини които се слагат, не знам как се казват, но са като клапи. Когато буталото почне да се качва и да връща те се затвярят и не се връщя нищо към карбуратора... някой заигравал ли се е с такова нещо?
|
Понеделник, 14.02.2011 г. 00:40 ч. |
|
|
Dexter_lab
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч. Мнения: 74 Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
|
Re: ТТ353W дневник
снимките идат, първо на вътрешната част после на външната
|
Понеделник, 14.02.2011 г. 00:41 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: ТТ353W дневник
Колега това не е нормално състояние на колата! И аз съм със спортен филтър директно надянат на карбуратора и колата ми е пушка, така както трябва да е. Провери си нивото на гориво в поплавъковата камера, може да е ниско. Направи го така че повърхнината на поплавъка да е успоредна на капака, в момента когато езичето натиска игления клапан и той затваря. Поиграй си и с регулировката на празния ход, може да иска да се развие още малкия винт т.е. винта за качеството на сместа. Провери жигльорите - имах случай в който бяха разменени на 1ва и 2ра камера. Оригинално са 130 горивен на първа камера и 122 на втора.
|
Понеделник, 14.02.2011 г. 02:34 ч. |
|
|
j_totkow
Ентусиаст
Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч. Мнения: 550 Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
|
Re: ТТ353W дневник
Колега би ли ни го показал това приспособление за огъване. И успя ли да тестваш резонатора? Успех с проекта. Много е интересен.
_________________ http://totkow.blogspot.com/
|
Понеделник, 14.02.2011 г. 15:07 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1183 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: ТТ353W дневник
Ти пък сега искаш всичко наготово да получиш
|
Понеделник, 14.02.2011 г. 17:26 ч. |
|
|
Dexter_lab
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч. Мнения: 74 Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
|
Re: ТТ353W дневник
мм да не е логично но е факт затова споделям с вас. Карбуратора е еднокамерен почистен и ревизиран. поплвъка е регулиран според книгата, пазния ход е на 2 оборота при препоръчителни един един и половина.
|
Вторник, 15.02.2011 г. 08:47 ч. |
|
|
лудака
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Петък, 06.02.2009 г. 21:30 ч. Мнения: 131 Местоположение: софия
Skype: trabitrabi2121
|
Re: ТТ353W дневник
Аз да попитам в "ХЕЕД 91" ли са ти правили резонатора?? Попаднах на едни тяхни снимки с 1 трабанче със варцов мотр ии се надявам да е твоя
|
Сряда, 16.02.2011 г. 19:43 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: ТТ353W дневник
Ето с това трябваше да започнеш! Еднокамерния карбуратор не работи добре със спортен филтър, повишава се и разхода. Незнам на какво се дължи но съм го забелязал вече при няколко коли. Затова всички ги запратиха в кофите и минаха на двукамерни
|
Неделя, 20.02.2011 г. 14:15 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: ТТ353W дневник
| | | | Dexter_lab написа: Опа отдавна не съм писал, но проекта върви със малки крачки. Честито на печелившите които познаха какво беше на килима ето го 3Д Има и други подобрения които трбва да снимам като *парно - работещо от варбург без никакво преправяне стана, след 5 минути термометъра на таблото показва 30С при 0С външна ( на втора скорост на вентилатора). *Освен това което виждате в насипно състояние е поставено където му е мястото П.С. Нивичките са до Мюнхен, но идеята е да се познае, че не е в БГ и да работим зада стане така и в БГ | | | | |
Колега, тези резонатори вършат работа, но като ефективност мисля са далеч от заводските които са слагани на Вартбург. Но те са и доста по сложни за изработка.
|
Неделя, 20.02.2011 г. 14:20 ч. |
|
|
Dexter_lab
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч. Мнения: 74 Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
|
Re: ТТ353W дневник
по въпроса с карбуратора - наследство с мотора е този карб, и харчи доста 10-12 градско, но не го жаля. Проблемът е че не върви като за този харч. резонатора е с идеята, че оригиналното гърне идва малко дълго и затова реших да си го правя сам. Сега мисля да сложа свещи с по малко топлинно число, че го карам на къси разстояния. и тази на 3 цилиндър нещо се гъбарка и прекъсва докато е студена
|
Неделя, 06.03.2011 г. 12:35 ч. |
|
|
trabsster
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 06.04.2010 г. 13:35 ч. Мнения: 113 Местоположение: стара загора
Skype: ivanz_stz
|
Re: ТТ353W дневник
Значи сега саединителя ти е от стария модел ( с плочка) и си с кокс(както е оригинално на трабанта) не с лагер , така ли?Какво стана с снимките?
_________________ powered by ivan_trabant_stz
|
Понеделник, 25.04.2011 г. 22:00 ч. |
|
|