Напиши нова тема Отговори на тема  [ 71 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща
ТТ353W дневник 
Автор Съобщение
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Вторник, 06.04.2010 г. 13:35 ч.
Мнения: 113
Местоположение: стара загора
Skype: ivanz_stz
Мнение Re: ТТ353W дневник
Ще дадеш ли снимки да видим парното?

_________________
powered by ivan_trabant_stz


Понеделник, 31.01.2011 г. 00:18 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1183
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: ТТ353W дневник
Аз имам един въпрос.
Как готовите изрязани парчета ламарина ги огъна, та да се извият правилно и после да се заварят ?

Или ги даде на някой ги извие ?


Събота, 12.02.2011 г. 21:53 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч.
Мнения: 74
Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
Мнение Re: ТТ353W дневник
siso написа:
Аз имам един въпрос.
Как готовите изрязани парчета ламарина ги огъна, та да се извият правилно и после да се заварят ?

Или ги даде на някой ги извие ?

ами направих си еднно приспособление от 3 тръби. Майстора който заварява ми показа по готино. Органичен си само от твоето въображение.


Понеделник, 14.02.2011 г. 00:24 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч.
Мнения: 74
Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
Мнение Re: ТТ353W дневник
Тази Събота колата бе закаран на майстор за центровка. направи я на 3.58. поне така твърди. Не се оправи, свеща на 3 цилиндър отново предаде богу дух(купих 3 нови бош и тази умря след 200 километра). след смяната и с вече центровано и натамънено запалване е като кибрит, НО нещото което искам да обсъдим е друго. Не знам дали се виждали снимки но на карбуратора съм надянал директно филтъра, майстора каза много въздух смуче. "Вземи и го увии тоз филтър с малко тиксо и виж как ще върви" Речено сторено 1/2 от филтъра изчезна под хартиено тиксо. слдват тестове и отчитане на подобрение, но не както ми се иска. Последва заглушаване ма филтъра с малко повече от 2/3 и колата взе да фърчи. Че не може да е с тиксо не може, но ми е интересно някой който се е занимавал стези неща да сподели, защо така и как трбва да се направи... Мисля да сложа една тръба на 90 градуса от карба.. в металната шапка на оригиналния има 2 тръби които да забавят въздуха, май двигатея се кефи на ламинантни потоци... Айде имам една седмица за размисъл...
П.С.
Да не кажа, че взе да загрява повече, май е време за нов клапан. а може и да няма връзка


Понеделник, 14.02.2011 г. 00:36 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч.
Мнения: 74
Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
Мнение Re: ТТ353W дневник
И докато мислите по предишното мение ще ви питам друго
Има едни пластини които се слагат, не знам как се казват, но са като клапи. Когато буталото почне да се качва и да връща те се затвярят и не се връщя нищо към карбуратора...
някой заигравал ли се е с такова нещо?


Понеделник, 14.02.2011 г. 00:40 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч.
Мнения: 74
Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
Мнение Re: ТТ353W дневник
trabsster написа:
Ще дадеш ли снимки да видим парното?

снимките идат, първо на вътрешната част после на външната


Понеделник, 14.02.2011 г. 00:41 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: ТТ353W дневник
Dexter_lab написа:
Тази Събота колата бе закаран на майстор за центровка. направи я на 3.58. поне така твърди. Не се оправи, свеща на 3 цилиндър отново предаде богу дух(купих 3 нови бош и тази умря след 200 километра). след смяната и с вече центровано и натамънено запалване е като кибрит, НО нещото което искам да обсъдим е друго. Не знам дали се виждали снимки но на карбуратора съм надянал директно филтъра, майстора каза много въздух смуче. "Вземи и го увии тоз филтър с малко тиксо и виж как ще върви" Речено сторено 1/2 от филтъра изчезна под хартиено тиксо. слдват тестове и отчитане на подобрение, но не както ми се иска. Последва заглушаване ма филтъра с малко повече от 2/3 и колата взе да фърчи. Че не може да е с тиксо не може, но ми е интересно някой който се е занимавал стези неща да сподели, защо така и как трбва да се направи... Мисля да сложа една тръба на 90 градуса от карба.. в металната шапка на оригиналния има 2 тръби които да забавят въздуха, май двигатея се кефи на ламинантни потоци... Айде имам една седмица за размисъл...
П.С.
Да не кажа, че взе да загрява повече, май е време за нов клапан. а може и да няма връзка


Колега това не е нормално състояние на колата! И аз съм със спортен филтър директно надянат на карбуратора и колата ми е пушка, така както трябва да е.
Провери си нивото на гориво в поплавъковата камера, може да е ниско.
Направи го така че повърхнината на поплавъка да е успоредна на капака, в момента когато езичето натиска игления клапан и той затваря. Поиграй си и с регулировката на празния ход, може да иска да се развие още малкия винт т.е. винта за качеството на сместа. Провери жигльорите - имах случай в който бяха разменени на 1ва и 2ра камера. Оригинално са 130 горивен на първа камера и 122 на втора.


Понеделник, 14.02.2011 г. 02:34 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: ТТ353W дневник
Колега би ли ни го показал това приспособление за огъване.
И успя ли да тестваш резонатора?
Успех с проекта. Много е интересен.

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Понеделник, 14.02.2011 г. 15:07 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1183
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: ТТ353W дневник
j_totkow написа:
Колега би ли ни го показал това приспособление за огъване.
И успя ли да тестваш резонатора?
Успех с проекта. Много е интересен.


Ти пък сега искаш всичко наготово да получиш :)


Понеделник, 14.02.2011 г. 17:26 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч.
Мнения: 74
Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
Мнение Re: ТТ353W дневник
Ivaka написа:
Dexter_lab написа:
Тази Събота колата бе закаран на майстор за центровка. направи я на 3.58. поне така твърди. Не се оправи, свеща на 3 цилиндър отново предаде богу дух(купих 3 нови бош и тази умря след 200 километра). след смяната и с вече центровано и натамънено запалване е като кибрит, НО нещото което искам да обсъдим е друго. Не знам дали се виждали снимки но на карбуратора съм надянал директно филтъра, майстора каза много въздух смуче. "Вземи и го увии тоз филтър с малко тиксо и виж как ще върви" Речено сторено 1/2 от филтъра изчезна под хартиено тиксо. слдват тестове и отчитане на подобрение, но не както ми се иска. Последва заглушаване ма филтъра с малко повече от 2/3 и колата взе да фърчи. Че не може да е с тиксо не може, но ми е интересно някой който се е занимавал стези неща да сподели, защо така и как трбва да се направи... Мисля да сложа една тръба на 90 градуса от карба.. в металната шапка на оригиналния има 2 тръби които да забавят въздуха, май двигатея се кефи на ламинантни потоци... Айде имам една седмица за размисъл...
П.С.
Да не кажа, че взе да загрява повече, май е време за нов клапан. а може и да няма връзка


Колега това не е нормално състояние на колата! И аз съм със спортен филтър директно надянат на карбуратора и колата ми е пушка, така както трябва да е.
Провери си нивото на гориво в поплавъковата камера, може да е ниско.
Направи го така че повърхнината на поплавъка да е успоредна на капака, в момента когато езичето натиска игления клапан и той затваря. Поиграй си и с регулировката на празния ход, може да иска да се развие още малкия винт т.е. винта за качеството на сместа. Провери жигльорите - имах случай в който бяха разменени на 1ва и 2ра камера. Оригинално са 130 горивен на първа камера и 122 на втора.

мм да не е логично но е факт затова споделям с вас. Карбуратора е еднокамерен почистен и ревизиран. поплвъка е регулиран според книгата, пазния ход е на 2 оборота при препоръчителни един един и половина.


Вторник, 15.02.2011 г. 08:47 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Петък, 06.02.2009 г. 21:30 ч.
Мнения: 131
Местоположение: софия
Skype: trabitrabi2121
Мнение Re: ТТ353W дневник
Аз да попитам в "ХЕЕД 91" ли са ти правили резонатора?? Попаднах на едни тяхни снимки с 1 трабанче със варцов мотр ии се надявам да е твоя


Сряда, 16.02.2011 г. 19:43 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: ТТ353W дневник
Dexter_lab написа:
мм да не е логично но е факт затова споделям с вас. Карбуратора е еднокамерен почистен и ревизиран. поплвъка е регулиран според книгата, пазния ход е на 2 оборота при препоръчителни един един и половина.


Ето с това трябваше да започнеш! Еднокамерния карбуратор не работи добре със спортен филтър, повишава се и разхода. Незнам на какво се дължи но съм го забелязал вече при няколко коли. Затова всички ги запратиха в кофите и минаха на двукамерни :)


Неделя, 20.02.2011 г. 14:15 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: ТТ353W дневник
Dexter_lab написа:
Опа отдавна не съм писал, но проекта върви със малки крачки.
Честито на печелившите които познаха какво беше на килима [smilie=2beers]
Прикачени файлове:
IMG_0242.jpg

ето го 3Д [smilie=cat]
Има и други подобрения които трбва да снимам като
*парно - работещо от варбург без никакво преправяне стана, след 5 минути термометъра на таблото показва 30С при 0С външна ( на втора скорост на вентилатора).
*Освен това което виждате в насипно състояние е поставено където му е мястото :twisted:

П.С.
Нивичките са до Мюнхен, но идеята е да се познае, че не е в БГ и да работим зада стане така и в БГ :oops:


Колега, тези резонатори вършат работа, но като ефективност мисля са далеч от заводските които са слагани на Вартбург. Но те са и доста по сложни за изработка.


Неделя, 20.02.2011 г. 14:20 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч.
Мнения: 74
Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
Мнение Re: ТТ353W дневник
Ivaka написа:
Dexter_lab написа:
Опа отдавна не съм писал, но проекта върви със малки крачки.
Честито на печелившите които познаха какво беше на килима [smilie=2beers]
Прикачени файлове:
IMG_0242.jpg

ето го 3Д [smilie=cat]
Има и други подобрения които трбва да снимам като
*парно - работещо от варбург без никакво преправяне стана, след 5 минути термометъра на таблото показва 30С при 0С външна ( на втора скорост на вентилатора).
*Освен това което виждате в насипно състояние е поставено където му е мястото :twisted:

П.С.
Нивичките са до Мюнхен, но идеята е да се познае, че не е в БГ и да работим зада стане така и в БГ :oops:


Колега, тези резонатори вършат работа, но като ефективност мисля са далеч от заводските които са слагани на Вартбург. Но те са и доста по сложни за изработка.


по въпроса с карбуратора - наследство с мотора е този карб, и харчи доста 10-12 градско, но не го жаля. Проблемът е че не върви като за този харч.
резонатора е с идеята, че оригиналното гърне идва малко дълго и затова реших да си го правя сам.
Сега мисля да сложа свещи с по малко топлинно число, че го карам на къси разстояния. и тази на 3 цилиндър нещо се гъбарка и прекъсва докато е студена


Неделя, 06.03.2011 г. 12:35 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Вторник, 06.04.2010 г. 13:35 ч.
Мнения: 113
Местоположение: стара загора
Skype: ivanz_stz
Мнение Re: ТТ353W дневник
Значи сега саединителя ти е от стария модел ( с плочка) и си с кокс(както е оригинално на трабанта) не с лагер , така ли?Какво стана с снимките?

_________________
powered by ivan_trabant_stz


Понеделник, 25.04.2011 г. 22:00 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 71 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов