Автор |
Съобщение |
Dexter_lab
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч. Мнения: 74 Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
|
Re: ТТ353W дневник
Запали за 20 секунди, но е факт - следващи съпки, как да изградя охлаждащата система -двигател 353 и радиатор от 1.3 - парно от 353 (много държа да имам парно) не ми достига вияочина за изражнителния съд затворена ли да е отворена ли да е....системата
|
Петък, 27.08.2010 г. 15:59 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1183 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: ТТ353W дневник
А от какво са ти пружините, дето ще слагаш отзад ? Чакаме снимки .
|
Петък, 27.08.2010 г. 16:04 ч. |
|
|
Dexter_lab
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч. Мнения: 74 Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
|
Re: ТТ353W дневник
Пробем свири ми лагера на съединителя, а е чисто нов. И другото ако някой може да помогне? Направих едно кръкче из квартала 2 преки да видя как загрява Нещо пуши ама яко от между двигателя и скоростната, мирише сладникаво, какво може да е? Масло от скоростната? Феродо но да го запаля толкова бързо. Драма... утре ще се пробвам за още 1 кръгче да видя дали пак ще запуши..пожарогасителя е в готовност
|
Неделя, 29.08.2010 г. 23:24 ч. |
|
|
montoya
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч. Мнения: 125 Местоположение: Казанлък
|
Re: ТТ353W дневник
Моето феродо на варбурга го запалих за 700 метра.Имаш проблем със съединитела и ако феродото е загряло достатъчно започва да се разпада само.Може да си натегнал жилото повече и съединитела да приплъзва, а може и да е от грешни допуски и зглобки.По малко разтояние между лагера и диска на притискатела и при зглобката съединитела се натиска леко и все едно караш на полусъединител.
_________________ Жена и ръжда тръгнат ли спиране няма.
|
Понеделник, 30.08.2010 г. 00:30 ч. |
|
|
trabsster
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 06.04.2010 г. 13:35 ч. Мнения: 113 Местоположение: стара загора
Skype: ivanz_stz
|
Re: ТТ353W дневник
Нещо си згафил с диска ,нещо опира .А пък дето ти свири лагера ,и моя като натисна педала и свири ,явно нещо опира некаде ,и като се свали ще се види.Парното има ли смисъл да слагаш толкова голямо парно да заема толкова много мяста и пак да не топли ,аз мисля да правя някво с вентилатор и с некви реотани ,кантал ли ддз не съм го почнал още .Аз съм с радиатор и вентилатор от 353 на охладителната система и казанче от опел .
_________________ powered by ivan_trabant_stz
|
Сряда, 01.09.2010 г. 15:09 ч. |
|
|
Dexter_lab
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч. Мнения: 74 Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
|
Re: ТТ353W дневник
Подкрах го и първо спиране от органите на реда с новият двигател. Трябва ми резонатор не по-голям от 60см за 900см3 или 3х300см3
|
Неделя, 05.09.2010 г. 23:03 ч. |
|
|
Dexter_lab
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч. Мнения: 74 Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
|
Re: ТТ353W дневник
Опа отдавна не съм писал, и пред алтернативата на да работя... Та от темата, че търся съединител може да видите какво стана с хоум майд аксиални лагери виновника блокирал лагер поради излизане от леглото си долу в ляво Обаче сме обратно в музиката с този втора употреба /намазан с феролит/ като истински притискател системата е взаимствана от колегата с феритния лагер, излилен до 5мм над металната скоба, и полиране на чашката на това животно. Колко ще кара ще видим. Правилното спред мен е да се намери нов немски съединител притискател, да се махне чашката да се намали височината с 4мм и да се завари трабантовата която е с доста по-широка периферия, и да се ползва лагера описан в следващото изречение. Следващият двигател ще е с истински лагер от тунинг сайта на транаб (ако не изгние купето). мисля да се заема сериозно с силов тунинг на 2т варговия двигател. Дългосрочен план
|
Събота, 30.10.2010 г. 14:13 ч. |
|
|
Dexter_lab
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч. Мнения: 74 Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
|
Re: ТТ353W дневник
Луд умора няма а само му опират гумите по задните пружини... Това менение е какво да не правите. Освен ако не искате да видите как се кара без пружини отзад - повярвайте боелзнено е (по павета) и по цариградско ми става лошо. Та проблема, широки гуми резервоар в багажника 2ма човека на предните седалки, резултат при завой и дупки претриване на задните гуми от вътршната страна Решението нови пружини с по-малък диаметър и по-твърди Морги колкото искаш взимам си едната за мярка и си намирам следните чукани (Мерцедес ама какъв ) ето така седят в цялата си прелест има достатъчно разсотяние, но хода на колата във вертикална посока е 0мм сега предвиждам наказателна акция с флекса махайки няколко витки да видим дали ще има разлика. Голяма мъка с тези скоби за пружини
|
Събота, 30.10.2010 г. 14:26 ч. |
|
|
Dexter_lab
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч. Мнения: 74 Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
|
Re: ТТ353W дневник
и една малка загадка... Какво ще стане от това живот издраве? Жокер материяла е 1мм неръждавейка и за последно и отивам да работя. кой ще познае къде е това:
|
Събота, 30.10.2010 г. 14:32 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: ТТ353W дневник
Като се среже пружина не омеква, а се втвърдява. Мен ми приличат на предни от W201, такива се слагат на Вартбург.
|
Събота, 30.10.2010 г. 14:53 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1183 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: ТТ353W дневник
Колегата NEMESIS каза в една друга тема, че е със задни пружини от Голф 2 . И ставали с малко преправяне.
Първата загадка : Това мисля е ламарина за някакво гърне. За резонатор е тънко 1 мм, така че трябва да е за по-задно гърне. Задължително заваряване с Аргон щом е неръждавейка.
Поздрави.
п.с. Засичал ли си разход с новия двигател ?
|
Събота, 30.10.2010 г. 18:17 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: ТТ353W дневник
Това май не е в България.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Неделя, 31.10.2010 г. 01:07 ч. |
|
|
Dexter_lab
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч. Мнения: 74 Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
|
Re: ТТ353W дневник
Опа отдавна не съм писал, но проекта върви със малки крачки. Честито на печелившите които познаха какво беше на килима ето го 3Д Има и други подобрения които трбва да снимам като *парно - работещо от варбург без никакво преправяне стана, след 5 минути термометъра на таблото показва 30С при 0С външна ( на втора скорост на вентилатора). *Освен това което виждате в насипно състояние е поставено където му е мястото П.С. Нивичките са до Мюнхен, но идеята е да се познае, че не е в БГ и да работим зада стане така и в БГ
|
Четвъртък, 27.01.2011 г. 08:59 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1183 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: ТТ353W дневник
Колега Dexter_lab намери ли някакво решение на проблема със задните пружини и смяната им с по-тесни. Ето тука един пише, че ги е сменил с такива от Поло Гт, ама от какво по-точно не знам http://trabime.cz/trabi.php?id=3&aid=1588&sid=3Тук освен, че е сменена пружината е и скъсена горната капачка. Общо взето целият амортисьор е нагласен по новата пружина.
|
Четвъртък, 27.01.2011 г. 22:47 ч. |
|
|
Dexter_lab
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч. Мнения: 74 Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
|
Re: ТТ353W дневник
И да и не, резнах онези пружини от снимките, пак си вози твърдо, но не е каруца, малко подскача. Т.е. не може да се разпъне пружината когато минавш от висок към нисък участък на пътя, абе странно е усешането, в сравнение с другата кола. Атози е някакъв сериозен дето ми го прати на линка
|
Петък, 28.01.2011 г. 10:32 ч. |
|
|