Напиши нова тема Отговори на тема  [ 71 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща
ТТ353W дневник 
Автор Съобщение
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч.
Мнения: 74
Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
Мнение Re: ТТ353W дневник
Запали [smilie=boff]
за 20 секунди, но е факт
- следващи съпки, как да изградя охлаждащата система
-двигател 353 и радиатор от 1.3
- парно от 353 (много държа да имам парно)
не ми достига вияочина за изражнителния съд :(
затворена ли да е отворена ли да е....системата


Петък, 27.08.2010 г. 15:59 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1183
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: ТТ353W дневник
[smilie=ok]

А от какво са ти пружините, дето ще слагаш отзад ?

Чакаме снимки .


Петък, 27.08.2010 г. 16:04 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч.
Мнения: 74
Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
Мнение Re: ТТ353W дневник
Пробем :( свири ми лагера на съединителя, а е чисто нов.
И другото ако някой може да помогне? Направих едно кръкче из квартала 2 преки да видя как загрява Нещо пуши ама яко от между двигателя и скоростната, мирише сладникаво, какво може да е?
Масло от скоростната?
Феродо но да го запаля толкова бързо.
Драма... утре ще се пробвам за още 1 кръгче да видя дали пак ще запуши..пожарогасителя е в готовност


Неделя, 29.08.2010 г. 23:24 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч.
Мнения: 125
Местоположение: Казанлък
Мнение Re: ТТ353W дневник
Моето феродо на варбурга го запалих за 700 метра.Имаш проблем със съединитела и ако феродото е загряло достатъчно започва да се разпада само.Може да си натегнал жилото повече и съединитела да приплъзва, а може и да е от грешни допуски и зглобки.По малко разтояние между лагера и диска на притискатела и при зглобката съединитела се натиска леко и все едно караш на полусъединител.

_________________
Жена и ръжда тръгнат ли спиране няма.


Понеделник, 30.08.2010 г. 00:30 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Вторник, 06.04.2010 г. 13:35 ч.
Мнения: 113
Местоположение: стара загора
Skype: ivanz_stz
Мнение Re: ТТ353W дневник
Нещо си згафил с диска ,нещо опира .А пък дето ти свири лагера ,и моя като натисна педала и свири ,явно нещо опира некаде ,и като се свали ще се види.Парното има ли смисъл да слагаш толкова голямо парно да заема толкова много мяста и пак да не топли ,аз мисля да правя някво с вентилатор и с некви реотани ,кантал ли ддз не съм го почнал още .Аз съм с радиатор и вентилатор от 353 на охладителната система и казанче от опел .

_________________
powered by ivan_trabant_stz


Сряда, 01.09.2010 г. 15:09 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч.
Мнения: 74
Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
Мнение Re: ТТ353W дневник
Подкрах го [smilie=2beers]
и първо спиране от органите на реда с новият двигател.

Трябва ми резонатор не по-голям от 60см за 900см3
или 3х300см3 [smilie=boff]


Неделя, 05.09.2010 г. 23:03 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч.
Мнения: 74
Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
Мнение Re: ТТ353W дневник
Опа отдавна не съм писал, и пред алтернативата на да работя...
Та от темата, че търся съединител може да видите какво стана с хоум майд аксиални лагери
Прикачени файлове:
IMG_0188a.jpg
IMG_0188a.jpg [ 85.45 KiB | Прегледано 14773 пъти ]

виновника блокирал лагер поради излизане от леглото си долу в ляво :(
Прикачени файлове:
IMG_0191a.jpg
IMG_0191a.jpg [ 51.58 KiB | Прегледано 14773 пъти ]

Обаче сме обратно в музиката с този втора употреба /намазан с феролит/ като истински притискател
Прикачени файлове:
IMG_0197a.jpg
IMG_0197a.jpg [ 51.11 KiB | Прегледано 14775 пъти ]

системата е взаимствана от колегата с феритния лагер, излилен до 5мм над металната скоба, и полиране на чашката на това животно. Колко ще кара ще видим. Правилното спред мен е да се намери нов немски съединител притискател, да се махне чашката да се намали височината с 4мм и да се завари трабантовата която е с доста по-широка периферия, и да се ползва лагера описан в следващото изречение. Следващият двигател ще е с истински лагер от тунинг сайта на транаб (ако не изгние купето). мисля да се заема сериозно с силов тунинг на 2т варговия двигател. Дългосрочен план


Събота, 30.10.2010 г. 14:13 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч.
Мнения: 74
Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
Мнение Re: ТТ353W дневник
Луд умора няма а само му опират гумите по задните пружини...
Това менение е какво да не правите. Освен ако не искате да видите как се кара без пружини отзад - повярвайте боелзнено е (по павета) и по цариградско ми става лошо.
Та проблема, широки гуми резервоар в багажника 2ма човека на предните седалки, резултат при завой и дупки претриване на задните гуми от вътршната страна :(
Решението нови пружини с по-малък диаметър и по-твърди :) Морги колкото искаш взимам си едната за мярка и си намирам следните чукани (Мерцедес ама какъв :( )
Прикачени файлове:
IMG_0204a.jpg
IMG_0204a.jpg [ 51.25 KiB | Прегледано 14774 пъти ]


ето така седят в цялата си прелест
Прикачени файлове:
IMG_0210a.jpg
IMG_0210a.jpg [ 43.1 KiB | Прегледано 14775 пъти ]

има достатъчно разсотяние, но хода на колата във вертикална посока е 0мм
сега предвиждам наказателна акция с флекса [smilie=argue]
махайки няколко витки да видим дали ще има разлика. Голяма мъка с тези скоби за пружини


Събота, 30.10.2010 г. 14:26 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч.
Мнения: 74
Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
Мнение Re: ТТ353W дневник
и една малка загадка...
Прикачени файлове:
IMG_0211a.jpg
IMG_0211a.jpg [ 39.08 KiB | Прегледано 14777 пъти ]

Какво ще стане от това живот издраве? Жокер материяла е 1мм неръждавейка

и за последно и отивам да работя. кой ще познае къде е това:
Прикачени файлове:
IMG_0218a.jpg
IMG_0218a.jpg [ 53.61 KiB | Прегледано 14802 пъти ]


Събота, 30.10.2010 г. 14:32 ч.
Профил
Ентусиаст

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч.
Мнения: 741
Местоположение: Русе
Мнение Re: ТТ353W дневник
Като се среже пружина не омеква, а се втвърдява.
Мен ми приличат на предни от W201, такива се слагат на Вартбург.


Събота, 30.10.2010 г. 14:53 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1183
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: ТТ353W дневник
Колегата NEMESIS каза в една друга тема, че е със задни пружини от Голф 2 .
И ставали с малко преправяне.

Първата загадка :
Това мисля е ламарина за някакво гърне.
За резонатор е тънко 1 мм, така че трябва да е за по-задно гърне.
Задължително заваряване с Аргон щом е неръждавейка.

Поздрави.

п.с. Засичал ли си разход с новия двигател ?


Събота, 30.10.2010 г. 18:17 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: ТТ353W дневник
Това май не е в България.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Неделя, 31.10.2010 г. 01:07 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч.
Мнения: 74
Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
Мнение Re: ТТ353W дневник
Опа отдавна не съм писал, но проекта върви със малки крачки.
Честито на печелившите които познаха какво беше на килима [smilie=2beers]
Прикачени файлове:
IMG_0242.jpg
IMG_0242.jpg [ 52.16 KiB | Прегледано 14762 пъти ]

ето го 3Д [smilie=cat]
Има и други подобрения които трбва да снимам като
*парно - работещо от варбург без никакво преправяне стана, след 5 минути термометъра на таблото показва 30С при 0С външна ( на втора скорост на вентилатора).
*Освен това което виждате в насипно състояние е поставено където му е мястото :twisted:

П.С.
Нивичките са до Мюнхен, но идеята е да се познае, че не е в БГ и да работим зада стане така и в БГ :oops:


Четвъртък, 27.01.2011 г. 08:59 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1183
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: ТТ353W дневник
Колега Dexter_lab намери ли някакво решение на проблема със задните пружини и смяната им с по-тесни.

Ето тука един пише, че ги е сменил с такива от Поло Гт, ама от какво по-точно не знам
http://trabime.cz/trabi.php?id=3&aid=1588&sid=3

Тук освен, че е сменена пружината е и скъсена горната капачка.
Общо взето целият амортисьор е нагласен по новата пружина.


Четвъртък, 27.01.2011 г. 22:47 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч.
Мнения: 74
Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
Мнение Re: ТТ353W дневник
И да и не, резнах онези пружини от снимките, пак си вози твърдо, но не е каруца, малко подскача. Т.е. не може да се разпъне пружината когато минавш от висок към нисък участък на пътя, абе странно е усешането, в сравнение с другата кола. Атози е някакъв сериозен дето ми го прати на линка


Петък, 28.01.2011 г. 10:32 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 71 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов