Трабант и Вартбург форум
http://www.forum.2tpower.com/

Парно
http://www.forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=33&t=20
Страница 4 от 4

Автор:  niki_k [ Събота, 04.06.2011 г. 17:41 ч. ]
Заглавие:  Re: Парно

Ето,как е вързан и топлия въздух:

Прикачени файлове:
DSCN0622.jpg
DSCN0622.jpg [ 105.83 KiB | Прегледано 19690 пъти ]

Автор:  niki_k [ Събота, 04.06.2011 г. 17:46 ч. ]
Заглавие:  Re: Парно

А тук се вижда бензинова електрическа помпа и резервоар.

Прикачени файлове:
DSCN0621.jpg
DSCN0621.jpg [ 98.26 KiB | Прегледано 19688 пъти ]

Автор:  theultimate [ Понеделник, 06.06.2011 г. 09:15 ч. ]
Заглавие:  Re: Парно

eed123 написа:
имам турбинка от ифичка, но захващането за рамата ме притеснява, някой който е правил такава самодейка може ли да покаже с снимчица как става, за гредата на течноста за чистачките или ???
а аз за изолация на ламарината дет е между двигателя и купето използвах изолация от citroen xantia дет е на същото място, не го знам от какво точно е направен, бие на вата но има и друго по него, след прекрояване и малко рязане стана чудесно като облякох дори под резеовара, недостатък е че захващането му е доста сложно при мен отгоре се държи от резеовара а отдолу с тънки болченца с много широки шаиби, на есен като я слагам пак ще ви покажа какво излгежда


При мене беше мизерия - парцали и свински опашки. Захвата трябва сам да си го измислиш ти - връзваш го с някакви планки за купето така че да е здраво и да не пречи. И така че да може напролет да го демонтираш, защото пречи на охлаждането на предното гърне.

Автор:  eed123 [ Вторник, 07.06.2011 г. 19:48 ч. ]
Заглавие:  Re: Парно

добре, обаче забелязах гаден страничен ефект... като затворя топлия въздох, почва да духа топличко от капака към стъклото (отвънка) и в места кадето има повечко влага(блата :mrgreen: Изображение ) изпотяваше стъклото отвънка много кофти, ако го пусна да духа вътре отвътре го изпотява? освен с премахване на дебелия маркуч (от гърнето до регулатора) друг начин ?

Автор:  smehurkotot [ Четвъртък, 14.02.2013 г. 03:52 ч. ]
Заглавие:  Re: Парно

Имам монтирана оригинална отоплителна система за Трабант.Казва се Scirokko 211. Купих я в Германия.Работи с Бензин. Направо е фантазия. За нула шреме прави Трабито баня. Трябва ми за по 6-7 минути и после я спирами оставам на нормално парно от гърнето. Цяла зима ми гълта към 2 литра бензин. Лятото не ми трябва.

Автор:  mitoko [ Петък, 15.02.2013 г. 14:12 ч. ]
Заглавие:  Re: Парно

smehurkotot написа:
Имам монтирана оригинална отоплителна система за Трабант.Казва се Scirokko 211. Купих я в Германия.Работи с Бензин. Направо е фантазия. За нула шреме прави Трабито баня. Трябва ми за по 6-7 минути и после я спирами оставам на нормално парно от гърнето. Цяла зима ми гълта към 2 литра бензин. Лятото не ми трябва.


пусни някоя снимка да видим ако можеш , за колко пара я купи

Автор:  Dani70 [ Петък, 15.02.2013 г. 15:59 ч. ]
Заглавие:  Re: Парно

http://www.youtube.com/watch?v=gCXzH3R_Jak
В клипа пише че му е излезнало 30 евро

Автор:  smehurkotot [ Събота, 23.02.2013 г. 02:39 ч. ]
Заглавие:  Re: Парно

Ето я системата. Купих я нова за 130 евро , но може да се намери и за 60-70 евро втора ръка. Върши страхотна работа.

Прикачени файлове:
Коментар на файл: Това е печката.Купих я нова за 130 евро, но виждам че има в ибей втора ръка по 60-70 евро цялата система.
Optimized-P1010040.JPG
Optimized-P1010040.JPG [ 72.87 KiB | Прегледано 19386 пъти ]

Автор:  smehurkotot [ Събота, 23.02.2013 г. 22:12 ч. ]
Заглавие:  Re: Парно

Изгледах по-горния клип. Това е същата система като моята, но малко по-съкратен вариант . Човека е написал че само кабелите и предпазния шлаух са му излезли 30 евро.

Автор:  Каракачана [ Вторник, 04.02.2014 г. 00:51 ч. ]
Заглавие:  Re: Парно

Колеги, как да подвия тази ламарина,
Изображение
за да се задържа повече топъл въздух и евентуално да ходи към купето. :) ? Никъде не можах да разбера от прочетеното до сега :?:

Автор:  Каракачана [ Сряда, 05.02.2014 г. 16:37 ч. ]
Заглавие:  Re: Парно

Колеги, бихте ли изразили мнението си ?

Автор:  deso [ Сряда, 05.02.2014 г. 20:29 ч. ]
Заглавие:  Re: Парно

Няма нужда от огъване на каквато и да е била ламарина.Писах ти лично съобщение,но явно няма кой да види.Провери ли си тръбите дали за напълнени с боклуци,клапата уплтънява ли добре при затворен студен въздух,махна ли тръбата която е за директен студен въздух ? Това са малки,но много важни неща,които като свършиш ще имаш що годе добро парно.А ако искаш нещо солидно си сложи печка като по-горе посочените или от ЗАЗ.Духалка за автомобил не е удачно защото гори ток и бръмчи,а ефекта е само наполовина сух прозорец.
Моите Трабанти бяха с добро парно,но след кратка ревизия на системата.Добре уплтъних една съвсем малка гумена тръба която е при двата цилиндъра и влиза в двустенния колектор.На места тръбите бяха скъсани,облепих ги с алуминиево тиксо понеже ми се намираше 1-2 ролки.Регулирах си клапата за топло / студено ,защото не се затваряше добре.От стар трабантаджия знам,че трябва да се маха тръбата за директен студен въздух - така няма да се губи топлина.

Автор:  Krap4enski [ Сряда, 05.02.2014 г. 20:32 ч. ]
Заглавие:  Re: Парно

Не я извивай ами направи парче от друга ламарина която да е извита към двигателя , за да затвориш разстоянието и просто я захвани към тази с две болтчета , така като се стопли може да я махнеш.

Страница 4 от 4 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/