Трабант и Вартбург форум
http://www.forum.2tpower.com/

Парно
http://www.forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=33&t=20
Страница 3 от 4

Автор:  babarei [ Вторник, 23.09.2008 г. 19:57 ч. ]
Заглавие: 

пичове случаино да сте чували нещо от сорта "калорифер"
бодвате 2 калорифера отпред и 2 отзад и ватре за 50 лв.ти даржи 35C
аз така сам решил проблема даже тая температура я развива ватре за около 5 мин. :wink: :wink: :wink:

Автор:  boycho [ Вторник, 23.09.2008 г. 19:59 ч. ]
Заглавие: 

я дай да ги видим тея калорифери

Автор:  theultimate [ Вторник, 23.09.2008 г. 22:28 ч. ]
Заглавие: 

А колко им е консумацията на тия калорифери. Защото аз ги гледах и един такъв гори 15 ампера, кабела му беше 4 квадрата. 4 такива и акумулатора умре. Отделно че за 50лв може да си вземеш печка, дето да я палиш от вас и като първия ауспух още на студен мотор да караш по тениска.... Това нещо е оферта само едно и то за размразяване на някой джам.

Автор:  milenskior [ Сряда, 24.09.2008 г. 09:34 ч. ]
Заглавие: 

theultimate написа:
А колко им е консумацията на тия калорифери. Защото аз ги гледах и един такъв гори 15 ампера, кабела му беше 4 квадрата. 4 такива и акумулатора умре. Отделно че за 50лв може да си вземеш печка, дето да я палиш от вас и като първия ауспух още на студен мотор да караш по тениска.... Това нещо е оферта само едно и то за размразяване на някой джам.

Не си мислете че с печката ще карате по тениска.
Че прави топло прави, но трабанта е толкова зле изолирана кола че няма накъде.
На моя съм с нови уплътнения на вратите и пак си духа от всякъде като тръгна. Иначе на място прави бая топло.
Ако тръгнеш с трабанта по тениска най-вероятно ще ти се смръзне лявата страна а от дясно ще ти е добре.
Въпреки това съм с двете ръце за печката.
Аз мойта другия месец сигурно ще я монтирам че взе да става доста хладно сутрини.

Автор:  theultimate [ Сряда, 24.09.2008 г. 12:11 ч. ]
Заглавие: 

Аз съм карал. Не духа почти от никъде. Просто вратите за зимата се правят да се затварят малко по трудно, но да прилепват по-добре. Не е като в западна кола, ма тия работи за измръзване и т.н са глупости. Също е важно ако са здрави уплътненията и не влиза вода, да се наблъска максимално много изолация - кечета на пода, нещо във вратите и т.н.

Автор:  biser [ Понеделник, 01.02.2010 г. 17:05 ч. ]
Заглавие:  Re: Парно

Обаче никои несе сеща за изолиране на вътрешните панели със стереопор

Автор:  theultimate [ Понеделник, 01.02.2010 г. 17:40 ч. ]
Заглавие:  Re: Парно

Кои по-точно вътрешни панели? Стероопор може в общи линии във вратите (и то тънък - половин-един сантиметър), както и в задните калници. За другите панели трябва нещо по-гъвкаво.

Автор:  biser [ Понеделник, 01.02.2010 г. 17:57 ч. ]
Заглавие:  Re: Парно

На вратите 4 милиметров стереопор а за тези на задните седалки 3сантиметров

Автор:  j_totkow [ Понеделник, 01.02.2010 г. 18:33 ч. ]
Заглавие:  Re: Парно

хехе нямам снимки да ти покажа на предните врати съм сложил стиропор, но не изцяло понеже е дебел и пречи на затварянето на прозорците (някъде до половината на вратите което мисля че го обезсмисля това начинание)

Автор:  biser [ Понеделник, 01.02.2010 г. 18:42 ч. ]
Заглавие:  Re: Парно

За тая работа има 4милиметров стереопор за тапети.


Аз си мисля за изолция на багажника.

Автор:  Ivaka [ Понеделник, 01.02.2010 г. 18:44 ч. ]
Заглавие:  Re: Парно

За вратите стиропора е добър вариянт за изолация, тъй като е евтин. Иначе най добре с битумен ламинат или от тези изолации които се продават в бриколаж, багира и т.н.(мисля че пенолист се казваха)

Автор:  biser [ Понеделник, 01.02.2010 г. 18:59 ч. ]
Заглавие:  Re: Парно

Ivaka написа:
За вратите стиропора е добър вариянт за изолация, тъй като е евтин. Иначе най добре с битумен ламинат или от тези изолации които се продават в бриколаж, багира и т.н.(мисля че пенолист се казваха)




Идеята е добра обаче това не е ли скъпо.

Автор:  theultimate [ Понеделник, 01.02.2010 г. 21:59 ч. ]
Заглавие:  Re: Парно

Скъпо е обаче е достатъчно еластично да го залепиш навсякъде - на пода, във вратите, между купето и мотора, под капака, на тавана и т.н.

Проблема при трабанта е шума от мотора и генерацията, който идва през пода и отсека между мотора и купето. Там е по-добре да се изолира. Шума от асфалта е доста по-слаб и там изолацията има по-слаб ефект като цяло.

Автор:  eed123 [ Петък, 20.05.2011 г. 16:01 ч. ]
Заглавие:  Re: Парно

имам турбинка от ифичка, но захващането за рамата ме притеснява, някой който е правил такава самодейка може ли да покаже с снимчица как става, за гредата на течноста за чистачките или ???
а аз за изолация на ламарината дет е между двигателя и купето използвах изолация от citroen xantia дет е на същото място, не го знам от какво точно е направен, бие на вата но има и друго по него, след прекрояване и малко рязане стана чудесно като облякох дори под резеовара, недостатък е че захващането му е доста сложно при мен отгоре се държи от резеовара а отдолу с тънки болченца с много широки шаиби, на есен като я слагам пак ще ви покажа какво излгежда

Автор:  niki_k [ Събота, 04.06.2011 г. 10:32 ч. ]
Заглавие:  Re: Парно

Ще ви покажа нещо интересно,колеги.Печка на бензин-оригиналнаDDR.Не ,не е моя!Човека са му я сложили преди много години в бившата ГДР.

Прикачени файлове:
DSCN0620.jpg
DSCN0620.jpg [ 115.91 KiB | Прегледано 20068 пъти ]

Страница 3 от 4 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/