Напиши нова тема Отговори на тема  [ 58 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Парно 
Автор Съобщение
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:49 ч.
Мнения: 102
Местоположение: София
Skype: trabantmania
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Моля те theultimate пусни снимки на турбината, за да търся нещо подобно! Ще съм ти много благодарен!


Вторник, 26.02.2008 г. 00:10 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Ще пусна, когато имам с какво. Нямам апарат, нямам и камера на телефона.


Вторник, 26.02.2008 г. 00:28 ч.
Профил
Кара Wartburg 20 години.

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 15:41 ч.
Мнения: 137
Местоположение: София
Мнение 
Цитат:
Моля те theultimate пусни снимки на турбината, за да търся нещо подобно! Ще съм ти много благодарен!

Разгледайте албума на филип3 там намерих това:
Изображение


Петък, 29.02.2008 г. 20:21 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:49 ч.
Мнения: 102
Местоположение: София
Skype: trabantmania
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Това е ОК, но как да го разгледам. Прати линк.
Ако мoже Филипе.


Последна промяна Bobi96 на Вторник, 28.09.2010 г. 21:42 ч., променена общо 1 път

Петък, 29.02.2008 г. 20:29 ч.
Профил
Кара Wartburg 20 години.

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 15:41 ч.
Мнения: 137
Местоположение: София
Мнение 
Ето го линка:http://www.snimka.bg/album.php?album_id=156744&view=1&photo=41


Петък, 29.02.2008 г. 20:41 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:49 ч.
Мнения: 102
Местоположение: София
Skype: trabantmania
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Много е маниашко!!! Това е един от най-яките траби което съм виждал!!! МНОГО ЯКО :!: :!: :!:


Петък, 29.02.2008 г. 21:13 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Абсолютно същата турбина, ама при мен е вързана по много по-клошарски начин. При него не пречи на затварянето на клапата и съответно го няма моя проблем, че сега сутрин си трябва парно а на обед умирам от жега. Но пък като гледам, той пропуска въздуха от колектора, докато при мене все пак си стои кривата тръба и се улавят и двата канала на оригиналното парно.


Петък, 29.02.2008 г. 22:28 ч.
Профил
Пърпоранчо
Аватар

Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч.
Мнения: 430
Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
Мнение 
Казвам ви-заслужава си обличането на тръбите и гърнето. В града при температури до -5оС много по-бързо затопля двигателя и той влиза в обороти+купето се затопля по-бързо (за около 3 минути при високи обороти на малка предавка - 3-та) +на дълъг път става сауна-измерих +35оС от Русе до Лозница +обдухва с топъл въздух предното стъкло идеално!). Днес измерих рекордните +50оС(няма грешка!-от термометъра-направо изврях).
Не искам да ви обнадеждавам излишно, но в този вариант, който е на горната снимка(без допълнително обличане на цялата система+по-дълъг път на въздуха с много кривини) е неефективен!
Все пак това е моята кола!
Спомнете си трабанта на Гришата-зеления-неговата система е в пъти по-добра от тази на снимката(измайсторена от майстор Добрин)-затова дадох 120лв за неговия вариант,т.к. с този умирах от студ и простинах.
Но с добро обличане и високодебитна!(тази е нискодебитна) турбина+насочване на потока директно към купето+ обличане на тръбите с изолационна материя-ефектът е страшен!
И не се скъпете за парите-струва си!

_________________
www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51
www.pathologie.de/startseite/
www.esp-pathology.org/home
www.bpa-pathology.com
www.bgpathology.org/
www.patolog.ru/
www.ascp.org/content
publications.iarc.fr/
Трабантозавър


Последна промяна филип3 на Понеделник, 29.09.2008 г. 00:42 ч., променена общо 4 пъти

Събота, 01.03.2008 г. 00:40 ч.
Профил YIM WWW
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Според мен са ти взели скъпо. При мене беше същия вариант, но системата с тръбите беше по-тъпо и некадърно разположена. Ето цените на едно хубаво парно според мен.

Турбина - за колкото намерите, моята струваше 25лв. Кривата метална тръба от парното трябва да е от стария модел, защото е по-къса, иначе няма да имате място, съмнявам се да е скъпа. Един лист минерална вата с фолио 7.50, отделно може една ролка домакинско фолио за 2-3лв. За маркучите най-удачно според мен е пеноизолация за тръби - добри свойства и е много гъвкава. Варианта с фолио е 15лв квадрата. Около 5лв за скоби, маркучи за колкото намерите като не вярвам да е над 10лв. Ключе, кабели, клеми и т.н още 4-5лв примерно. Грубо всичко излиза около 70лв, като ви гарантирам че ако се изпълни качествено ще имате в пъти по-добро от оригиналното парно (моито го направих супер зле и пак беше екстра) и ще го усещате дори на градско при -15 градуса, а за извънградско дори ще ви идва в повече.


Неделя, 09.03.2008 г. 09:49 ч.
Профил
Пърпоранчо
Аватар

Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч.
Мнения: 430
Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
Мнение 
Не забравяй,че купувам всичко:ново гърне+тръба+турбина+допълнителни тръби

_________________
www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51
www.pathologie.de/startseite/
www.esp-pathology.org/home
www.bpa-pathology.com
www.bgpathology.org/
www.patolog.ru/
www.ascp.org/content
publications.iarc.fr/
Трабантозавър


Понеделник, 10.03.2008 г. 17:14 ч.
Профил YIM WWW
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Нова немска турбина няма да намерите.Забравете тая работа.Такива турбини вече слагат само руснаците.Може и някой друг да слага,но трябва да е някой производител,дето ползва едни и същи технологии в цивилната и военната техника.Освен в Русия...не се сещам другаде да има такива...

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Понеделник, 10.03.2008 г. 22:30 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Зимата иде. Отново възниква въпроса за парното, тъй като оригиналното при леко градско каране и задръствания идва ужасно бавно. Мислех за печка, но тъй като не ми е основна кола, не си струва инвестицията. Май пак ще правя като миналата година - моднат заден капак на мотора, вата и турбинка, само че ватата ще я покрия с тънка ламарина (колкото е на алуминиевите кенчета) защото миналата зима се намокри и леко ръждяса гърнето. Трябва и да измисля някаква стойка за турбината ще това с парцалите и свинските опашки е клошарско :) Действайте сега, че като стане студено е отвратително да се работи.


Вторник, 23.09.2008 г. 16:11 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1183
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
ултимейт.

Я обясни сега къде се монтира тая турбинка ?
И как е ел.свързването ?
И от какво е турбинката?

Пък изпълнението,всеки както може .


Вторник, 23.09.2008 г. 17:08 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
За турбината Санта да каже. Или е от ИФА, или е от служебния му трабант делукс. Кривата метална тръба между гърнето и купето се сменя със стария модел. Тя не е симетрична ами свършва веднага след завоя. Така се освобождава място. От там нататък как ще вържеш турбината между нея и купето е труд и творчество. На турбината се слагат алуминиеви въздуховоди мисля че бяха фи 60 или 65. Да, ама отвора на купето и кривката е 2-3 размера по голям. Тогава набутах парче пенолист и парцали, а турбината я вързах със свински опашки някъде около казанчето за чистачките. Няма начин....правих го ноември с идеята да спре умирачката от студ. Тая година ще се мисли нещо по-качествено. Ефекта от турбината е независимост на струята от оборотите. Няма значение дали си на светофар или караш с 80, стига да си загрял гърнето духа стабилна струя. А гърнето се увива с вата за да загрява по-яко и да не изстива бързо. Разбира се това сега само се мисли, тъй като има два проблема. При температури над 10 градуса гърнето прегрява и мощността спада, почват детонации. Турбината трябва да работи постоянно, защото иначе гърнето не се охлажда. Така че това се прави само под 5 градуса.


Вторник, 23.09.2008 г. 17:21 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Турбината остана от служебния Трабант комби навремето.Трябва да е бил делукс или някаква модификация или самоделка или...някакво такова.Но турбината си беше на него.Така го купихме и когато го върнахме на вторични нейде в края на 90-те,взех турбината.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Вторник, 23.09.2008 г. 18:19 ч.
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 58 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов