Напиши нова тема Отговори на тема  [ 62 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща
Широки джанти ? 
Автор Съобщение
Зайо - байо
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 14:36 ч.
Мнения: 407
Местоположение: третата след луната в дясно..
Мнение 
ми отпед съм с гуми на 80 и то зимни..

_________________
Изображение


Четвъртък, 13.03.2008 г. 21:31 ч.
Профил ICQ
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Петък, 22.02.2008 г. 15:21 ч.
Мнения: 57
Местоположение: София
Мнение 
[smilie=offtopic] Michelin имат и малки размери...аз моя Трабел го продадох с 4 гуми Michelin на 145....

_________________
I work for MONEY,
if you want loyalty...
get a DOG!


Вторник, 06.05.2008 г. 17:52 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
След като видях гумите на Atos - 205 на нещо си, сложени на оригинални вартбургови джанти, доста се замислям какъв е смисъла да се прави широка джанта...

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Вторник, 06.05.2008 г. 18:01 ч.
Профил
Street Racer
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч.
Мнения: 138
Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
Мнение 
Откаде мога да си зема мишелин за трабанта и колко струват?

_________________
Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана


Вторник, 06.05.2008 г. 18:02 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Търси по гумаджийниците, не може да няма никакви 13ки. Ама си сложи нещо по-широко - 155/80 или 165/70 - такива е по-вероятно да намериш.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Вторник, 06.05.2008 г. 18:06 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
По-широката гума влушава спирането :!:

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Вторник, 06.05.2008 г. 23:00 ч.
Профил ICQ
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:02 ч.
Мнения: 230
Местоположение: Sofia - Bulgaria
Мнение 
Teo написа:
По-широката гума влушава спирането :!:

Я пак... :lol: Нещо физика,закони за триене ала бала... Някви коефициенти,някакъв натиск?! Нещо нищо?! :lol:

_________________
Изображение
Изображение


Вторник, 06.05.2008 г. 23:53 ч.
Профил ICQ WWW
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:04 ч.
Мнения: 103
Местоположение: София
Мнение 
Teo написа:
По-широката гума влушава спирането :!:
Зависи от настилката.


Сряда, 07.05.2008 г. 00:49 ч.
Профил ICQ WWW
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Тео не почвай пак тая безкрайна дискусия. Който иска с велосипедни гуми (135) да се пробва срещу мене на кой ще му е по-малък спирачния път, независимо дали е сухо или мокро и да остане дълбоко разочарован. Всеки който мисли за сигурността си трябва да слага най-широките възможни гуми, които стават на джантата и не опират никъде. Всичко се подобрява - старт, взимане на завои, спиране. Единствено на сняг трябва да се кара с тесни гуми.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Сряда, 07.05.2008 г. 13:24 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
kocta написа:
Teo написа:
По-широката гума влушава спирането :!:

Я пак... :lol: Нещо физика,закони за триене ала бала... Някви коефициенти,някакъв натиск?! Нещо нищо?! :lol:

Да де точно от физиката ;) Доказаха го хората - факт си е ;) Когато ти е по-широка гумата при рязко спиране масата на колата пада на по-малка площ, а когато имаме по-голяма тежест на по-малка площ имам по-голямо триене и от там по-добро сцепление ;) Когато гумата е по-широка същата тежест пада на по-голяма площ, от там на еднаква площ спрямо предния случай имаме по-малко триене и по-малко сцепление :) Но това важи само при спиране :) Представете си шейна засилена по асвалтова отсечка - колкото по-широки са и "ските", толкова по-бавно спира ;) За това и всеки производител предписва в какви граници могат да бъдат гумите по широчина за дадена кола :)
Цитат:
Зависи от настилката.

Например? Какъв е асвалта или?
ЕДИТ: Точно на сняг се кара с тесни гуми, защото там сцеплението е най-малко и ако слижиш едни широки гуми колата става хептен като шейна. Този случай е най-показателен кои гуми как спират. Когато си на асвалт няма чак толкова съществена разлика, защото сцеплението е в пъти повече спрямо това на сняг (да не говорим пък за лед) и хората предпочита по-широките гуми, заради по-добрата стабилност при по-висока скорост и по-доброто тръгване :)

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Сряда, 07.05.2008 г. 13:47 ч.
Профил ICQ
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:02 ч.
Мнения: 230
Местоположение: Sofia - Bulgaria
Мнение 
Teo написа:
kocta написа:
Teo написа:
По-широката гума влушава спирането :!:

Я пак... :lol: Нещо физика,закони за триене ала бала... Някви коефициенти,някакъв натиск?! Нещо нищо?! :lol:

Да де точно от физиката ;) Доказаха го хората - факт си е ;) Когато ти е по-широка гумата при рязко спиране масата на колата пада на по-малка площ, а когато имаме по-голяма тежест на по-малка площ имам по-голямо триене и от там по-добро сцепление ;) Когато гумата е по-широка същата тежест пада на по-голяма площ, от там на еднаква площ спрямо предния случай имаме по-малко триене и по-малко сцепление :) Но това важи само при спиране :) Представете си шейна засилена по асвалтова отсечка - колкото по-широки са и "ските", толкова по-бавно спира ;) За това и всеки производител предписва в какви граници могат да бъдат гумите по широчина за дадена кола :)
Цитат:
Зависи от настилката.

Например? Какъв е асвалта или?
ЕДИТ: Точно на сняг се кара с тесни гуми, защото там сцеплението е най-малко и ако слижиш едни широки гуми колата става хептен като шейна. Този случай е най-показателен кои гуми как спират. Когато си на асвалт няма чак толкова съществена разлика, защото сцеплението е в пъти повече спрямо това на сняг (да не говорим пък за лед) и хората предпочита по-широките гуми, заради по-добрата стабилност при по-висока скорост и по-доброто тръгване :)

Излагаш се кат семкаджия :lol: Ходи си доучи физиката и после се изказвай ;) Ако не се сещаш къде грешиш пусни 1 ЛС :)

_________________
Изображение
Изображение


Сряда, 07.05.2008 г. 14:08 ч.
Профил ICQ WWW
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Само и единствено в състояние на блокаж тесната гума е по-добра. Една широка гума блокира много по-трудно и за това тесни гуми се препоръчват само на сняг. Просто тука още от времето на комунизма витае някакъв мит че тесните гуми са по-икономични (разликата в разхода при мен НЯМА), както и че така си запазваш безкрайно скъпото окачване (което не е вярно защото разликата в масата на гума 135 и 165 е нищожна), че дори са и по-стабилни. Няма такова нещо. Пробвайте да махнете оригиналните гуми 135/80 и да си сложите нещо по-широко примерно 155/80 или 165/65. Разликата е от земята до небето. Като вали дъжд не боксува на всеки светофар, както и не блокират колелата само при поглед към педала.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Сряда, 07.05.2008 г. 14:11 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
Коце, предполагам имаш впредвит, че грешката ми е в това, че когато съберем сцеплението от цялата площ на широкат гума и от цялата на тясната гума, цифрите ще са в полза на широката? Не е така :) Най-показалено е когато имаме наистина малко сцепление - при сняг - там фактите си показват коя какво сцепление има при спиране. На асвалт сцеплението е огромно и разлика не се забелязва :)
ЕДИТ: Тясната гума има предимство само и единствено при спиране! При всички останали случай широката има предимство :)
Цитат:
Само и единствено в състояние на блокаж тесната гума е по-добра.

Сети се какъв е принципа на АБС-а :) И тук да не забравяме, че говорим за екстремно спиране! При нормално разлика не вярвам да има :)

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Сряда, 07.05.2008 г. 15:06 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
В стария форум стана огромна дискусия и всички стигнахме до извода че широката гума блокира по-трудно, но блокира ли, става по-неуправляема и по-трудно се вкарва обратно в нормално движение.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Сряда, 07.05.2008 г. 15:54 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
Тук може и да си прав :) Все пак аз мисля нещата при наличието на АБС или на шофиор, можещ да използва на максимум спирачките си :?

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Сряда, 07.05.2008 г. 16:08 ч.
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 62 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов