Напиши нова тема Отговори на тема  [ 32 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Амортисьори 
Автор Съобщение
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
Santa написа:
Тия показатели можеш да ги забравиш.Тях ги има само при левълинг системите с електронно управление...


Мите, при цялото ми уважение към теб: Що не ходиш да прочетеш малко?

Ето ти за начало:

http://en.wikipedia.org/wiki/Damping

И по-точно частта Изображение

Тия параметри ги има при всяко едно окачване. А въпроса ми беше някой знае ли параметрите на вартбурговият (трабантовият) амортисьор?

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Вторник, 29.04.2008 г. 11:21 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Офф...добре...явно не е станало...
Виж някъде където имат ей такава машина:

Изображение

и се опитай да се сдобиеш със сервизния и файл.Ако някъде има такива данни,те са там...ама се съмнявам.Тая характеристика,дето я търсиш,си я има само производителя когато проектира амортисьора.От там нататък никой не работи с такова нещо и просто няма от къде да ти го вземе.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Вторник, 29.04.2008 г. 11:50 ч.
Профил ICQ
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч.
Мнения: 159
Местоположение: София
Мнение 
В момента се заривате с излишна информация, която е незначителна в дадения случай. Катот цяло самите амортисьори на автомобила (във видът който ги знаем) са трагични като продукт. Да не забравяме, че са предназначени да бъдат консуматив. При мотоциклетите и маунтинбайка, технологиите са развити до савършенство. (забележете на същите или дори по ниски цени за брой). В горе споменатите амортисьори, субективно може да се променя скоростта на връщане , твърдостта, вискозитета на маслото, компресията в преливника (това последното е съществената конструктивна разлика в амортисьорите.) Само ще ви кажа ,че с Forckoil за вилка на мотор W-10 , Трабантовите амортисиори стават перфектно. Няма нужда да пресмятате за тия тенекиени тръбички с формули от МЕИ-то.


Четвъртък, 15.05.2008 г. 09:59 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
Как точно го сметна че става перфектно?

По рейсърския метод ли? Да, ама аз не ща да смятам по него. Затова питам за точните параметри - интересно ми е да видя точно как са сметнали окачванията, и ако нещо не ми хареса - да направя съответните корекции.

А и МЕИ-то не е лошо нещо... :)

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Четвъртък, 15.05.2008 г. 10:18 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч.
Мнения: 305
Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
Мнение 
Какви 80 лв за амортесьор?
http://www.trabantwelt.de/Trabant-601/F ... ::169.html

По мои сметки с доставката до България за 4 бр. излиза 210 лв.


Четвъртък, 15.05.2008 г. 10:58 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
По какво може да разберем дали един трабанто амортисьор е читав, освен по това дали има омасляване?

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Четвъртък, 15.05.2008 г. 12:18 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:24 ч.
Мнения: 45
Местоположение: в софия къде другаде
Мнение 
като го свалиш и на ръка да установиш нагоре надолу дали има съпротивление.
относно доли стават тези с пружини на трабант с ресор. не, много по голям е

_________________
има ли смисъл като нема значение


Четвъртък, 15.05.2008 г. 17:46 ч.
Профил WWW
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1183
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
gron написа:
като го свалиш и на ръка да установиш нагоре надолу дали има съпротивление.
относно доли стават тези с пружини на трабант с ресор. не, много по голям е


Един вид колкото по-трудно го движиш в двете посоки, толкова по-добре .
Щот и моя дет го свалям сега оказва съпротивление(движа го с две ръце във въздуха, а не съм някъв борец)


Петък, 16.05.2008 г. 09:30 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч.
Мнения: 159
Местоположение: София
Мнение 
Ми в момента съм си сипал такова масло и в 4- трите и е перфектен. Поправял съм и подменял масло на много по-сложни от тези вилки и задни амортисоьри и съм си изградил преценка. Ако връщат прекалено бавно или бързо (отбелязвам, понеже автоамортисьорът е примитивна ширпотреба) може да се промени единствено вискозитета на маслото, което става с пропорционално смесване на масло от един и същи ВИД И МАРКА с раличен вискузитет. Например 50 % W 10 + 50 % W 5
= W 7,5. Ако има ентосиаст, на който му се занимава да сметне по горната формула от МЕИ-то ще получи единствено най - добър резултат на работа при равен път при натоварване при определена константна скорост. А в България равен път няма. От там следва, че реалния диапазона за работа при наще условия на този амортисьор е много по голям-от възможностите му. Така, че не си струва усилията.


Петък, 16.05.2008 г. 19:41 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч.
Мнения: 255
Местоположение: Средец
Мнение 
я обесни малко как ги пълниш и ако може малко снимки

_________________
Дърпаше ръчни с трабаня


Понеделник, 19.05.2008 г. 14:23 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1183
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Като махнеш амортисьора от колата.Той отгоре има една капачка(естествено предварително махаш пластмасовата тръба,която покрива от боклуци и ,ако е заден се маха пружината ако има)Тая капачка я отвиваш с чук и секач .Като я отвиеш излиза цилиндъра.Разглабяш го и него като издърпваш буталото.После къде има уплатнение се сменя.Наливаш маслото, което има определено количество някъде до ръба.Нека някой колега каже точно колко милилитра е .Това е важно за движението на буталото,а и за действието на амортисьора .
Долу ,където е ухото на амортисьора(което представлява една голяма втулка )ако гумата е скапана то трябва да се смени.
Събираш по обратния ред и ако всичко е направено както трябва би трябвало да издържат доста в града.

Нека някой колега дето си ги е пълнил качествено сподели колко са издържали на нормално каране в града.Не за някви офроуди на село .


Вторник, 20.05.2008 г. 09:53 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Има стендове за амортисьори във всеки голям сервиз.Едни тресящи се валяци...качва се колата на тях и се мери.Ако е в нормата на стенда-стават.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Вторник, 20.05.2008 г. 13:47 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
А дали имат данни за трабант?

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Вторник, 20.05.2008 г. 15:03 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч.
Мнения: 159
Местоположение: София
Мнение 
Като изключим работата с чука и секача, горе долу момчето позна как става работата. Трабанта е преди всико хоби. Разглобете го, за да го обикнете. Enjoy!


Петък, 23.05.2008 г. 14:38 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч.
Мнения: 73
Местоположение: Radanovo
Мнение 
Момчета, какво масло се налива?

_________________
Който не напредва, изостава.


Сряда, 25.06.2008 г. 12:56 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 32 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 12 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов