Трабант и Вартбург форум
http://www.forum.2tpower.com/

Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1
http://www.forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=32&t=3056
Страница 1 от 2

Автор:  hrisvasilis [ Четвъртък, 05.08.2010 г. 12:56 ч. ]
Заглавие:  Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1

И така, след много проблеми с празния ход реших да разглобя целия карбуратор на трабант 601 модел 28h1-1
Изображение

Ето какво се установи. Основата на поплавковата камера е видимо крива :( Наложи се намеса. Не стана идеално, но по-добре е от преди.
Преди
Изображение

Сега
Изображение

Преди
Изображение

Сега
Изображение

Ръба на семеринга на дроселовата клапа странно как, но е премачкан. Жалко не се вижда много добре от снимката.
Изображение

Стар и нов семеринг. Немският е с размери 8х16х7мм. Този който намерих е 8х16х6мм
Изображение

Набит нов семеринг в карбуратора.
Изображение

За съжаление от другата страна на др. клапа не намерих О-пръстена :( Нямаше и как да купя в неделя и засега ще кара така. Ето вътрешния диаметър какъв е според шублера. Предполага се че пръстенчето е с тези размери 6,5/8/2мм. За дебелината не съм многосигурен. Забравих да премеря :evil:
Изображение

Прословутият Еко винт. СКрит под сивата пластмасова тапа. Единственият винт, който не разглобих.
Изображение

Целият карбуратор пръснат на части..
Изображение

Регулиране на дроселовата клапа, за да не заклинва. Става с руски индикаторен часовник, подпрян плътно до стената на карбуратора. За целта трябва помощник. Няма кой да си играе да прави приставки.. Регулиране на 0,08мм.
Изображение

Промиването беше само с бензин. Няколко пъти. Със спринцовка в отворите. Продухване със сгъстен въздух.
Карбуратора в момента държи нормални обороти. Колата сякаш върви малко по-добре.

Недостатък, който забелязах. Започна да пълни лампите на разходомера почти до горе като се подаде газ. Преди не го правеше, а и нямам и идея от какво може да е. Ако някой е имал подобен проблем нека сподели как го е решил.

Автор:  Dexter_lab [ Четвъртък, 05.08.2010 г. 14:16 ч. ]
Заглавие:  Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1

Поздравления и адмирации за положения труд и снимков материал. Снимката със всички часи ми харесва.

Относно проблема с пълненето на светодиодите - полека с газта :). [smilie=2beers]

Автор:  hrisvasilis [ Четвъртък, 05.08.2010 г. 14:20 ч. ]
Заглавие:  Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1

Благодаря колега. Проблема е, че с малко газ ги пълни диодите.Нещо което преди разглобяването не го правеше :evil:

Автор:  Младен Трабанта [ Четвъртък, 05.08.2010 г. 15:25 ч. ]
Заглавие:  Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1

Провери си положението на дроселовата клапа данеби рано да ти отваря втория жигльор трябва горе долу около половин ход на дроселовата клапа тогава да отваря и да почне да убогатява горивоподаването. Освен това си сложил нова симерина на дроселовата клапа по рано ти е смучило допълнителен въздух от там и е беднило сместа :wink:

Автор:  hrisvasilis [ Петък, 06.08.2010 г. 12:28 ч. ]
Заглавие:  Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1

Да Младене, по съвет на доктор Зизи ще погледна игления клапан отново и ще проверя и положението на клапата.

Автор:  j_totkow [ Петък, 06.08.2010 г. 14:35 ч. ]
Заглавие:  Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1

Много добър материал колега БРАВО
Можеш ли допълнително да кажеш кой жигльор къде стои, защото аз направих глупостта да не си запиша и като бях разглобил един карбуратор и ........

А относно улея на другия край на дроселовата клапа - трябва ли да има гумичка или не (никъде не го пише) според мене трябва да има, но аз като сложих една от магазина и почти не влезе в тялото на карбурата и накрая я махнах

Автор:  hrisvasilis [ Петък, 06.08.2010 г. 14:57 ч. ]
Заглавие:  Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1

За жигльорите виж от сайта http://www.2takter.de/vergaser/ първия раздел Technische Daten всичко що е с наименование düse Примерно-Hauptdüse HD 113 където 113 е надписа и на жигльора. По схемата се ориентирай кой къде е.

За гумичка не знам трябва ли да има. Би следвало. Аз нищо не намерих..

Автор:  Каракачана [ Петък, 12.10.2012 г. 23:49 ч. ]
Заглавие:  Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1

Искам да попитам само как точно си измил така хубаво карбуратора ?

Автор:  hrisvasilis [ Събота, 13.10.2012 г. 18:59 ч. ]
Заглавие:  Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1

Каракачана написа:
Искам да попитам само как точно си измил така хубаво карбуратора ?

Ами написал съм го в първия пост.
hrisvasilis написа:
Промиването беше само с бензин. Няколко пъти. Със спринцовка в отворите. Продухване със сгъстен въздух.

Сега бих пробвал и с промиване в ултразвукова вана.

Автор:  hrisvasilis [ Четвъртък, 03.07.2014 г. 16:29 ч. ]
Заглавие:  Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1

Изображение
Размери на уплътнителя: 8х12х2мм

Автор:  niki_k [ Петък, 04.07.2014 г. 06:32 ч. ]
Заглавие:  Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1

Колега,информацията как да се справим с разглобяване,ремонт и почистване на този вид карбуратор е много ценна,както и за размера на семеринга на оста на дроселовата клапа и на уплътнението/"О"/пръстена от последната снимка!Само ще доуточня-стандартно от другата страна на оста на дроселовата клапа няма гумено,или каквото да е уплътнение!Разчита се на това да няма и не трябва да има луфт м/ду оста и основата на карбуратора!

Автор:  hrisvasilis [ Петък, 04.07.2014 г. 07:37 ч. ]
Заглавие:  Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1

Да Ники, прав си за оста, че няма О пръстен. По-късно прочетох технологията за възстановяване на немски карбуратори и там пише, че като се износи тялото е негодно, понеже от там влиза въздух и бърка празния ход. Немците предлагат и решение но не си струва вече

Автор:  fraxinus [ Понеделник, 07.07.2014 г. 12:32 ч. ]
Заглавие:  Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1

За разходомера помисли дали като си оправил поплавъковата камера не си променил нивото горивото без да искаш.

Автор:  ivanski [ Четвъртък, 10.07.2014 г. 00:00 ч. ]
Заглавие:  Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1

Въпрос, да не отварям нова тема.

Ситуацията е следната :

Оборотите на празен ход са ниски и ако го оставя без да ритвам газта - гасне.
Ако обаче предницата е по-високо от задницата - с две думи, колата седи на наклон и чакам на светофар, или както е в случая - спрял съм на улицата да отворя вратата за да вляза в гаража - Воала, имам точния празен ход, който иначе на равно нямам.

Викам си - нивото на горивото. Проверих го - по книга е.

Въпроса е - ниско или високо е нивото на горивото в поплавъковата камера да прави така с празния ход ?
Или ако не е от нивото на горивото, от какво друго може да е ?

Автор:  Nasakoto [ Четвъртък, 10.07.2014 г. 23:10 ч. ]
Заглавие:  Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1

ivanski написа:
Въпрос, да не отварям нова тема.

Ситуацията е следната :

Оборотите на празен ход са ниски и ако го оставя без да ритвам газта - гасне....


Имал съм подобни ядове с карбураторен автомобил, и проблемът беше в игления клапан - беше наранен, и като спреш на празен ход, започва да вдига нивото, понеже не може да спре притока на бензин, губи обороти и след около 30-тина секунди гасне поради преобогатяване на сместа. След това пали малко трудно, но като запали - няма проблеми до следващия светофар, където филмът се повтаря.

Накратко: как ти е конусната част на игления клапан на карбуратора? Ако е наранена (не е правилен конус) - търси следващият клапан. :)

Страница 1 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/