Трабант и Вартбург форум
http://www.forum.2tpower.com/

Trabant 601S Universal
http://www.forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=29&t=5851
Страница 1 от 2

Автор:  ziprok [ Сряда, 09.07.2014 г. 23:09 ч. ]
Заглавие:  Trabant 601S Universal

Хайде и аз, най-после, да си покажа колата. Трабанта е първият личен автомобил на баща ми. Купен за сумата от 400 марки. Още тогава е бил загнил и той го е мазал с разни смоли. Купил му е и оригинален спортен волан. Колата не се кара от доста години и тъй като стой в близост до стадион "Черноморец" в Бургас, футболните агитки няколко пъти са го обръщали. Не знам коя година е произведен автомобила. Тъй като пода е в много отчайващо състояние мисля варианта да търся само купе без двигател и окачване и да прехвърлям части. Кажете и вие мнението си и предложете варианти за ремонт на купето.
Лека вечер.
Христо Хр. Симеонов

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Автор:  ivanski [ Сряда, 09.07.2014 г. 23:51 ч. ]
Заглавие:  Re: Trabant 601S Universal

За друго, по-здраво купе си, може да се намери.
Просто си губи смисъла да се възстановява, при наличието на коли - донори.
Дори е по-добре да си купиш регистриран здрав трабант и да ползваш този за части. Или пък само купе, стига твоите документи да са в ред и съответно да е възможно да смениш черните табели.

И моя трабант е бил 400 марки. :)

Автор:  ziprok [ Сряда, 09.07.2014 г. 23:55 ч. ]
Заглавие:  Re: Trabant 601S Universal

Документите му са в ред и нямам проблеми да сменя старите номера. Иначе това е колата която ме накара да се интересувам от автомобили като цяло и ми е най-силния детски спомен, за това искам да използвам колкото се може повече части от нея.

Автор:  ivanski [ Четвъртък, 10.07.2014 г. 00:10 ч. ]
Заглавие:  Re: Trabant 601S Universal

Ако си абсолютно сигурен, че документите са в ред и можеш да го пуснеш в движение с наличните документи и табели, то сменяй купето и недей да му мислиш.

Търсиш задължително Трабант комби, дори и бракуван, но купето да е здраво.
Здраво купе, да не е кърпен ! Може да е леко ръждасял или позагнил, но в рамките на разумното.
Такъв не мисля, че ще имаш проблеми да намериш. По селата има такива машини.
И ще използваш двигателя от този, който имаш, както и други части, ако ти потрябват.

А за смяна на купето има и друго нещо, което трябва да се прехвърли от единия на другия, ама като стигнеш до там ми пиши да ти обясня.

Автор:  REVOLTAR [ Събота, 12.07.2014 г. 19:41 ч. ]
Заглавие:  Re: Trabant 601S Universal

Разчисти буклуците с прахосмукачка и снимай пода. Може да не е толкова зле, и да се мине с няколко пърченца ламарина.

Автор:  ziprok [ Неделя, 13.07.2014 г. 22:05 ч. ]
Заглавие:  Re: Trabant 601S Universal

Тези дни ще се рaзходя до тaм и ще почистя подa от боклуци пък "кaквото сaбя покaже". Също тaкa ще свaля и волaнa, зaщото при липсaтa нa предно стъкло лесно могaт дa го открaднaт. Ще зaлепя и един нaйлон нa мястото нa счупеното стъкло зa дa не влизaт още боклуци. A сегa няколко глупaви въпросa: Кaк дa рaзберa кой кaбел е плюс и кой минус, зaщото клемите нa aкумулaторa сa изтръгнaти? Кaк дa рaзберa дaли е 12в или 6в? И последно кaкви сa подкотовките зa дa се опитaм дa зaпaля двигaтеля без дa му нaвредя?
Блaгодaря предвaрително! Поздрaви!

Автор:  niki_k [ Неделя, 13.07.2014 г. 22:21 ч. ]
Заглавие:  Re: Trabant 601S Universal

Минуса отива на един болт на скоростната кутия,плюса с дебел кабел на стартера.Като гледам снимките и моторчето на чистачките-6 волтов,но виж на бубините отдолу какво пише,или на релето за мигачи!Колкото до запалването,вкато свалиш свещите,виж на шайбата на коляновия вал дали се върти,ако-да,и не затяга,сипи няколко грама масло през отворите на свещите,върти вала,сложи акомулатор,виж дали изобщо може да завърти стартера и тогава налей бензин и ако стигне до карбуратора,пробвай със смукач да запалиш!Успех!

Автор:  ziprok [ Неделя, 13.07.2014 г. 23:13 ч. ]
Заглавие:  Re: Trabant 601S Universal

Блaгодaря!

Автор:  REVOLTAR [ Понеделник, 14.07.2014 г. 02:28 ч. ]
Заглавие:  Re: Trabant 601S Universal

niki_k написа:
Минуса отива на един болт на скоростната кутия,плюса с дебел кабел на стартера.Като гледам снимките и моторчето на чистачките-6 волтов,но виж на бубините отдолу какво пише,или на релето за мигачи!Колкото до запалването,вкато свалиш свещите,виж на шайбата на коляновия вал дали се върти,ако-да,и не затяга,сипи няколко грама масло през отворите на свещите,върти вала,сложи акомулатор,виж дали изобщо може да завърти стартера и тогава налей бензин и ако стигне до карбуратора,пробвай със смукач да запалиш!Успех!

Ами като гледам е с новите брони, възможно е да е на 12 волта. 6 волтовете са само първите. Чакаме още снимки с нетърпение! [smilie=2beers]

Автор:  ivanski [ Понеделник, 14.07.2014 г. 09:29 ч. ]
Заглавие:  Re: Trabant 601S Universal

Това въобще не е така.
Има и оригинални 6 волтови с ,,новите '' брони.

А парченето ламарина, което ще му трябва е целия под.
Тая кола е само за части.

Автор:  deso [ Вторник, 15.07.2014 г. 15:43 ч. ]
Заглавие:  Re: Trabant 601S Universal

Здравей от мен ! Колата въпреки не добрия си вид е спасяема.Само ти можеш с действията си да покажеш един ден дали ще стане, това да се движи пак.Формулата на успеха е " мерак, пари и време ".При много хора нещо от тея три неща все куца.Лошо е когато имаш сантимент,а всичко изглежда,че е отишло подяволите.Пожелавам ти успех,а и не забравяй да плакнеш очи в нашия скромен форум.Видиш ли се вдъхновил за действия.

Автор:  REVOLTAR [ Четвъртък, 17.07.2014 г. 14:53 ч. ]
Заглавие:  Re: Trabant 601S Universal

Като отида в Бургас на почивка, ще го погледна, ако намеря колегата. Не може да е толкова зле...

Автор:  Zizi [ Четвъртък, 17.07.2014 г. 23:18 ч. ]
Заглавие:  Re: Trabant 601S Universal

залагам на 6V- тов, произведен през 83 г- не личи да е преработен на 12 V- нови снимки или компетентен оглед може да разкрие истината. Ще чакаме.

Автор:  ziprok [ Петък, 07.08.2015 г. 23:56 ч. ]
Заглавие:  Re: Trabant 601S Universal

Здравейте отново. От доста време не съм писал във форума, но бях доста зает. Нямах никакво време да се занимавам и с автомобила, за съжаление. Колата се оказа, че е на 12V. Преди няколко дни отидох и се оказа, че са откраднали волана и карбуратора на машинката. Всичко беше доста професионално разглобено и си личеше, че някой е внимавал в разглобяването. за съжаление в момента нямам средства, а и не мога да намеря купе от комби за донор. Съмнява ме да ми сменят номерата с кола която е комби по документи, а реално е седан. Ако някой му се намира купе от комби което да е по здраво и не оборудвано да свирка.
Лека вечер.
Христо Хр. Симеонов

Автор:  pronto1997 [ Понеделник, 10.08.2015 г. 23:59 ч. ]
Заглавие:  Re: Trabant 601S Universal

Zizi написа:
залагам на 6V- тов, произведен през 83 г- не личи да е преработен на 12 V- нови снимки или компетентен оглед може да разкрие истината. Ще чакаме.


да, бе да- я погледни на третата снимка, долу в дясно кабела от динамото има една лустър клема и се вижда едно реле- струва ми се, че е от руска машина. Оригинално е бил 6 V, но вече е преработен на 12 V.

ziprok написа:
... Колата се оказа, че е на 12V. ...


На същата снимка се вижда и двигателчето на чистачките- такъв модел на 12V няма.

Страница 1 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/