Трабант и Вартбург форум http://www.forum.2tpower.com/ |
|
Реставрация на трабант 601 комби http://www.forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=29&t=5220 |
Страница 7 от 8 |
Автор: | Markov [ Сряда, 04.10.2017 г. 17:40 ч. ] |
Заглавие: | Re: Реставрация на трабант 601 комби |
Гледката при старата тапицерия не е много приятна. Е ли пък лицевата и част. |
Автор: | ivanski [ Сряда, 04.10.2017 г. 17:41 ч. ] |
Заглавие: | Re: Реставрация на трабант 601 комби |
Много добре. А от къде го намери този нов мокет за пода ? |
Автор: | Markov [ Сряда, 04.10.2017 г. 17:52 ч. ] |
Заглавие: | Re: Реставрация на трабант 601 комби |
Ивански, в Карпет Макс имаше мостра и ми казаха, че могат евентуално да ми го доставят от друг град, ако го имат наличен. Е, имах късмет. Излезе ми около стотина лева. Ширината му е 4 м. Аз се запасих с 2 м. дължина,т.е. 8 кв.м., евентуално при грешки в разкрояването. |
Автор: | Markov [ Сряда, 04.10.2017 г. 17:56 ч. ] |
Заглавие: | Re: Реставрация на трабант 601 комби |
Още толкова чаках ред за тапицер. Резултатът е този. |
Автор: | Markov [ Сряда, 04.10.2017 г. 18:14 ч. ] |
Заглавие: | Re: Реставрация на трабант 601 комби |
Май се получава добре. |
Автор: | Markov [ Сряда, 04.10.2017 г. 18:20 ч. ] |
Заглавие: | Re: Реставрация на трабант 601 комби |
Шумоизолационната кора под предния капак дълго ми бодеше очите и взех решение да я изработя наново. |
Автор: | Markov [ Сряда, 04.10.2017 г. 18:25 ч. ] |
Заглавие: | Re: Реставрация на трабант 601 комби |
Бая си поиграх с тая кора, ама поне стана както си я представях. |
Автор: | barkas1000 [ Сряда, 04.10.2017 г. 19:03 ч. ] |
Заглавие: | Re: Реставрация на трабант 601 комби |
Много добре ти се получава.Поздравления! Малко не ми харесва решението за тапицерията на седалките, но това си е въпрос на личен избор, а и на наличие на оригиналния материал. Искам да попитам дали под резервната гума оригинално има такъв велтър, защото в моя трабант под резервната гума има някаква вата. |
Автор: | Markov [ Сряда, 04.10.2017 г. 21:43 ч. ] |
Заглавие: | Re: Реставрация на трабант 601 комби |
Директно на втория въпрос. Това се опитах да обясня. Онази нишичка е измислена за резервното колело в изправено положение при вариант лимузина /с други думи седан, а не комби/. И понеже източните немци са използвали едно и също шаси /под/ години наред, предполагам заради икономия, не са променили шаблона. Там, на онова място, за което говорим /велтъра/ няма отвор, а някакви цепки, в които да се намести въпросната гума при вариант лимузина и след изваждането и да създава илюзия за пълнеж. Та може би затова е останало впечатление, че в нишата има парче велтър. Друг е въпроса защо велтъра на багажния под, вляво от нишата са го спестили? За това вече нямам обяснение. На първия въпрос - вярвай, много исках да направя копи-пейст на абсолютния оригинал по отношение тапицерия, но никъде /разбирай във всевъзможни сайтове/ не открих аналогични десени и съчетания. Някъде по света може да има супер запазени седалки, но е извън силите ми да си ги набавя. |
Автор: | Markov [ Четвъртък, 05.10.2017 г. 09:26 ч. ] |
Заглавие: | Re: Реставрация на трабант 601 комби |
Ако съм разбрал правилно въпроса ти дали на пода на багажника оригинално има вата, да, има, но не покрива открай докрай целия багажник. |
Страница 7 от 8 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |