Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 27 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project) 
Автор Съобщение
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
Да изчистя темата от прахоляк , буса 2-ри месец седи прибран в гараж за зимата но другата седмица го местя в едно хале ,където идват и последните стъпки към конвертирането му . Именно подготовката и боядисването му ,реших че след като възстанових купето е редно и да се боядиса отново бял, простото защото ми харесва. Малко след това ще дежуря в КАТ за новите му номера и естествено ще довърша и интериора му. Другата седмица ще бъде интересно следва и снимков матерял.
Подготвям го за бала ми на завършването а след това за море.

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Неделя, 17.02.2013 г. 14:41 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
Спонтанно реших да подмладя мотора и коша на мотора и идеята дойде малко след, като свалих мотора да сменя съединителя.Реших да го възродя ,както ще се види по долу всичко до шушка е сменено с ново без буталата и вала ,защото представете си няма луфтове и компресията е бомба. Всичко е снимано и документирано, всичките ламарини и детайли по мотора са или полирани или боядисани още малко остана но не издържах и ето до този момент свършеното.

Боядисаните и шегренирани ламарини около мотора, разни щангишки,скобички:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Нови гарнитури на изпускателния колектор и самия той третиран с киселина и полирани повърхности от към захвата за мотора и боядисан с термо устойчив спрей.

Изображение
Изображение

Изчистено и боядисано делко (като се монтира мотора обратно ще му сложа ново електронно запалване да махна тия примитивни чукчета).

Изображение
Изображение

Алтернатора и стартера са боядисани стартера е гресиран проверен и изчистен.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Пълен кит гарнитури за всичко и ново платно на бензиновата помпа
И нов термостат.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Нов притискател и феродоф от Вартбург, защото 1 седмица търсене и мисията да намеря нов притискател оригинално за Баркас е невъзможно ,като не се зареждат повече в България ,алтернативата беше Варбург и маховик но повече няма да е товарен бус защото съединителя не е толкова широк като оригиналния но ще го дърпа също толкова добре.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Ето и старите и повредения притискател.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Нов ремък.

Изображение

Бензиновата помпа преди и след (полирана повърхност откъм захвата на мотора и боядисано капаче).

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Капака на водната помпа и тези на термостата, фланеца на карбуратора са шлайфани повърхности и боядисани сменена е и гарнитурката на триъгалното капаче.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Едната лапа на мотора и планките, който държат алтернатора и предния тампон.

Изображение
Изображение

Ремъчната шайба.

Изображение
Изображение

Нов датчик температура.

Изображение

Нова турбинка ,нови лагери ново "уплътнение" чието име забравих, нова зегерка за водната помпа и ново иглено лагерче на вала на скоростите.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Нов Маховик за вартбурговия съедините и нов лагер на съединителя стария беше тоталка.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Нови карета на кардана на перката, нов филтър, нови тампони на мотора и комплект 4 нови немски бравички от към колонките и едно резервно зъбче (3 са сложени тази оставих за снимката).

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

2 метра кабел за свещи ,дебел, меден проводник много хубаво качество ,понеже оригинални не мога да намеря нови а от вартбург не стават защото са къси.

Изображение

Блока на мотора е изчистен с нафта и препарати и боядисан вече почти всичко ново е качено, остава коша да се грундира вече е минат с водоструйка и скоростната кутия. Само грунд и шегрен и звуко изолация и качваме мотора другата седмица и ревизията на механиката завършва и го готвя за боя..

Ще има продължение тия дни работата кипи ще снимам като луд :D

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Сряда, 10.04.2013 г. 16:13 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1183
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
Бе всичко хубаво, ама можеш ли да обясниш защо боядисваш всичко с това шагре ?
Същото го прави и по първия ти трабант и там не разбрах защо така.
Това, с което боядисваш разни кутии и части е само и единтсвено за пода от външна страна и никъде другаде !

И турбинката, където ти контактува с фибъра да я полираш, че е толкова груба изработката там, че само със завъртането на стартера ще го изяде.


Четвъртък, 11.04.2013 г. 18:16 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
Това с шегрена си ми някаква мания не мога да го обясня но :D Това с турбинката утре свалям помпата да я мина ,че не ми се мисли още едни лагери да сменям и това е много брутално за смяна особено ако всичко е запелко от 20 години.

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Четвъртък, 11.04.2013 г. 21:42 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
Подаръци ще има за всички от сърце ето какво си подарих .
Чисто нова последна в наличност оригинална стойка с перка лагери кардан и карета за охлаждането.
Изображение
Изображение

И джакпота нови стъкла за мигачите отново оригинални немски .
Изображение

П.С. Коша на мотора е грундиран и шегрениран вдруги ден качвам мотора и лепя шумоизолацията и така следваща стъпка черешката на тортата ще бъде и боята.

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Неделя, 14.04.2013 г. 23:11 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
На този етап изолацията ще я мръдна по назад във времето заради финансите.....

Мотора е качен и събран и изглежда невероятно ,свети.
В последствие реших да тапицирам цялата кабина ,защото все пак е бил работен бус и няма никаква тапицерия никъде... и не е особено уютен отвътре. Реших всичко от стъклата на долу да е тапицирано в това число нови кори на вратите ,таблото, пода и колонките и задната част на стената на кабината .Спрях се на бежаво- кафеникъв мек, мокетоподобен плат, защото ще се връзва перфектно на задната част пък и на сините "кожени" калъфки на капака на мотора ,пък и е лесен за сгъване. .Такава ще е и тапицерията на таблото и корите ,утре на зазоряване отивам да взема мокета и 2 кутии макетни ножчета и лепило и очаквам резултата вътре да е много убедителен. По този повод боядисах планките на коланите и ръчната спирачка крика и манивелата понеже фабирчно са зад пътническата седалка и щеше да е кофти да седят ръждави .
Също взех и ново жило на километража и нови лули , свещи .

Снимките.....на крика манивелата и планките.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Лули,жило:

Изображение
Изображение

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Събота, 27.04.2013 г. 01:04 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
Интериора е на 90 процента тапициран с приятен мокето-подобен плат, утре остава тавана и като изсъхнат и новите кори на вратите ,отново гараж производство. Направени от фазер импрегниран с 3 ръце яхтен лак ,според мен се получава много приятно като за първи път и не само хубаво а мокета действа и малко ,като изолация на голия метал и не дрънчи така както беше. Днеска си играх с таблото свалих го изчистих го подготвих го и го пръснах черен лак а пластмасовите елементи ,копчета, капачета ....пръснах с черен мат и стана невероятно ,пръснах и други дреболии по интериора като осите на сенницитен закачалчици .....Стана тъмно и не сколасах да снимам но ето малко снимки на таблото ,ще кача снимки на готовия интериор тия дни.

П.С.Таблото е цялото в потни отпечатъци докато го събирах да не каже някой ,че съм се изакал на него.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Понеделник, 29.04.2013 г. 23:44 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
Малко допълнения мотора е закачен и изглежда просто върнат във времето, всички нови части за сложени други ремонтирани и рециклирани .Поиграхме си и с мокети и тапицирахме и кабината и буса си промени облика .

Ето до тук ,какво сме скалъпили.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Имам технически проблем обаче.
Симптоми:
Не отлепя съединителя и незнам ,защо всичко е ново, феродов диск ,притискателен диск и маховил и не иска да отлепи паля го и не мога да включа на скорост катого загася влиза .Пробвах да натегна и регулирам жилото обаче нищо мислех ,че е износено тъй ,като само него не смених ,какво може да помогнете колеги бедствие?!?!

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Сряда, 24.07.2013 г. 02:20 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
Провери дали е добре свободния ход на жилото - трябва да бъде около 25-30мм(най добре се усеща при натискане на педала на съединителя с ръка), ако е нужно се коригира. Другия възможен проблем е феродото да е твърде дебело. Не знам дали си мерил дебелината на диска преди да го монтираш, но ако е над 9мм са възможни такъв тип проблеми.
Иначе Баркаса е станал много готин, поздравления!


Вторник, 13.08.2013 г. 20:02 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
Смалил съм всички снимки за да се виждат нормално и почистих темата. Вече има ограничение за максимален размер 800х600 пиксела. Ще помоля хората, които не могат сами да си смаляват снимките да ползват нещо готово като форумната галерия или Imageshack.us.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Четвъртък, 15.08.2013 г. 11:49 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
Колеги взлезнах в колеж и догодина ще се експортирам към щатите живот и здраве със план да не се връщам в близко бъдеще .Събирам кинти и понеже няма на ,кой да оставя колекцията а тази част от нея ,която е на улицата ще бъде вандалствана разпродавам всичко !
Бих се радвал ако бусчето отиде при ценител да довърши започнатото от мен .
Всичко за него си го пише тук за това слагам само цената и телефона.
Цена 1850лв.
0886871021

Темата за ключ.

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Събота, 07.09.2013 г. 23:33 ч.
Профил
IFA boss

Регистриран на: Сряда, 26.12.2012 г. 16:45 ч.
Мнения: 39
Местоположение: виница
Skype: няма
Мнение Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
[quote="Kiril Terziev"]Колеги взлезнах в колеж и догодина ще се експортирам към щатите живот и здраве със план да не се връщам в близко бъдеще .Събирам кинти и понеже няма на ,кой да оставя колекцията а тази част от нея ,която е на улицата ще бъде вандалствана разпродавам всичко !
Бих се радвал ако бусчето отиде при ценител да довърши започнатото от мен .
Всичко за него си го пише тук за това слагам само цената и телефона.
Цена 1850лв.
0886871021

Темата за ключ.
Радвам се за теб колега!Жалко за колите ,но твоето образование е по- важно Надявам се, че понякога ще пишеш във форума. Успех в САЩ !

_________________
Изображение


Неделя, 08.09.2013 г. 09:18 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 27 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов