Напиши нова тема Отговори на тема  [ 40 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
Wartburghini Triffonardo 
Автор Съобщение
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 22.06.2009 г. 16:17 ч.
Мнения: 173
Местоположение: Студентски град
Skype: trifon.kamburov
Мнение Re: Wartburghini Triffonardo
днес успях да свърша предвиденото
ето малко снимки
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
накрая тествахме спирачките с човешка сила :mrgreen:
Изображение


Събота, 05.10.2013 г. 22:29 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 16.08.2010 г. 17:23 ч.
Мнения: 242
Местоположение: София
Skype: k.i.p._ut
Automobile: Trabant 601S
Мнение Re: Wartburghini Triffonardo
Радвам се да го видя отново на колела! :mrgreen:
Очаквам скоро да го чуем [smilie=2beers]

_________________
Защо точно два такта? - Защото един не е достатчен , а четири са прекалено много!


Неделя, 06.10.2013 г. 12:24 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Неделя, 12.02.2012 г. 02:34 ч.
Мнения: 20
Местоположение: София
Мнение Re: Wartburghini Triffonardo
не ми отваря снимките :( :cry:

_________________
Изображение


Вторник, 08.10.2013 г. 00:08 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 22.06.2009 г. 16:17 ч.
Мнения: 173
Местоположение: Студентски град
Skype: trifon.kamburov
Мнение Re: Wartburghini Triffonardo
има малко движение по варгата, след дългия период от липса на време му изчистих главата, блока и картера. Почистих стартера и го гресирах там където си иска, четките му са добре, тествах го и върти яко :) Разглобих стартера, смених само предния лагер, задния го отворих почистих с бензин и гресирах хубаво, след това оправих капачката и го затворих отново, изчистих (не перфектно) частите на стартера и го сглобих.... и така тоя уикенд ще видим дали ще успея да облепя двигателя и да го закарам на прахово.... няма да се разсърдя на няколко предложения за цветове, моля и за снимки ако може.. [smilie=2beers]


Четвъртък, 09.01.2014 г. 18:48 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 16.08.2010 г. 17:23 ч.
Мнения: 242
Местоположение: София
Skype: k.i.p._ut
Automobile: Trabant 601S
Мнение Re: Wartburghini Triffonardo
Ами аз лично смятам , че червено , като колата ти ще му отива. Другото е сребристо , което също ще отвори. Снимки , мисля че на Ивака колата му беше с боядисан двигател в червено.

_________________
Защо точно два такта? - Защото един не е достатчен , а четири са прекалено много!


Четвъртък, 09.01.2014 г. 20:05 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 22.06.2009 г. 16:17 ч.
Мнения: 173
Местоположение: Студентски град
Skype: trifon.kamburov
Мнение Re: Wartburghini Triffonardo
ето ги частите след манипулациите
малко ме е яд че не ги снимах и преди това, за да се види чудовищната разлика, ама съм сигурен че може те да си представите :mrgreen:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Събота, 11.01.2014 г. 16:11 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 22.06.2009 г. 16:17 ч.
Мнения: 173
Местоположение: Студентски град
Skype: trifon.kamburov
Мнение Re: Wartburghini Triffonardo
Спукаха ми гумите пред блока.. та това малко ме вдъхнови и с няколко приятели направихме едно видео Линк


Петък, 10.07.2015 г. 19:03 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 09.06.2008 г. 23:10 ч.
Мнения: 198
Местоположение: Стара Загора
Skype: etaniel4o
Automobile: Wartburg 1.3
Мнение Re: Wartburghini Triffonardo
Браво :) винаги ме е радвало как ти идва на ум да снимаш разни детайли които на мен не биха ми минали даже през ума.

_________________
Знания и опит се трупат с количество натрупани щети. Когато унищожиш всичко ставаш експерт.


Събота, 11.07.2015 г. 00:36 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Вторник, 19.05.2015 г. 18:14 ч.
Мнения: 42
Местоположение: Стара Загора
Automobile: Wartburg 353W,1986
Мнение Re: Wartburghini Triffonardo
Аз само да попитам -
1.знаеш ли какво точно означават числата,отбелязани по жигльорите ? (жокер - ключовата дума започва с ,,К,,...)
2.ако знаеш горното,как жигльор 140 се прави с бургия 1,4 мм,респ.какво общо има между диаметъра на бургията (1,4 мм) и желаната пропускливост от 140к. ? (жокер - нищо!)
3.какъв е смисълът от чувствително намаляване на въздушния жигльор-от 210 на 140, при увеличаване на горивния ? (жокер - никакъв!)
4.знаеш ли какво е ,,стехиометрична смес,, и как тя ще се получи при горните промени ?(жокер - никак!)
Благодаря за отговорите предварително.
Разбира се,свободен си да се сблъскаш с физичните закони,касаещи динамиката на флуидите и да се опиташ да опровергаеш изводите на огромен брой физици и инженер-конструктори,разработвали и изпитвали карбуратори в продължение на десетилетия в лаборатории с апаратура и доста познания в главите.Опитът ти би бил поучителен и безплатен за нас,а цената му ще платиш само ти.
В заключение бих ти препоръчал книгата на Анатолий Локшин ,,Всичко за карбураторите,, -ако не я намериш за теглене в нета,обади се да ти я пратя на мейл.
Успех !

_________________
Парадоксът често е бил повод да се прави изкуство.
А в ГДР са направили автомобили....


Сряда, 15.07.2015 г. 03:40 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Wartburghini Triffonardo
Тук само искам да добавя едно нещо - препоръките са жигльори съответно 140 и 180 далеч не са случайни. Именно тези жигльори препоръчва завода в "Айзенах" при доработки върху Вартбурговия двигател. Материали по въпроса може да намерите в интернет ако потърсите за Wartburg 353W-460 или иначе казано състезателна варга, ама само с 1 карбуратор. Същите препоръки(разбира се преписани 1:1) са публикувани и в няколко германски сайта за тунинг на Вартбург.
Същите препоръки за жигльори ще получите и от няколко основни тунери на Вартбург в Германия, единия от които е:

http://www.michaelstuningklinik.de/

Стига да се осмелите да му пишете на немски, понеже отказва да дава обяснения на английски.
Същият човек навремето се е състезавал с Вартбург, към тима на завода в Айзенах.

Смятам че Анатолий Локшин едва ли знае по-добре от конструкторите и изпитателите в Айзенах, кои жигльори са най-подходящи именно за Вартбург.


Понеделник, 03.08.2015 г. 02:12 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 40 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов