Автор |
Съобщение |
tri6kata
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 22.06.2009 г. 16:17 ч. Мнения: 173 Местоположение: Студентски град
Skype: trifon.kamburov
|
Re: Wartburghini Triffonardo
|
Събота, 05.10.2013 г. 22:29 ч. |
|
|
K.I.P.
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 16.08.2010 г. 17:23 ч. Мнения: 242 Местоположение: София
Skype: k.i.p._ut
Automobile: Trabant 601S
|
Re: Wartburghini Triffonardo
Радвам се да го видя отново на колела! Очаквам скоро да го чуем
_________________ Защо точно два такта? - Защото един не е достатчен , а четири са прекалено много!
|
Неделя, 06.10.2013 г. 12:24 ч. |
|
|
NOSleto
Начинаещ
Регистриран на: Неделя, 12.02.2012 г. 02:34 ч. Мнения: 20 Местоположение: София
|
Re: Wartburghini Triffonardo
не ми отваря снимките
_________________
|
Вторник, 08.10.2013 г. 00:08 ч. |
|
|
tri6kata
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 22.06.2009 г. 16:17 ч. Мнения: 173 Местоположение: Студентски град
Skype: trifon.kamburov
|
Re: Wartburghini Triffonardo
има малко движение по варгата, след дългия период от липса на време му изчистих главата, блока и картера. Почистих стартера и го гресирах там където си иска, четките му са добре, тествах го и върти яко Разглобих стартера, смених само предния лагер, задния го отворих почистих с бензин и гресирах хубаво, след това оправих капачката и го затворих отново, изчистих (не перфектно) частите на стартера и го сглобих.... и така тоя уикенд ще видим дали ще успея да облепя двигателя и да го закарам на прахово.... няма да се разсърдя на няколко предложения за цветове, моля и за снимки ако може..
|
Четвъртък, 09.01.2014 г. 18:48 ч. |
|
|
K.I.P.
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 16.08.2010 г. 17:23 ч. Мнения: 242 Местоположение: София
Skype: k.i.p._ut
Automobile: Trabant 601S
|
Re: Wartburghini Triffonardo
Ами аз лично смятам , че червено , като колата ти ще му отива. Другото е сребристо , което също ще отвори. Снимки , мисля че на Ивака колата му беше с боядисан двигател в червено.
_________________ Защо точно два такта? - Защото един не е достатчен , а четири са прекалено много!
|
Четвъртък, 09.01.2014 г. 20:05 ч. |
|
|
tri6kata
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 22.06.2009 г. 16:17 ч. Мнения: 173 Местоположение: Студентски град
Skype: trifon.kamburov
|
Re: Wartburghini Triffonardo
|
Събота, 11.01.2014 г. 16:11 ч. |
|
|
tri6kata
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 22.06.2009 г. 16:17 ч. Мнения: 173 Местоположение: Студентски град
Skype: trifon.kamburov
|
Re: Wartburghini Triffonardo
Спукаха ми гумите пред блока.. та това малко ме вдъхнови и с няколко приятели направихме едно видео Линк
|
Петък, 10.07.2015 г. 19:03 ч. |
|
|
etaniel
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 09.06.2008 г. 23:10 ч. Мнения: 198 Местоположение: Стара Загора
Skype: etaniel4o
Automobile: Wartburg 1.3
|
Re: Wartburghini Triffonardo
Браво винаги ме е радвало как ти идва на ум да снимаш разни детайли които на мен не биха ми минали даже през ума.
_________________ Знания и опит се трупат с количество натрупани щети. Когато унищожиш всичко ставаш експерт.
|
Събота, 11.07.2015 г. 00:36 ч. |
|
|
д-р Е.
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Вторник, 19.05.2015 г. 18:14 ч. Мнения: 42 Местоположение: Стара Загора
Automobile: Wartburg 353W,1986
|
Re: Wartburghini Triffonardo
Аз само да попитам - 1.знаеш ли какво точно означават числата,отбелязани по жигльорите ? (жокер - ключовата дума започва с ,,К,,...) 2.ако знаеш горното,как жигльор 140 се прави с бургия 1,4 мм,респ.какво общо има между диаметъра на бургията (1,4 мм) и желаната пропускливост от 140к. ? (жокер - нищо!) 3.какъв е смисълът от чувствително намаляване на въздушния жигльор-от 210 на 140, при увеличаване на горивния ? (жокер - никакъв!) 4.знаеш ли какво е ,,стехиометрична смес,, и как тя ще се получи при горните промени ?(жокер - никак!) Благодаря за отговорите предварително. Разбира се,свободен си да се сблъскаш с физичните закони,касаещи динамиката на флуидите и да се опиташ да опровергаеш изводите на огромен брой физици и инженер-конструктори,разработвали и изпитвали карбуратори в продължение на десетилетия в лаборатории с апаратура и доста познания в главите.Опитът ти би бил поучителен и безплатен за нас,а цената му ще платиш само ти. В заключение бих ти препоръчал книгата на Анатолий Локшин ,,Всичко за карбураторите,, -ако не я намериш за теглене в нета,обади се да ти я пратя на мейл. Успех !
_________________ Парадоксът често е бил повод да се прави изкуство. А в ГДР са направили автомобили....
|
Сряда, 15.07.2015 г. 03:40 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Wartburghini Triffonardo
Тук само искам да добавя едно нещо - препоръките са жигльори съответно 140 и 180 далеч не са случайни. Именно тези жигльори препоръчва завода в "Айзенах" при доработки върху Вартбурговия двигател. Материали по въпроса може да намерите в интернет ако потърсите за Wartburg 353W-460 или иначе казано състезателна варга, ама само с 1 карбуратор. Същите препоръки(разбира се преписани 1:1) са публикувани и в няколко германски сайта за тунинг на Вартбург. Същите препоръки за жигльори ще получите и от няколко основни тунери на Вартбург в Германия, единия от които е: http://www.michaelstuningklinik.de/Стига да се осмелите да му пишете на немски, понеже отказва да дава обяснения на английски. Същият човек навремето се е състезавал с Вартбург, към тима на завода в Айзенах. Смятам че Анатолий Локшин едва ли знае по-добре от конструкторите и изпитателите в Айзенах, кои жигльори са най-подходящи именно за Вартбург.
|
Понеделник, 03.08.2015 г. 02:12 ч. |
|
|