Напиши нова тема Отговори на тема  [ 54 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Трабант 601S - nylon 
Автор Съобщение
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.12.2011 г. 09:00 ч.
Мнения: 100
Местоположение: област Русе
Мнение Re: Трабант 601S - nylon
Благодаря ти колега! Това се казва топло посрещане :) . Аз също отдавна ползвам противокорозионната защита на "гореното масло" и съм се убедил в качествата му. Заради "хоризонталното" налягане, което прави, то прониква много по-далеко от там където е нанесено. Аз много ще се радвам да участвам в събор(прицелил съм се в 24Май Лозница), това е една от причините да си купя Трабант. Запален съм отдавна, но категоричното решение дойде, когато гледах предаването по bTV "Новите българи"(малко преди нова година). Беше с участието на англичаните Майк и Кара, които си купиха един Трабант от Попово с идеята да идат с него до Англия. Това много ме въодушеви и 3 седмици по-късно....воала. Е, до Англия едва ли ще имам пари да ида с него, но до Румъния на разходка съм твърдо решен :lol: Даже се опитвам да завържа контакт с mircea_storm, който е от Питещ, но работи в Букурещ за да се запознаем.

_________________
Карам двутактова кола и четиритактов мотор. :)


Понеделник, 06.02.2012 г. 10:36 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.12.2011 г. 09:00 ч.
Мнения: 100
Местоположение: област Русе
Мнение Re: Трабант 601S - nylon
Здравейте всички. Днес реших да вкарам Трабанта в гаража и да сваля и почистя карбуратора. Това се налагаше заради едни симптоми, които колата проявяваше при студен старт и при движение на пълна мощност. При студен старт палеше единствено на напълно издърпан смукач и веднага след това се давеше и зацапваше свещ, а върнех ли го пък изгасваше. На пълна газ се движеше на тласъци - ту се отваряше, ту заглъхваше.
Заради девствената мръсотия и липсата на наранено от отверки и гаечни ключове по повърхнините на винтовете и гайките си мисля, че аз съм първият, който демонтира този карбуратор, след като колата е излязла от двора на Sachsenring.

Изображение

Изображение

При развиването на гайките на фланеца забелязах, че бяха много разхлабени.

Изображение

Твърде вероятно е да е "крадял" въздух и да се е обърквала горивната смес.

_________________
Карам двутактова кола и четиритактов мотор. :)


Събота, 18.02.2012 г. 19:51 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.12.2011 г. 09:00 ч.
Мнения: 100
Местоположение: област Русе
Мнение Re: Трабант 601S - nylon
През прозорците на изпускателните колектори успях да видя, че рисовете по полите на буталата все още си стоят, няма повлечено, нито задирания по отсрещната страна на цилиндъра(която се вижда).

Изображение

Почистих "квартала" на карбуратора

Изображение

и пристъпих към неговото външно измване и разглобяване.

Изображение

След това развих жигльорите, продухах ги със сгъстен въздух, също така и карбуратора. Проверих нивото на бензина в поплавъковата камера и го затворих. Монтирах го.

Изображение

Почистих утаителя на кранчето на бензина. Сглобих всичко и запалих. За щастие запали веднага и почти без смукач. Почти веднага го върнах... двигателят работеше стабилно на празен ход. Гореописаните симптоми вече ги нямаше. [smilie=2beers]

Сега вече спокойно ще пътувам на 17.03 за Трабант-фест Велико Търново. :D

_________________
Карам двутактова кола и четиритактов мотор. :)


Събота, 18.02.2012 г. 20:02 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.12.2011 г. 09:00 ч.
Мнения: 100
Местоположение: област Русе
Мнение Re: Трабант 601S - nylon
Ще, ще... Сега обаче, след първия събор на който присъствахме и на който си прекарахме прекрасно, дойде време да се започнат някой ремонтни работи. За съжаление днес бях на работа до обяд, но след като се прибрах - реших да дам начало с 1-2 часа работа. Ето за какво става въпрос:

Изображение

Изображение

Изображение

Много се радвам, че съдбата на клетия симпатяга се обърна и ще имам възможността да му вдъхна нов живот.

_________________
Карам двутактова кола и четиритактов мотор. :)


Събота, 24.03.2012 г. 17:35 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.12.2011 г. 09:00 ч.
Мнения: 100
Местоположение: област Русе
Мнение Re: Трабант 601S - nylon
Изображение

Изображение

_________________
Карам двутактова кола и четиритактов мотор. :)


Неделя, 25.03.2012 г. 16:16 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Петък, 17.02.2012 г. 10:02 ч.
Мнения: 31
Местоположение: софия
Мнение Re: Трабант 601S - nylon
Ооо тука вече маи има бая изгнило :(


Неделя, 25.03.2012 г. 19:54 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Трабант 601S - nylon
трябва да направим една категория за най-гнила кола :mrgreen:
колега успех в кърпенето, аз вярвам че има ли желание - намира се и начин

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Понеделник, 26.03.2012 г. 22:02 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 10.10.2011 г. 10:40 ч.
Мнения: 372
Местоположение: Варна, България
Skype: vlado.paskov
Automobile: Seat Ibiza SC, Trabs
Мнение Re: Трабант 601S - nylon
Ако е за най-гнила, ще се класирам на 1-во място :)

_________________
Vladimir Paskov's Blog
Trabant

VMSoft
Android apps by VMSoft

Dream on
Dream on
Dream on
Dream until your dreams come true


Вторник, 27.03.2012 г. 07:50 ч.
Профил WWW
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.12.2011 г. 09:00 ч.
Мнения: 100
Местоположение: област Русе
Мнение Re: Трабант 601S - nylon
тъъй... Реших да сменя шенкелните втулки с нови, но от фосфорен бронз.

Изображение

Обаче голям зор докато развия гайката на полуоската. Малее... след като огънах няколко удължения, арматури, други железа и прочие в неуспешни опити да развия гайката, в крайна сметка се наложи да законтря една лула 32 в дървеното столче на което сядам и запалих и на скорост - джас джас - та така се разви. Спoред мен тези сините накладки са сменяни, така, че явно някой "голям" майстор е стегнал гайките като за световно :evil:

Иначе започнах и да затулвам изяденото от ръждояда.

Изображение

_________________
Карам двутактова кола и четиритактов мотор. :)


Неделя, 01.04.2012 г. 15:20 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.12.2011 г. 09:00 ч.
Мнения: 100
Местоположение: област Русе
Мнение Re: Трабант 601S - nylon
Благодаря за съвета. Така ще направя. Ще махна бронзовите и ще ги заменя с текстолитови. Само да попитам - аз ли съм първия, който слага бронзови втулки?

_________________
Карам двутактова кола и четиритактов мотор. :)


Неделя, 01.04.2012 г. 15:33 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1183
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Трабант 601S - nylon
Колега, не ме разбирай погрешно, но това което показваш не е кърпене, а запушване. Трабанта е доста загнил и ако не изкърпиш както трябва сега после няма да има връщане назад.

Не си първия, който слага бронзови втулки. Е, може би в България да.
Би ли обяснил, защо искаш да го правиш и какви са предимствата от това ?


Неделя, 01.04.2012 г. 15:43 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.12.2011 г. 09:00 ч.
Мнения: 100
Местоположение: област Русе
Мнение Re: Трабант 601S - nylon
Оф трябва ли да обяснявам сега какви са плюсовете на фосфорния бронз пред пластелина, хартията и текстолита?

А за кърпенето - никой не би тръгнал да кърпи толкова изгнил Трабант колега СИСО. Тази колица директно се беше устремила към вторични. Нека се порадваме поне малко на идиотизма ми, че ще поживее още малко. Иначе те виждам, че си голям естет...

_________________
Карам двутактова кола и четиритактов мотор. :)


Неделя, 01.04.2012 г. 20:08 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Трабант 601S - nylon
И аз си мисля че бронзовите ще са по трайни , а германците не са ги сложили по икономически съображения.Те ако може мотора щяха да направят картонен.
Моя трабант е изгнил точно на същото място, явно водата се събира там.Има си такива места в четирите ъгъла на пода.За твое щастие това не е от най отговорните точки по колата.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Неделя, 01.04.2012 г. 20:53 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.12.2011 г. 09:00 ч.
Мнения: 100
Местоположение: област Русе
Мнение Re: Трабант 601S - nylon
Вчера успях да сложа и двата задни калника. Белия - много добър. Черния - много лошо копие. По-дълъг и по-нисък. С дължината се оправих, като го подстригах малко, обаче с това, че е по-нисък няма как. В крайна сметка се деформира, но мисля да го оставя на слънце :mrgreen: Новото е, че сложих теглич. Друго си е да съм с каравана, когато тръгна за Германия :D

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

_________________
Карам двутактова кола и четиритактов мотор. :)


Понеделник, 16.04.2012 г. 20:37 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.12.2011 г. 09:00 ч.
Мнения: 100
Местоположение: област Русе
Мнение Re: Трабант 601S - nylon
Само да вметна, че вдлъбнатината се изпъна след като го оставих на слънце. :lol:

_________________
Карам двутактова кола и четиритактов мотор. :)


Четвъртък, 26.04.2012 г. 19:53 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 54 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов