Трабант и Вартбург форум
http://www.forum.2tpower.com/

Зеления + Сивия
http://www.forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=29&t=3425
Страница 8 от 14

Автор:  trabsster [ Сряда, 05.06.2013 г. 17:19 ч. ]
Заглавие:  Re: Зеления + Сивия

Парното е мн шибана работа,аз на моя бях започнал да прая още преди да боядисам коша ,но ми се видя мн зор за да стане как трябва и без парно го завършех не е болка за умиране ако нямаш.тъй че може да го прежалиш, гледам в добра насока си почнал да го правиш ,евала.

Автор:  ivanski [ Сряда, 05.06.2013 г. 18:00 ч. ]
Заглавие:  Re: Зеления + Сивия

Най-културното изпълнение на парното, което съм видял към момента е малък радиатор, през който да циркулира водата и пред него монтирана ел. перка :

Прикачени файлове:
phpUngrucAM.jpg
phpUngrucAM.jpg [ 60 KiB | Прегледано 17884 пъти ]

Автор:  trabsster [ Сряда, 05.06.2013 г. 22:42 ч. ]
Заглавие:  Re: Зеления + Сивия

Ае и аз си намерех радиатор подходящ ,но стигнах до извода че трябва да е вътре в купето радиатора и вентилатора,понеже сега както е на снимката вентилатора ще смуче въздух от коша на двигателя и ще минава през радиатора и вътре в купето ,едно че ще смучи какъвто е въздуха вънка и второ че ще се чува двигателя през парното.

Автор:  mladen201 [ Четвъртък, 06.06.2013 г. 20:30 ч. ]
Заглавие:  Re: Зеления + Сивия

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Дано утре успея да го доизчистя, че да намажа с ръждопреобразувател защото не искам да го оставям така през почивните дни.

Автор:  mladen201 [ Петък, 07.06.2013 г. 20:57 ч. ]
Заглавие:  Re: Зеления + Сивия

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Автор:  tri6kata [ Сряда, 10.07.2013 г. 23:13 ч. ]
Заглавие:  Re: Зеления + Сивия

абе само малко дразни това, че не си изчистил боята преди да го закърпиш, стават лайняни заварките..

Автор:  K.I.P. [ Четвъртък, 11.07.2013 г. 00:05 ч. ]
Заглавие:  Re: Зеления + Сивия

Колега , следя темата от доста време ,казвам ти едно голямо браво! Но сега видях че не си почистил преди да завариш (за бомбетата снимките). Това може да ти изиграе лоша шега и ръждата да излезе отново. Почисти хубаво да няма остатъци от боя, ръжда и други покрития и окиси на мястото където ще заваряваш! Така е най-ефективно!

Има сериозни идеи в проекта , които ми допадат , давай в същия дух! [smilie=2beers]

Автор:  ivanski [ Четвъртък, 11.07.2013 г. 11:46 ч. ]
Заглавие:  Re: Зеления + Сивия

Защото аз вече минах през тоя процес да ти напомня да не забравиш следното :
Маркуча на казанчето за вода, ако ще го криеш в купето е хубаво да знаеш и откъде ще излезе после, че аз това съм го пропуснал :)

Подпиралката на капака измисли как искаш да е. Моята е трабантовата, само че преместена по-надясно.
Става и с амортисьор, ама къде ще го търсиш такъв малък и слаб и как ще го монтираш ... това е голяма играчка за нещо толкова елементарно.

Ако акумулатора ти е отпред пак можеш да скриеш + кабела в левия калник. Така става доста културно.
Ако ти е отзад хубави кабели, изолирани допълнително в пластмасово гофре с подходящия размер.

Кабелите от бубини, електронни не забравяй да предвидиш. Като всички кабели трябва да минават през ламарината в гумени маншони. Аз използвах маншоните от жилата на парното и ми стигнаха. Използвах и маншоните от двата големи снопа жици отстрани при прекарването на + кабела на акумулатора през калника.

Ако ще качваш варелов мотор къде ще седи казанчето и ще има ли такова ? Радиатори и маркучи, как ще се съчетаят с другите неща и от къде ще минават.

А без парно е кофти, да :) Аз просто отварям прозореца леко и решавам проблема. Голям минус е липсата на парно, дори Трабантовото, но като се има предвид, че ще се кара в хубаво време и не целогодишно не е чак такъв проблем.

Автор:  mladen201 [ Четвъртък, 11.07.2013 г. 18:57 ч. ]
Заглавие:  Re: Зеления + Сивия

Целта на махането на ''куфара'' на парното е не да скрия всичко. Всичко ще си е оригинално.
А, за не изчистеното - изчистил съм добре с дремел по краищата. А, пък и това купе няма да е вечно, и Вие всички го знаете. Такива болежки по бомбетата има на не малко трабанти.
Варговия мотор за сега е само мираж. Изработката на фланец+материала е 272 лева, което никак не е малко. Живи и здрави, да свърша практиката и ще има още прогрес.

Автор:  Krap4enski [ Четвъртък, 11.07.2013 г. 19:28 ч. ]
Заглавие:  Re: Зеления + Сивия

272 лева това за алуминиев фланец ли е?

Автор:  mladen201 [ Четвъртък, 11.07.2013 г. 23:57 ч. ]
Заглавие:  Re: Зеления + Сивия

Мисля, че за стоманен. Не ги проверявах аз цените и не мога да кажа какъв е материала.

Автор:  mladen201 [ Вторник, 23.07.2013 г. 19:47 ч. ]
Заглавие:  Re: Зеления + Сивия

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Забравих, че ще си правя подпора между магарето и купето и избързах с грунда, но нищо ..

Автор:  mladen201 [ Вторник, 13.08.2013 г. 21:00 ч. ]
Заглавие:  Re: Зеления + Сивия

Днес дойде ъгъла от Иван.

Изображение

Китнах малко в коша.

Изображение

Автор:  mladen201 [ Понеделник, 09.09.2013 г. 21:44 ч. ]
Заглавие:  Re: Зеления + Сивия

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Автор:  mladen201 [ Неделя, 15.09.2013 г. 20:03 ч. ]
Заглавие:  Re: Зеления + Сивия

Малко придобивки.
Колектор от баркас -
Изображение

Намерих една тръба с фланец който е 1 към 1 с баркасови, само, че не е плаващ.

Изображение

И ето най-голямата придобивка. Двигател, кутия, ECU, инсталация, полуоски. Пълен комплект.

Изображение

Страница 8 от 14 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/