Напиши нова тема Отговори на тема  [ 129 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Следваща
Power_353 Wartburg проект! 
Автор Съобщение
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Събота, 06.03.2010 г. 22:52 ч.
Мнения: 53
Местоположение: хасково
Мнение Re: Power_353 Wartburg проект!
Някъде из форума бях прочел, че има оплаквания от тези трансплантации. Вярно ли е това?


Понеделник, 05.04.2010 г. 23:53 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч.
Мнения: 137
Местоположение: Пещера,Пловдив
Мнение Re: Power_353 Wartburg проект!
няма такова нещо,просто трябва да се почисти и регулира и всичко е 6+ [smilie=2beers]

_________________
▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀

Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!


Петък, 09.04.2010 г. 20:26 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Power_353 Wartburg проект!
НЯМА ТАКОВА НЕЩО! Двата карбуратора са напълно взаимозаменяеми. Аз лично съм направил няколко такива трансплантации и който не вярва да дойде да види как работят колите :)


Събота, 10.04.2010 г. 12:18 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Power_353 Wartburg проект!
Той Санта винаги е бил терсене човек :)


Събота, 10.04.2010 г. 21:52 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч.
Мнения: 137
Местоположение: Пещера,Пловдив
Мнение Re: Power_353 Wartburg проект!
Цитат:
НЯМА ТАКОВА НЕЩО! Двата карбуратора са напълно взаимозаменяеми. Аз лично съм направил няколко такива трансплантации и който не вярва да дойде да види как работят колите :)


Аз казвам същото!!! Мисълта ми е че хората за да ги сменят карба с двукамерен или са го намери в някой морга или не е работил дълго време или запушени жиглъори и т.н за това като го качват на двигателя си имат проблеми и за това идват тия въпроси!
Понеже аз също го взех от морга и съм го давал на майстор да ми го настрой....... отивам качвам го и пали от първия път.

_________________
▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀

Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!


Събота, 10.04.2010 г. 22:38 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Power_353 Wartburg проект!
Доколкото помня бяхте подменили няколко двукамерни а само с 1 колектор. Ако бяхте пробвали с друг колектор може би щеше да се оправи.


Неделя, 11.04.2010 г. 00:37 ч.
Профил
Ентусиаст

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч.
Мнения: 741
Местоположение: Русе
Мнение Re: Power_353 Wartburg проект!
Санта нямаше шанс с 2т машините.


Неделя, 11.04.2010 г. 12:06 ч.
Профил
Долен и зъл ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч.
Мнения: 227
Местоположение: Стара Загора
Мнение Re: Power_353 Wartburg проект!
С какви гарнитури беше? Пробвахте ли с малко гресчица и налагане дали не иска повечко припасване, защото при едно силно завихряне на входа може да се развалят тотално фазите на газоразпределението. Само гадая, де. Иначе на мен най-добре работещия ми двигател с най-стабилен празен ход беше с такова преправяне. Ама и с напасване на колектора.

_________________
http://www.vbox7.com/play:b720d575


Понеделник, 12.04.2010 г. 23:36 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч.
Мнения: 137
Местоположение: Пещера,Пловдив
Мнение Re: Power_353 Wartburg проект!
ей много се уляхте в тая тема с тия карбуратори......... ето малко вдъхновение!
Три броя карбуратори Микуни с 38мм дросели :evil: :evil: :evil:

Изображение
Изображение

_________________
▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀

Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!


Сряда, 14.04.2010 г. 12:14 ч.
Профил
Powered by KKK
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 17:36 ч.
Мнения: 70
Местоположение: София - Пазарджик
Skype: IFA_Racing_Team__DDR
Automobile: Wartburg 1.3RS Turbo
Мнение Re: Power_353 Wartburg проект!
С тези карбуратори колата вече нацяло ще се отпуши и ще покаже наистина какво може. :twisted:

_________________
БЕНЗИН В КРЪВТА


Неделя, 25.04.2010 г. 23:39 ч.
Профил ICQ WWW
Долен и зъл ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч.
Мнения: 227
Местоположение: Стара Загора
Мнение Re: Power_353 Wartburg проект!
Нацяло ще се отпуши като има и фуния, за да може да ползва пълноценно карбураторите. Така или иначе това си е начина да се изкара истински повер от тоя мотор. Браво.

_________________
http://www.vbox7.com/play:b720d575


Неделя, 25.04.2010 г. 23:44 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Power_353 Wartburg проект!
Тези карбуратори не смучат ли нефилтриран въздух? В смисъл това не скапва ли двигателя като се кара по мръсните ни пътища, извън хубавите писти?

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Понеделник, 26.04.2010 г. 18:47 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч.
Мнения: 137
Местоположение: Пещера,Пловдив
Мнение Re: Power_353 Wartburg проект!
Цитат:
Тези карбуратори не смучат ли нефилтриран въздух? В смисъл това не скапва ли двигателя като се кара по мръсните ни пътища, извън хубавите писти?

ами имам си кутия специално за тях с филтър,така че няма проблем :)

Днес подготвих фланеца и тръбите,но да попитам някой има ли инфо как точно да отделям всеки един цилиндър.........в смисъл да направя преграда в блока между цилиндрите или дали изобщо има смисъл от това?

_________________
▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀

Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!


Понеделник, 26.04.2010 г. 19:50 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Power_353 Wartburg проект!
Цилиндрите задължително се разделят, за да постигнеш добър резултат. За целта може да завариш съответно оформени прегради на колектора или блока, или пък да го направиш както са го правили едно време - с оловни отливки.


Понеделник, 26.04.2010 г. 21:31 ч.
Профил
Скрита лимонка
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч.
Мнения: 334
Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
Мнение Re: Power_353 Wartburg проект!
Обясни като цяло какъв е процеса по разделянето.А варианта с оловните отливки ми прозвуча странно - кажи и за него две думи.


Вторник, 27.04.2010 г. 16:38 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 129 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов