Трабант и Вартбург форум http://www.forum.2tpower.com/ |
|
Траби 601 - БФ 109 Е http://www.forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=29&t=2038 |
Страница 4 от 4 |
Автор: | ivanski [ Неделя, 21.08.2011 г. 20:07 ч. ] |
Заглавие: | Re: Траби 601 - БФ 109 Е |
На спирачните тръбички частта с резбата трябва да се върти свободно. Когато са ръждясали точно в края при маркучите тази част спича сериозно с тръбичката и когато опиташ да я развиеш от маркуча директно си се къса спирачния тръбопровод. Може да пръснеш с WD40 или някакво подобно. Предната греда е кърпена. Праговете са сменяни. Предната греда трябва да се довърши, защото така като гледам най-сериозни поражения има около горното ухо ( така както е вдигната колата ). Пода в краката на предните трябва да се изкърпи, защото той си е част от предната греда, която пък държи целия преден мост. Не мога да разбера защо си направил това със смолата и там, където пода си е видимо здрав ? Дупките отпред са точно под краката на шофьора, когато кара колата. Мисля, че щом не ти се ходи при тенекеджия трябваше да занитиш с ламарина поне тези дупки. С тази смола запушваш, колкото да не влиза вода отвън. Задължително си пробий дупки в долната част на праговете и гредите ! През 10-тина сантиметра 10 мм дупка с бормашина за праговете и две-три дупки в предната греда, отново в долната част. Оставяш ги така за да може да диша кухината. Ако не го направиш това, водата която влиза в тях ( А това не може да не стане, колкото и да се уплътнява ) се събира вътре, кондензира и всичко става на прах. |
Автор: | fokke [ Неделя, 21.08.2011 г. 20:57 ч. ] |
Заглавие: | Re: Траби 601 - БФ 109 Е |
Много ценни съвети получавам от вас , за което сьм ви много благодарен , а и това е целта на форума Ще се опитам да раздвижа утре гайката на трьбата за спирачната течност , дано не я скьсам Предната греда е кьрпена от мен през 1997-ма и е раждясала само повьрхностсно което ме спасява , има една дупчица, но не е на вьзлово място,беше грундирана добре . Де да имах под рька тенекиджия ехеееееееее,но уви . На вьпроса на Сисо ,защо сьм мазал целия под сьс стакло и смола , защото и една кофа вода да излея сега в колата резултата ще е нулев от кьм гниене на ламарина , всичко е инпрегнирано .Вероятно няма да мога скоро а и сигурно вьобще , да си намеря нови упльтнения на вратите за това сьм се подсигурил . Благодаря за сьвета за дупките , и аз сьм си мислел че е логично да има такива отвори |
Автор: | Kiril Terziev [ Понеделник, 22.08.2011 г. 01:21 ч. ] |
Заглавие: | Re: Траби 601 - БФ 109 Е |
Ох гледам борбите с кафявата чума и си припомням мъченическите месеци с моят след кърпенето като го защитавах. Тръгнал си в правилната посока ,само така и чакам още снимки . |
Автор: | fokke [ Понеделник, 22.08.2011 г. 16:37 ч. ] |
Заглавие: | Re: Траби 601 - БФ 109 Е |
Taкааааааа, сега ни напред ,ни назад , развих единия маркуч заден на спирачната сьс скьсване , но поради рьждата гайките на трьбите са като заварени и сега няма слагане на новия Дали да не сложа един болт в тройника и да изолирам колелото "временно" )))))) иначе няма пукане на 4 колела скоро ........? |
Автор: | mladen201 [ Понеделник, 22.08.2011 г. 17:02 ч. ] |
Заглавие: | Re: Траби 601 - БФ 109 Е |
Обилно я напръскай с проникващ спрей или я смъкни и накисни в нафта. |
Автор: | ivanski [ Понеделник, 22.08.2011 г. 20:32 ч. ] |
Заглавие: | Re: Траби 601 - БФ 109 Е |
Аз не разбрах какво не можеш да отвиеш. Металната тръбичка от спирачния цилиндър или металната тръбичка от гумената такава ? |
Автор: | fokke [ Понеделник, 22.08.2011 г. 20:41 ч. ] |
Заглавие: | Re: Траби 601 - БФ 109 Е |
Развил сьм и двете страни на гумения маркуч. Проблема е в това , че го развих пренавивайки стария маркуч и сьответно го скьсах ,тоест сега за да навия новия маркуч трябва да направя така, че гайката която се навива в едната страна на маркуча да се вьрти свободно около металната трьбичка , иначе трябва за да навия новия маркуч и него да го скьсам ,което се обезмисля като операция. |
Автор: | fokke [ Понеделник, 22.08.2011 г. 22:40 ч. ] |
Заглавие: | Re: Траби 601 - БФ 109 Е |
Докторе, тъпото е ,че не мога да сваля тръбичката и от към барабана , аз от там сваля ли я директно навивам ........... утре ще го тормозя пак , освен там на място както е и да ползвам носача като наковалня и с леко причукване да я разкарам , за да сменя маркуча и да пусна колата на 4 колела , че някое дете да не мине да бутне нещо, че не ми се мисли . |
Автор: | fokke [ Понеделник, 04.03.2019 г. 13:41 ч. ] |
Заглавие: | Re: Траби 601 - БФ 109 Е |
Здравейте, да поизтупам темата от прахта. Имам следния проблем с моя трабант , колата пали но работи на един цилиндър. неработещия цилиндър е този от към волана. при откачане на лулата от свеща по време на работа на колата , и отдалечаване на лулата от свеща на около сантиметър или 2 започва да прехвърля искра и цилиндъра започва да работи, върна ли я на свеща спира , ако отдалеча лулата самата бубина започва да цъка. Смених двата кондензатора на плочката с чукчета съм , не се оправи проблема, смених кабели, лули, свещ пак същото , дайте идея какво може да е ? |
Автор: | niki_k [ Вторник, 05.03.2019 г. 08:22 ч. ] |
Заглавие: | Re: Траби 601 - БФ 109 Е |
Колега,това което съм забелязал при трабант с чукчета е,че понякога при студеното/първото палене/,колата пали на един цилиндър.Като поработи се явява и втория.Провери чукчето да няма нагар на този цилиндър,като запалиш свали капачката на кол.вал и гледай еднаква ли е искрата на двете чукчета,не трябва да е синя.Зачисти с фина шкурка,или направо го смени с ново чукче,ако не ти хареса въпросното.Провери центровката със скоба,като нагласиш и точно колкото трябва да отварят чукчетата.Желателно е да имаш и часовник,за точна центровка.Виж в книгата"Аз ремонтирам Трабант"според карба на колко мм.трябва да подава искрата на първи и втори цилиндър.Според мен,ако направиш добра центровка и компресията на двата цил.е добра,не би трябвало да имаш проблеми.Успех. |
Автор: | fokke [ Вторник, 05.03.2019 г. 16:25 ч. ] |
Заглавие: | Re: Траби 601 - БФ 109 Е |
Много благодаря за съветите , ще проверя самото чукче на цилиндъра, защото то е доста нагоряло а не съм го чистил. |
Страница 4 от 4 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |