Трабант и Вартбург форум
http://www.forum.2tpower.com/

Траби 601 - БФ 109 Е
http://www.forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=29&t=2038
Страница 4 от 4

Автор:  ivanski [ Неделя, 21.08.2011 г. 20:07 ч. ]
Заглавие:  Re: Траби 601 - БФ 109 Е

На спирачните тръбички частта с резбата трябва да се върти свободно.
Когато са ръждясали точно в края при маркучите тази част спича сериозно с тръбичката и когато опиташ да я развиеш от маркуча директно си се къса спирачния тръбопровод.
Може да пръснеш с WD40 или някакво подобно.


Предната греда е кърпена.
Праговете са сменяни.

Предната греда трябва да се довърши, защото така като гледам най-сериозни поражения има около горното ухо ( така както е вдигната колата ).
Пода в краката на предните трябва да се изкърпи, защото той си е част от предната греда, която пък държи целия преден мост.

Не мога да разбера защо си направил това със смолата и там, където пода си е видимо здрав ?
Дупките отпред са точно под краката на шофьора, когато кара колата.
Мисля, че щом не ти се ходи при тенекеджия трябваше да занитиш с ламарина поне тези дупки. С тази смола запушваш, колкото да не влиза вода отвън.

Задължително си пробий дупки в долната част на праговете и гредите ! През 10-тина сантиметра 10 мм дупка с бормашина за праговете и две-три дупки в предната греда, отново в долната част.
Оставяш ги така за да може да диша кухината.
Ако не го направиш това, водата която влиза в тях ( А това не може да не стане, колкото и да се уплътнява ) се събира вътре, кондензира и всичко става на прах.

Автор:  fokke [ Неделя, 21.08.2011 г. 20:57 ч. ]
Заглавие:  Re: Траби 601 - БФ 109 Е

Много ценни съвети получавам от вас , за което сьм ви много благодарен , а и това е целта на форума [smilie=2beers]

Ще се опитам да раздвижа утре гайката на трьбата за спирачната течност , дано не я скьсам

Предната греда е кьрпена от мен през 1997-ма и е раждясала само повьрхностсно което ме спасява , има една дупчица, но не е на вьзлово място,беше грундирана добре . Де да имах под рька тенекиджия ехеееееееее,но уви .
На вьпроса на Сисо ,защо сьм мазал целия под сьс стакло и смола , защото и една кофа вода да излея сега в колата резултата ще е нулев от кьм гниене на ламарина , всичко е инпрегнирано .Вероятно няма да мога скоро а и сигурно вьобще , да си намеря нови упльтнения на вратите за това сьм се подсигурил .

Благодаря за сьвета за дупките , и аз сьм си мислел че е логично да има такива отвори [smilie=2beers]

Автор:  Kiril Terziev [ Понеделник, 22.08.2011 г. 01:21 ч. ]
Заглавие:  Re: Траби 601 - БФ 109 Е

Ох гледам борбите с кафявата чума и си припомням мъченическите месеци с моят след кърпенето като го защитавах. Тръгнал си в правилната посока ,само така и чакам още снимки .[smilie=2beers]

Автор:  fokke [ Понеделник, 22.08.2011 г. 16:37 ч. ]
Заглавие:  Re: Траби 601 - БФ 109 Е

Taкааааааа, :mrgreen: сега ни напред ,ни назад , развих единия маркуч заден на спирачната сьс скьсване , но поради рьждата гайките на трьбите са като заварени и сега няма слагане на новия [smilie=boff] Дали да не сложа един болт в тройника и да изолирам колелото "временно" :))))))) иначе няма пукане на 4 колела скоро ........?

Автор:  mladen201 [ Понеделник, 22.08.2011 г. 17:02 ч. ]
Заглавие:  Re: Траби 601 - БФ 109 Е

Обилно я напръскай с проникващ спрей или я смъкни и накисни в нафта.

Автор:  fokke [ Понеделник, 22.08.2011 г. 20:07 ч. ]
Заглавие:  Re: Траби 601 - БФ 109 Е

Накиснах цялата трьбичка с гайката в шише сьс спирачна течност , дано утре я отпусне ,нафта нямам :) С ВД 40 не се случва нищо .

Ето междувременно 2 снимки на колата , всичко е минато сьс преобразовател , грунд и боди : Хартиса ми една бяла блажна, та минах с преобразовател и носачите , не че има смисьл де ........... :)



Изображение

Изображение

Автор:  ivanski [ Понеделник, 22.08.2011 г. 20:32 ч. ]
Заглавие:  Re: Траби 601 - БФ 109 Е

Аз не разбрах какво не можеш да отвиеш.

Металната тръбичка от спирачния цилиндър или металната тръбичка от гумената такава ?

Автор:  fokke [ Понеделник, 22.08.2011 г. 20:41 ч. ]
Заглавие:  Re: Траби 601 - БФ 109 Е

Развил сьм и двете страни на гумения маркуч. Проблема е в това , че го развих пренавивайки стария маркуч и сьответно го скьсах ,тоест сега за да навия новия маркуч трябва да направя така, че гайката която се навива в едната страна на маркуча да се вьрти свободно около металната трьбичка , иначе трябва за да навия новия маркуч и него да го скьсам ,което се обезмисля като операция.

Автор:  fokke [ Понеделник, 22.08.2011 г. 22:40 ч. ]
Заглавие:  Re: Траби 601 - БФ 109 Е

Докторе, тъпото е ,че не мога да сваля тръбичката и от към барабана , аз от там сваля ли я директно навивам ........... утре ще го тормозя пак , освен там на място както е и да ползвам носача като наковалня и с леко причукване да я разкарам , за да сменя маркуча и да пусна колата на 4 колела , че някое дете да не мине да бутне нещо, че не ми се мисли .

Автор:  fokke [ Понеделник, 04.03.2019 г. 13:41 ч. ]
Заглавие:  Re: Траби 601 - БФ 109 Е

Здравейте, да поизтупам темата от прахта.
Имам следния проблем с моя трабант , колата пали но работи на един цилиндър. неработещия цилиндър е този от към волана. при откачане на лулата от свеща по време на работа на колата , и отдалечаване на лулата от свеща на около сантиметър или 2 започва да прехвърля искра и цилиндъра започва да работи, върна ли я на свеща спира , ако отдалеча лулата самата бубина започва да цъка. Смених двата кондензатора на плочката с чукчета съм , не се оправи проблема, смених кабели, лули, свещ пак същото , дайте идея какво може да е ?

Автор:  niki_k [ Вторник, 05.03.2019 г. 08:22 ч. ]
Заглавие:  Re: Траби 601 - БФ 109 Е

Колега,това което съм забелязал при трабант с чукчета е,че понякога при студеното/първото палене/,колата пали на един цилиндър.Като поработи се явява и втория.Провери чукчето да няма нагар на този цилиндър,като запалиш свали капачката на кол.вал и гледай еднаква ли е искрата на двете чукчета,не трябва да е синя.Зачисти с фина шкурка,или направо го смени с ново чукче,ако не ти хареса въпросното.Провери центровката със скоба,като нагласиш и точно колкото трябва да отварят чукчетата.Желателно е да имаш и часовник,за точна центровка.Виж в книгата"Аз ремонтирам Трабант"според карба на колко мм.трябва да подава искрата на първи и втори цилиндър.Според мен,ако направиш добра центровка и компресията на двата цил.е добра,не би трябвало да имаш проблеми.Успех.

Автор:  fokke [ Вторник, 05.03.2019 г. 16:25 ч. ]
Заглавие:  Re: Траби 601 - БФ 109 Е

Много благодаря за съветите , ще проверя самото чукче на цилиндъра, защото то е доста нагоряло а не съм го чистил.

Страница 4 от 4 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/