Моето Траби 601 - реставрация и лек тунинг 
			| Автор | Съобщение | 
	
			| steffcho Вече прави дребни ремонти 
					Регистриран на: Вторник, 22.12.2009 г. 05:55 ч.
 Мнения: 101
 Местоположение: Стара Загора
 Skype: stefun4o
 Automobile: Trabant 653
   |   Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунингЗадните са си задни от Голф 3. Под наклон са поради 2 причини - едната е, че ако са прави, трябва бомбетата да са на мястото на прозорците отзад        другата, която според мен е по-съществена, е, чезадницата на Траби е доста по-лека от задницата на голфа, като при него са поставени под прав ъгъл, а при Траби компенсирам теглото с наклон. За ъгъла - прикапваме и гледаме как е, ако не ни хареса - режем и пак. Смятам, че е много добре отзад с този ъгъл, ако искаш ще го измеря и ще ти кажа колко градуса е  
 
 | 
		
			| Четвъртък, 30.09.2010 г. 11:00 ч. | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| ivanski Детската градина rlz 
					Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
 Мнения: 1184
 Местоположение: Пловдив
 Automobile: Trabant 601s
   |   Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунингОк ще се радвам на инфото за амортисьора( нещо приблизително).А долу на носача ухото използва трабантовото или ?
 
 А каква е връзката :
 Феродо, притискател, аксиален лагер
 
 Там какви са частите?
 
 
 Усили купето докато е още разглобено, слагай вътре ролкейджа от заварени тръби и усилването на предната греда.
 
 
 | 
		
			| Четвъртък, 30.09.2010 г. 11:26 ч. | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| steffcho Вече прави дребни ремонти 
					Регистриран на: Вторник, 22.12.2009 г. 05:55 ч.
 Мнения: 101
 Местоположение: Стара Загора
 Skype: stefun4o
 Automobile: Trabant 653
   |   Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунингспокойно бе, човек      оттам съм почнал. Ухото на носача е трабантово. Феродото е трабантов диск но без демпфери, аксиалния лагер си е кокса, притискателя е двоен. Съединителя се държи много добре, във времето ще се види колко ще изкара феродото и ще се търсят алтернативни варианти.
 
 | 
		
			| Четвъртък, 30.09.2010 г. 11:45 ч. | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| steffcho Вече прави дребни ремонти 
					Регистриран на: Вторник, 22.12.2009 г. 05:55 ч.
 Мнения: 101
 Местоположение: Стара Загора
 Skype: stefun4o
 Automobile: Trabant 653
   |   Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунингЪгъла на амортисьора спрямо вертикалата е около 22-3 градуса за задните амортисьори. Добра возия се получи, пробвах го с 3-ма отзад, не кляка много и се държи добре при рязка смяна на посоката и в завои  
 
 | 
		
			| Понеделник, 04.10.2010 г. 21:31 ч. | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| ivanski Детската градина rlz 
					Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
 Мнения: 1184
 Местоположение: Пловдив
 Automobile: Trabant 601s
   |   Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунингГледам има някакво затишие тука
 Как върви проекта ?
 
 
 | 
		
			| Вторник, 09.11.2010 г. 14:51 ч. | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Kiril Terziev Engine like steel drum 
					Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
 Мнения: 494
 Местоположение: София
 Skype: mitsobishi_terziev
 Automobile: Trabant,Chevy K30
   |   Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунингХайде колега чакаме прогрес ..........?  _________________
 
  
 Луд съм мамо,ям паркет!!!!
 
 
 | 
		
			| Сряда, 10.11.2010 г. 15:15 ч. | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| steffcho Вече прави дребни ремонти 
					Регистриран на: Вторник, 22.12.2009 г. 05:55 ч.
 Мнения: 101
 Местоположение: Стара Загора
 Skype: stefun4o
 Automobile: Trabant 653
   |   Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунингПроекта върви, не е замразяван    сега правя инсталацията и таблото с новите уреди. Снимки - като ги завърша    Ако ви интересува нещо конкретно - питайте    Малко бавно напредвам, понеже имам малко свободно време, но в никакъв случай не съм прекратил занимавката с картонената ми кола  
 
 | 
		
			| Сряда, 10.11.2010 г. 20:02 ч. | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Kiril Terziev Engine like steel drum 
					Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
 Мнения: 494
 Местоположение: София
 Skype: mitsobishi_terziev
 Automobile: Trabant,Chevy K30
   |   Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунингАко можеш да ни кажеш за това табло и как го връзваш ,че и аз замислям някакво табло от друга кола. Ама за сега е само мит!  _________________
 
  
 Луд съм мамо,ям паркет!!!!
 
 
 | 
		
			| Петък, 12.11.2010 г. 15:56 ч. | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| steffcho Вече прави дребни ремонти 
					Регистриран на: Вторник, 22.12.2009 г. 05:55 ч.
 Мнения: 101
 Местоположение: Стара Загора
 Skype: stefun4o
 Automobile: Trabant 653
   |   Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунингТенекията на таблото си остава оригиналната, модифицирана е само да влизат 3 100-милиметрови уреда (като километража). Килото си остава на мястото, като е от Вартбург, този до 120 ми стига само за 3-та      (базикам се), в средата комб. уред от Вартбург, а най-вдясно самостоятелен оборотомер. И 3-те са с рингове като на километража, получи се нещо като Алфа Ромео, но с 3 ринга      отделно ще има от тия къстъм уредчетата - за температура и волтметър, но тях не съм ги купил още. Индикационните лампички от Траби километража заминават някъде на удобно и видимо място по таблото. По инсталацията - генератор от Фолксваген, понеже 42А на стандартния на Траби ше ми дойдат малко. Този от VW e 65А. Оттам проводника от самия генератор е заменен с 6-квадратов, поради повишената мощност на алтернатора. Останалото си е стандартно, в + са само кабелите за централното, ел. стъклата, катодното осветление в купето, нивомера в резервоара и други такива дрънкулки. Не съм избрал още цвят на тапицерията на таблото, корите на вратите, задните кори и т.н      сега се налага да сменям патронника на контактния, понеже пружинката явно се е скъсала и не връща от положение стартер. Искам да си купя нов, да сте срещали по магазините  
 
 | 
		
			| Петък, 12.11.2010 г. 20:51 ч. | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| ivanski Детската градина rlz 
					Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
 Мнения: 1184
 Местоположение: Пловдив
 Automobile: Trabant 601s
   |   Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунингРезервоара, ако е отзад, откъде ще мине маркуча за бензина ?
 Седлото на машината изглежда удобно.
 От каква кола е всъщност ?
 
 
 Поздрави .
 
 
 | 
		
			| Петък, 12.11.2010 г. 21:04 ч. | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| steffcho Вече прави дребни ремонти 
					Регистриран на: Вторник, 22.12.2009 г. 05:55 ч.
 Мнения: 101
 Местоположение: Стара Загора
 Skype: stefun4o
 Automobile: Trabant 653
   |   Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунингДа, резервоара е отзад      тръбичките са свалени от Форд, такива имах под ръка, и са прекарани по десния праг от вътрешна страна, захванати са със скобичките от форда и се получи все едно оригинално си е имало     Предните седалки са от Фиат Купе - пак 'стани та да седна'. Задната съм я дал да ми я направят в стил като предните - черна кожа с подходящите релефи.
 
 | 
		
			| Петък, 12.11.2010 г. 21:07 ч. | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Kiril Terziev Engine like steel drum 
					Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
 Мнения: 494
 Местоположение: София
 Skype: mitsobishi_terziev
 Automobile: Trabant,Chevy K30
   |   Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунингКолега много ми харесва как звучи интериора ,ако можеш няколко снимчици да щракнеш дори и да не е завършен.  ![2beers [smilie=2beers]](./images/smilies/2beers.gif)_________________
 
  
 Луд съм мамо,ям паркет!!!!
 
 
 | 
		
			| Събота, 13.11.2010 г. 01:08 ч. | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| steffcho Вече прави дребни ремонти 
					Регистриран на: Вторник, 22.12.2009 г. 05:55 ч.
 Мнения: 101
 Местоположение: Стара Загора
 Skype: stefun4o
 Automobile: Trabant 653
   |   Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунингСкоро ще снимам, да си довърша инсталацийката и да слагам тенекията отгоре      и ще щракна някоя снимчица.
 
 | 
		
			| Събота, 13.11.2010 г. 11:02 ч. | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Kiril Terziev Engine like steel drum 
					Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
 Мнения: 494
 Местоположение: София
 Skype: mitsobishi_terziev
 Automobile: Trabant,Chevy K30
   |   Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунингКолега с този двигател ,как мислиш да го легализираш за движение? Имаш ли му документи номера ....?  ![2beers [smilie=2beers]](./images/smilies/2beers.gif)_________________
 
  
 Луд съм мамо,ям паркет!!!!
 
 
 | 
		
			| Сряда, 24.11.2010 г. 15:24 ч. | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| steffcho Вече прави дребни ремонти 
					Регистриран на: Вторник, 22.12.2009 г. 05:55 ч.
 Мнения: 101
 Местоположение: Стара Загора
 Skype: stefun4o
 Automobile: Trabant 653
   |   Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунингИмам документи за мотора, но не е регистриран с колата, т.е не е минавал тест. Като дойде време да се пуска, ще ходя на техно. Карал съм донора, който си  беше с Вартбургов мотор от Пловдив (откъдето го купих) до Стара Загора по АМ "Тракия", но на риск      гледах да се сливам общо взето с движението и скорости от 120-130км/ч не бяха проблем. Средна скорост около 115-120км/ч. Максимална около 160км/ч.
 
 | 
		
			| Четвъртък, 25.11.2010 г. 09:34 ч. | 
					
					   | 
	
	
		|  |