Трабант и Вартбург форум http://www.forum.2tpower.com/ |
|
Трабант и Вартбург 353 на газ http://www.forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=20&t=619 |
Страница 5 от 5 |
Автор: | Turbo [ Четвъртък, 29.01.2015 г. 16:21 ч. ] |
Заглавие: | Re: Трабант и Вартбург 353 на газ |
В крайна сметка маслената помпа е проработила и самотека е отстранен. Добавена е и ел. бензинова помпа за подкачане при преминаване от газ на бензин. Майстора каза че е покарал 70-80км колата на газ и върви много добре. Като се прибера в Плевен след 1-2 седмици ще си я взема и ще споделя и лични впечатления. |
Автор: | K.I.P. [ Петък, 30.01.2015 г. 01:30 ч. ] |
Заглавие: | Re: Трабант и Вартбург 353 на газ |
Браво! Надявам се всичко да е наред и да разказваш. Искам да аргументирам предишно мнение относно самотека: Все пак в училище в някои от часовете явно не съм си бъркал в носа а съм чул нещо. В час по физика са ми казали че ако пробием дупки на съд пълен с някаква течност, то на най-ниските дупки ще имам по силна струя. Защо се получава така. - Заради налягането. Какво е налягането? - Натиск разпределен на някаква площ. Колкото повече течност, толкова по-голям натиск => по-голямо налягане! Дебита от какво зависи? - От налягането. Извод: Как да стабилизираме дебита? - Като стабилизираме налягането. Как да стабилизираме налягането? - Като контролираме нивото на течността. Как се регулира нивото? - Става с камера с поплавък който държи едно ниво. Ако това минава през някакъв карбуратор с поплавкова камера, то не смятам че ще има проблем със съответните жигльори за да осигури достатъчно масло. Приемам критики не искам да изглежда като заяждане. Изказвам моя гледна точка. |
Автор: | ilian [ Петък, 30.01.2015 г. 01:55 ч. ] |
Заглавие: | Re: Трабант и Вартбург 353 на газ |
Според мен количеството масло трябва да е свързано с количеството газ,при по високи обороти -повече газ-трябва и повече масло,кое ще го накара да пуска повече масло,при високи обороти няма да има достатъчно мазане,а при ниски обратното ще пуши и зацапва свещите..Маслото трябва да е функция на оборотите,респективно скоростта. |
Автор: | K.I.P. [ Петък, 30.01.2015 г. 02:19 ч. ] |
Заглавие: | Re: Трабант и Вартбург 353 на газ |
Да съгласен съм, прав си затова. Това обяснява защо и с помпа е най-добре, тъй като тя е вързана към оборотите. Идеята ми беше да изолирам фактора налягане в съда и другото да го оставя на карбуратора за масло да си го върши. Хайде няма да цапам повече в темата. Успех! |
Автор: | Zizi [ Петък, 30.01.2015 г. 12:34 ч. ] | ||||||||||||||||||
Заглавие: | Re: Трабант и Вартбург 353 на газ | ||||||||||||||||||
все пак ми се струва , че си си бъркал в носа, колкото и да не ти харесва. И аз ще се аргументирам, но само с подсказка- това което така горещо защитаващ е както се казва в науката- идеална среда. В автомобила идеална среда не можеш да създадеш- ти ще отговориш ЗАЩО? Второ- течността, за която говориш е МАСЛО, пак ти ще отговориш какво е нейното поведение в подобна среда. Май подсказах повече от необходимото, но...да видим отговорите.
да се надяваме и във Форума,, не само в тази тема- благодаря. |
Автор: | Нгогонгого [ Неделя, 01.03.2020 г. 11:57 ч. ] |
Заглавие: | Re: Трабант и Вартбург 353 на газ |
Колеги, нов съм, но бързам да дам мнение по темата. Имам приятел, който през соца имаше вартбург на газ. Тъст му беше международен шофьор и му донесе от холандия смесител "Бош" и педал с две жила свалени пак от вартбуг. Оказа се, че холандците масово карали вартбург на газ и "Бош" са направили такъв смесител. Приятелчето използваше една пет литрова метална бъчонка от бира за съд за маслото. Ходили сме на почивки и колицата си вървеше много читаво. Чувал съм, че някои слагат смесител от стари мотоциклети "Балкан", но много дефектирали. |
Страница 5 от 5 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |