Напиши нова тема Отговори на тема  [ 65 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5
Трабант и Вартбург 353 на газ 
Автор Съобщение
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч.
Мнения: 325
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
Мнение Re: Трабант и Вартбург 353 на газ
В крайна сметка маслената помпа е проработила и самотека е отстранен. Добавена е и ел. бензинова помпа за подкачане при преминаване от газ на бензин. Майстора каза че е покарал 70-80км колата на газ и върви много добре. Като се прибера в Плевен след 1-2 седмици ще си я взема и ще споделя и лични впечатления.

_________________
GameOn


Четвъртък, 29.01.2015 г. 16:21 ч.
Профил WWW
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 16.08.2010 г. 17:23 ч.
Мнения: 239
Местоположение: София
Skype: k.i.p._ut
Automobile: Trabant 601S
Мнение Re: Трабант и Вартбург 353 на газ
Браво! Надявам се всичко да е наред и да разказваш.

Искам да аргументирам предишно мнение относно самотека:

Все пак в училище в някои от часовете явно не съм си бъркал в носа а съм чул нещо.
В час по физика са ми казали че ако пробием дупки на съд пълен с някаква течност, то на най-ниските дупки ще имам по силна струя. Защо се получава така. - Заради налягането. Какво е налягането? - Натиск разпределен на някаква площ. Колкото повече течност, толкова по-голям натиск => по-голямо налягане! Дебита от какво зависи? - От налягането. Извод: Как да стабилизираме дебита? - Като стабилизираме налягането. Как да стабилизираме налягането? - Като контролираме нивото на течността. Как се регулира нивото? - Става с камера с поплавък който държи едно ниво.
Ако това минава през някакъв карбуратор с поплавкова камера, то не смятам че ще има проблем със съответните жигльори за да осигури достатъчно масло.

Приемам критики не искам да изглежда като заяждане. Изказвам моя гледна точка.

_________________
Защо точно два такта? - Защото един не е достатчен , а четири са прекалено много!
Другите може да карат BMW ,Мерцедес или Ферари , но тва че караме трабант , не значи , че не сме г*зари
Изображение


Петък, 30.01.2015 г. 01:30 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч.
Мнения: 304
Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
Мнение Re: Трабант и Вартбург 353 на газ
Според мен количеството масло трябва да е свързано с количеството газ,при по високи обороти -повече газ-трябва и повече масло,кое ще го накара да пуска повече масло,при високи обороти няма да има достатъчно мазане,а при ниски обратното ще пуши и зацапва свещите..Маслото трябва да е функция на оборотите,респективно скоростта.


Петък, 30.01.2015 г. 01:55 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 16.08.2010 г. 17:23 ч.
Мнения: 239
Местоположение: София
Skype: k.i.p._ut
Automobile: Trabant 601S
Мнение Re: Трабант и Вартбург 353 на газ
Да съгласен съм, прав си затова. Това обяснява защо и с помпа е най-добре, тъй като тя е вързана към оборотите.
Идеята ми беше да изолирам фактора налягане в съда и другото да го оставя на карбуратора за масло да си го върши.

Хайде няма да цапам повече в темата. Успех! [smilie=2beers]

_________________
Защо точно два такта? - Защото един не е достатчен , а четири са прекалено много!
Другите може да карат BMW ,Мерцедес или Ферари , но тва че караме трабант , не значи , че не сме г*зари
Изображение


Петък, 30.01.2015 г. 02:19 ч.
Профил
Некадърник

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 16:33 ч.
Мнения: 113
Мнение Re: Трабант и Вартбург 353 на газ
K.I.P. написа:
Браво! Надявам се всичко да е наред и да разказваш.

Искам да аргументирам предишно мнение относно самотека:

Все пак в училище в някои от часовете явно не съм си бъркал в носа а съм чул нещо.
В час по физика са ми казали че ако пробием дупки на съд пълен с някаква течност, то на най-ниските дупки ще имам по силна струя. Защо се получава така. - Заради налягането. Какво е налягането? - Натиск разпределен на някаква площ. Колкото повече течност, толкова по-голям натиск => по-голямо налягане! Дебита от какво зависи? - От налягането. Извод: Как да стабилизираме дебита? - Като стабилизираме налягането. Как да стабилизираме налягането? - Като контролираме нивото на течността. Как се регулира нивото? - Става с камера с поплавък който държи едно ниво.
Ако това минава през някакъв карбуратор с поплавкова камера, то не смятам че ще има проблем със съответните жигльори за да осигури достатъчно масло.

Приемам критики не искам да изглежда като заяждане. Изказвам моя гледна точка.


все пак ми се струва , че си си бъркал в носа, колкото и да не ти харесва. И аз ще се аргументирам, но само с подсказка- това което така горещо защитаващ е както се казва в науката- идеална среда. В автомобила идеална среда не можеш да създадеш- ти ще отговориш ЗАЩО? Второ- течността, за която говориш е МАСЛО, пак ти ще отговориш какво е нейното поведение в подобна среда. Май подсказах повече от необходимото, но...да видим отговорите.

K.I.P. написа:
...Хайде няма да цапам повече в темата. Успех! [smilie=2beers]


да се надяваме и във Форума,, не само в тази тема- благодаря.


Петък, 30.01.2015 г. 12:34 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 65 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов