Напиши нова тема Отговори на тема  [ 33 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
BTV Соц-автомобили 
Автор Съобщение
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Сряда, 03.09.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 42
Мнение BTV Соц-автомобили
http://btvnews.bg/bulgaria/obshtestvo/k ... zvane.html
Това е репортажът драги колеги,малко реклама на Трабант [smilie=2beers]
Казват 10 000 Трабанта в движение,според мен ги броят по брой активни застраховки ГО(поправете ме ако греша)
Колко според Вас са Вартбурзите ?


Последна промяна WR353 на Сряда, 04.04.2012 г. 18:07 ч., променена общо 1 път

Сряда, 04.04.2012 г. 14:58 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: BTV Соц-автомобили
Накрая казаха, че са около 10000 трабанта, което съпоставено с официалния внос за всичките 30 години не е никак малко, предвид факта, че в Германия са останали около 30 000. Това за 35000 го казаха за москвичите.

_________________
Изображение


Сряда, 04.04.2012 г. 17:11 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Сряда, 03.09.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 42
Мнение Re: BTV Соц-автомобили
Оправих си мнението,явно ми се е искало да са 35 000 :wink:
Та колко Вартбурга според Вас са с платена ГО и в движение.


Сряда, 04.04.2012 г. 18:09 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: BTV Соц-автомобили
Много много малко, при това повечето в движение са 1.3
Аз лично тук в Стара загора срещам 353 средно веднъж месечно 1.3 може да срещна и 2 до 3 пъти. В квартала преди имаше някой друг Вартбург, вече няма нито един. С всички които знам в града, общо 353 и 1.3 са не повече от 30 броя. Това са коли за които знам. Евентуално, хипотетично, може би има още толкова скътани по скрити паркинги и гаражи в града. Виж по селата може и да са повече. Но както и да го въртим и сучем, в България едва ли са останали повече от 3-4000 Вартбурга, като дори това число ми изглежда оптимистично.
От 353-ките хората се отказаха заради липсата на части и некачествени такива, заради некадърните майстори благодарение на които Вартбурзите пушат, горят много и загряват.
Останах да живеят 1.3тата, понеже са с мотор на Фолксваген и макар положението с частите при тях да е още по-трудно, хората ги ползват за работа, лов, риба и каране на огромни количества товари. Ненатоварен Вартбург тук в града не съм виждал отдавна. Смилат ги от каране без никаква поддържка и като се скапят и те ще заминат на вторични и това е.

Въпреки това, реално погледнато на фона на общия брой внесени Вартбурзи, Жигули и Москвичи, процента на оцелели Вартбурзи е доста голям, предвид гореспоменатите трудности.
В Айзенах между 1956 и 1991г са произведени близо 2 милиона Вартбурга. Като тази продукция се е изнасяла за доста държави и реално Вартбурзите влезли изобщо през целия период в България, едва ли надхвърля 150 000 автомобила от всички модели. В същото време само в България са сглобени над 2 милиона Москвича, в завода в Ловеч(между 1978 и 1990г), отделно внесените от Съветския съюз които са може би близо милион. За Ладите няма да говорим изобщо - още през 80-те 10 милионната лада слиза от конвейра. А производството и продължава и до днес. Убеден съм, че от 1970г до днес, в България са влезли ПОНЕ 3 милиона Лади. ПОНЕ! На фона на тези 3 милиона, в които се включват и сравнително нови лади произведени през 90-те и дори 21-ви век, мисля че 180 000 останали не е завидна бройка...


Сряда, 04.04.2012 г. 18:27 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: BTV Соц-автомобили
Понеже съм от Ловеч и съм работил в завод "Балкан" мога да ви кажа по колко се произвеждаше на ден- 65-70 москвича или годишно между 12-15000 автомобила. За целият период на производство са произведени не повече от 300-400 000 москвича. Аз лично като за малък град виждам много повече вартбурзи 1.3 и 353 в движение отколкото трабанти :) А иначе в вестник "Авто мото свят" някога публикуваха всяка година колко автомобила са внасяни и колко москвича произвеждани тук. За няколко от годините имам тази статистика, макар, че трудно може се намери цялостна информация..

_________________
Изображение


Сряда, 04.04.2012 г. 19:07 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: BTV Соц-автомобили
Със сигурност са произведени доста повече от 40 000, понеже реално Москвича си беше народната кола на България и реално всяка втора кола е била Москвич.


Сряда, 04.04.2012 г. 19:44 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: BTV Соц-автомобили
Не, аз казвам за 400 000 произведени в Ловеч, отделно внос от СССР, който е правен

_________________
Изображение


Сряда, 04.04.2012 г. 20:09 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: BTV Соц-автомобили
Може и така да е, но за целия соц. период в България са продадени поне 2 милиона москвича.


Сряда, 04.04.2012 г. 20:24 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 314
Мнение Re: BTV Соц-автомобили
Съотношения и статистики за тях обаче могат да бъдат само съвсем сухи защото за нова кола се чакаше ред, в т.ч. за Москвичите реда излизаше най-бързо. Никва народна кола не беше тоз трошляк. Хората ги вземаха щото най-лесно можеше да се купи той, - за Лада се цакаха едни 5-6 х.лв. отгоре или се чакаше 12-15 г., Вартбург 353 делукс с люк съм вземал с 3-годишна вноска, за стандарт се чакаше 6-7 г, щото цената беше с 1000 лв надолу. Трабантите излизаха бързо, но взе пак се чакаха и те с депозитна вноска за кола. Изобщо пазара беше тотално изкривен заради недостиг на нови коли.


Четвъртък, 05.04.2012 г. 10:24 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: BTV Соц-автомобили
Оги, не си ме разбрал - казах че е бил народна кола в смисъл че е бил разпространен, не за друго. Знам че най-голямата бутаница с вноские е била за Лади. За Вартбург се е чакало по няколко години както ти казваш, но освен това той е бил по-скъп от Ладата. Полския Фиат е бил една от малкото коли без ред, понеже е бил много скъп. Без ред са били и ЗАЗ и Москвичите докато сме ги сглобявали тук. Поне така знам де...
А когато излиза Вартбург 1.3 хората масово започнали да прехвърлят вноски от Лада на Вартбург 1.3, ама МАСОВО. Реално Вартбург 1.3 са можели да си купят само хора с много стари вноски за Лада.


Четвъртък, 05.04.2012 г. 11:12 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Сряда, 03.09.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 42
Мнение Re: BTV Соц-автомобили
Искаше ми се да го напиша и в първия пост,но е адски субективно.
Карам и ходя доста пеш в София,смисъл немалко време съм по улиците и мога да кажа,че срещам в движение често Лада 2105 и Вартбург 353.
Да кажем 2:1.Москвич последните 6 месеца съм видял 2 или 3 да се движат.Пак казвам мнението ми е супер субективно защото е наблюдение от един град предимно района на Младост 1-2-3-4


Четвъртък, 05.04.2012 г. 12:41 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: BTV Соц-автомобили
Колега, това звучи безумно. Имам немалко познати които са от София, както и такива които учат или работят там и всички са единодушни - Вартбург 353 НЯМА, изчезнали са. Ако видят Вартбург той обикновенно е 1.3
Това че ти мяркаш там 2-3 едни и същи в младост дето някой дядо ходи да си взима пенсията а другия ходи до вилата с него нищо не значи.
Ако искаш разпитай в магазините за части колко се купуват частите и ще ти стане ясно.Тук в Стара загора магазина отдавна се е преориентирал към части за Мотокари, а за Вартбург има само разни дреболии. И е обяснимо, хората ги хвърлиха тези коли, горят БЕНЗИН(който е скъп), части няма или са боклуци и сервизите не искат и да ги погледнат тези коли. Кой по дяволите ще иска да кара нещо такова?


Четвъртък, 05.04.2012 г. 12:56 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: BTV Соц-автомобили
То май най добре да вземем вече да си направим една вътрешна база данни по градове с колите в движение, които сме видяли :)
Аз отдавна си правя за мен си една, но е за трабанти само в моя град.

_________________
Изображение


Четвъртък, 05.04.2012 г. 13:45 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: BTV Соц-автомобили
За Стара загора изобщо няма да е трудно, поне за Вартбурзите. Трабантите тук действително са бая, но Вартбурзите са не повече от 30. Ако има някаквъ скътани по гаражи е друг въпрос, ама не ми се вярва.


Четвъртък, 05.04.2012 г. 13:52 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: BTV Соц-автомобили
Ето какво се е случвало с продажбите през 1985г.
Изображение

_________________
Изображение


Четвъртък, 05.04.2012 г. 14:37 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 33 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов