Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 10 мнения ] |
|
Ето как започна всичко...
Автор |
Съобщение |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Ето как започна всичко...
Скоро си чатих с колега от форума и разговора тръгна в такава насока, че тръгнах да му разказвам как е тръгнал форума, дори още преди да съществува на този адрес, при съвсем друга структура и други хора. Та ми дойде на акъла тук да напиша накратко как тръгна въпросния "клуб" преди много,много години, или поне ще опиша историята от момента в който аз се "включих" Идеята ми е темата да бъде нещо като история на форума, или по скоро предистория.... Годината беше 2002 мисля, ровех се в интернет и въздишах по снимки на тунинговани Вартбурзи из разни немски сайтове, когато случайно попаднах на www.dir.bg , където открих че има автоклуб(разбирайте форум) "Трабант" Разбира се това веднага предизвика интерес у мен, влязох и се регистрирах. Предполагам няма да се учудите ако кажа че във въпросния клуб бяха немалко темите свързани с Вартбург. Групичката беше много малка - Ясен(тогава модератор на въпросния клуб), Аз, Gemar, малко по-късно дойде и Bat Ilko, Орлича влизаше понякога, а се намираха и още няколко души с Трабант и Вартбург които дискутираха различни технически въпроси. Като цяло се дискутираха доста интересни теми и идеи, технически проблеми по нашите автомобили, дребни подобрения и т.н., като всеки споделяше своя опит, спама и неграмотното писане на практика липсваха, а всички технически въпроси и дискусии предизвикваха интерес у участниците, тъй като все пак това малко виртуално "клубче" събираше малцина ентусиасти и собственици, някои с повече, други с по малко опит, трети пък без никакъв. Темите почти не се дублираха и на практика всяка нова тема беше наистина "нова" (което я правеше и интересна), тъй като това бяха неща които не бяха разисквани във интернет пространството и между нас до този момент. По техническите въпроси и проблеми свързани с Вартбург отговарях основно аз, поради преимуществото на знания с тези коли спрямо останалите участници. С това пък аз постигнах приличен авторитет сред участниците, дори бях предложен за модератор(което така и не се случи - по причина описана малко по надолу). В един момент темите свързани с Вартбург на практика бяха 50% от всички във въпросния клуб "Трабант" от където пък на мен ми дойде идеята за създаване на нов клуб - Вартбург. Беше внесено предложение за такъв, като предложението беше подкрепено от редица автофенове от въпросния клуб и от останалите автоклубове в dir.bg По спомени се събраха над 100 "виртуални подписа" в подкрепа на каузата. Ръковоството на дир.бг обаче явно реши че нашите марки са прекалено незначителни за да се радват на два независими "клуба" вследствие на което клуб "Трабант" беше преименуван на "Трабант и Вартбург" С времето потребителите ставаха повече, темите също, но все имаше нови неща за дискутиране. Още през 2003г аз създадох канал в mIRC с името #2T_Power където директно дискутирахме машините и всичко около тях. По това време доста авто клубове(форуми) започнаха да се отделят от dir.bg и преминаха на независими хостинги и собствени домейни. Съответно и на мен тази идея започна да ми се върти из главата... През 2004г. се състоя първата официална сбирка на въпросното клубче - тя се проведе на Старозагорските минерални бани и въпреки че се събрахме едва 7-8 автомобила и около 15-на души сбирката протече много приятно. Имахме гости и от клубовете на Лада и Москвич. Пак през същата година - 2004 един от потребителите - Toto като на шега и донякъде по моя идея(която бяхме дискутирали в чата) създаде този форум с адрес www.2tpower.bgfree.com - по идея на едноименния mIRC чат канал. Аз бях втория регистриран потребител и поради вече изградения си добър авторитет получи пълни права т.е. администратор или co-founder. Голяма част от потребителите в дир.бг се регистрираха веднага в новия форум, други пък така и не пожелаха да се преместят. Новото форумче отначало беше постно, доста ценна информация от стария клуб липсваше, но пък желание за развитие не липсваше. Регистрирахме адреса във всички търсачки за да е по лесен за откриване от потенциални потребители. И наистина нови и нови потребители идваха всеки ден. Форумът започна да се пълни, някои стари въпроси и теми бяха дискутирани отново и като цяло се създаде добра база за бъдещо развитие. Впоследствие Gemar предложи да осигури напълно независим хостинг и нов домейн - вече www.2Tpower.com който лично той тогава плати. Речено-сторено, форумът беше прехвърлен на новите хостинг и адрес и продължаваше своето развитие - вече бяхме независими, а и нови "фенове" продължаваха да идват, а ние, администраторския състав се радвахме че идеята постигна успех. Ще кажа че аз като един от създателите на този форум съм в него от самото начало - до ден днешен, и много преди това - в дир.бг За всички тези години минаха много потребители, много си заминаха. На практика състава на форума сега е съвсем друг. От създателите само аз останах верен на 2Т машините до ден днешен. Разбира се това не променя факта че и те са направили много за създаването и развитието на форума, а освен това с тях поддържаме приятелски отношения и досега. Другото предполагам някои от вас които са тук от началото го знаят, ако на някой му се занимава - може да допише.
|
Сряда, 24.11.2010 г. 00:48 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Ето как започна всичко...
Аз съм във форума от 4-5 години. Държа да отбележа че започнах като ученик без книжка, каращ трабант без документи. Преди почти 3 години форума се срина, а бекъп нямаше. От тогава съм администратор и заедно с колегите (основно Наско) възстановихме форума доколкото може - почти от нулата. Изчезнаха огромно количество технически теми и желанието ми е форума отново да се напълни с такива. Винаги ще има фенове на тези машини, въпроса е до колко са организирани в един клуб. Винаги ще се върши работа, въпроса е доколко се описва в теми. При добра организация и повече желание правим не по-лоши събори от това, което се правеше преди няколко години.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Сряда, 24.11.2010 г. 01:40 ч. |
|
|
super_v
Сивата Стрела
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 12:28 ч. Мнения: 307 Местоположение: София
Skype: viko-1984
Automobile: Trabant 601S
|
Re: Ето как започна всичко...
Имало едно време едно малко човече (аз Виксата) живяло то някъде там, ама и не помни какво е правило и как е живяло до момента когато му го казаха, че като малко човече след етапа Бебок, по голям Бебок е имал играчка Трабанче (жълто) размер 1:43 но при изнасянето от Центъра на София към квартала в който съм сега ТО изчезнало Виксата тук се Ядосва и Кълне този който го е откраднал. Виксата расте, заглежда се по едни трабанти, но най вече по един трабант в квартала му. То не е мърдало с много години, но забелязва малки разлики от другите трабанти и се чуди защо е така, отвор за резервоара с капачката, другият капак, и все пак се чуди защо е така а и няма кого да пита.Минава се време Виксата почва да ходи по НЕТ-клубове и да гледа снимки и клипове от Немски и Унгарски събори на трабант и Вартбург и още повече се влюбва в тях (Трабантите) И ето така след 12 години ( на 18-ят си Рожден Ден) Виксата си взима 1-ят Трабант... и едно PC, а от Трабанта няма си и хабер от тези колички но все пак си му харесват и е много горд че има своя кола, но книжка няма.Виксата се рови в нета сваля снимки и клипове на Трабанти на PC-то Трупа трупа снимки и клипове разбира, че има и трабант Т-1.1 и като му вижда снимките му става топло на сърцето,че в квартала му има едно такова отива там, ама вече го няма след няколко дена влиза в чата Мирката и гледа абонат с името Трабантолога,Реших да му пиша и това което му драснах беше: - А бе ти да не си Фен на Трабант. Той вика ДА !! - Аз Супер !! Трабант имаш ли ?! Той не точно, Баща ми има !! А ти имаш ли ? - ДА И някъде в разговора ми каза за Форума на Трабант и Вартбург и много се накефих, че ще има други фенове като мен, тогава нямах представа,че ще има толкова млади хора и че че създадем такова приятелство с повечето хора и така до ден днешен. Уви повечето ги няма вече, но .... Когато форума се срина, и след пускането му почнах по рядко да влизам Но и на много хора съм казал за Форума. като за начало е Зизи, мисля че и на Адреналине бях му казал и така и на всеки друг писла ми в сайта на снимка.бг след като ми види снимките.
_________________
www.vbox7.com/play:f3f7a678 www.vbox7.com/play:b24b0bbd www.vbox7.com/play:b8709216
|
Сряда, 24.11.2010 г. 10:02 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Ето как започна всичко...
За мен беше интересно да прочета историята как е започнало всичко. По подобен начин започнаха и всички други автоклубове-полека лека напускайки майката dir.bg. По стечение на обстоятелствата покрай друга марка от 2003 година познавам и тогавашния модератор Ясен. Чудех му се тогава, че упорито отказваше да кара хубавата си кола. От него взимах и истинско масло Приста за трабанта, който тогава спрях да карам. Истинско масло, защото имаше и гаражни ментета..Е след години пак се върнах на трабантите. Този път като хоби. За всички, които искат да си спомнят как изглеждаше стария форум на 2TPower един линк от 2005 година http://web.archive.org/web/20050728145531/http://2tpower.bgfree.com/
_________________
|
Сряда, 24.11.2010 г. 10:35 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Ето как започна всичко...
Значи цели 3 години са минали от сриването на стария форум Аз направо не помня от кога съм регистриран, може би от 3 или 4 години. Спомням си, че стария форум беше черен. Поне на моя комп така се виждаше. Също си спомням, че доста четох преди да се регистрирам. И аз тогава нямах нито книжка, нито документи. Само една развалина пред нас : http://ilirobus.snimka.bg/automobiles/p ... 5.16139526Първия човек, с когото се запознах лично беше Наско. Той тъкмо си беше взел ,, жълтия змей '' От там нататък лека полека по чатове и сбирки се запознах и с другите . Форума много ми е помогнал във възтановяването на колата ми. И най-вече съм благодарен, че покрай него съм се запознал с много зарибени като мен фенове на 2т коли .
|
Сряда, 24.11.2010 г. 12:51 ч. |
|
|
j_totkow
Ентусиаст
Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч. Мнения: 550 Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
|
Re: Ето как започна всичко...
Тук да се мушна и аз. В стария форум не помня кога се бях регистрирал, но помня колко много се радвах, че има точно такъв форум и в него бяха написани толкова много полезни неща, не че в този няма Помня и мирка-та като тогава по нея даже малко поспорих с Ivaka относно вартбурзите и трабантите, но това са минали времена В стария форум бях с ник j_totkow сега благодарение на Васко съм си пак с него А относно синия трабант с капачката на калника го помня и аз - седеше до една работилница която мязаше на трафопост на ул “Президент Линкълн" хахахаах тука не издържам (не се ли казваше по друг начин)
_________________ http://totkow.blogspot.com/
|
Сряда, 24.11.2010 г. 16:01 ч. |
|
|
бобо
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 22:56 ч. Мнения: 53 Местоположение: Огняново,Благоевград
|
Re: Ето как започна всичко...
Аз също се регистрирах преди 4-5 години.Тогава заглавната страница на форума беше бяло и оранжево,а най-отпред излизаха 5-те най-активни теми.За форума разбрах от гоогле-то,в което се ровичках като всеки един от тук присъстващите за все повече снимки на любимото траби.И аз като повечето от тук присъстващите не съм имал книжка до 18-тата си година,но това не ми пречеше чат пат да го покарвам по селските пътища .Следях форума с интерес,зашото наистина излизаше всеки ден някоя нова и интересна тема.И ясно си спомняма как се срина форума и как три дни не можех да вляза за да прочета пак нещо интересно.После се болка разбрах,че бекъп няма.Въпреки,че донякъде бе и за добро.Известно време преди да се срине форума,тпй се бе превърнал в място на псувни и глупости.Почти нямаше тема,която да не бъде наспамена с такива неща.И това беше причинявано от определени потребители,които за щастие изчезнаха след краша и така форума пак стана чист и подреден.Лошото е че не се мяркат вече и някои други потребители от които човек може да научи много а именно:koceto,орлича,shotik и други.За щастие форума все още има д-р Зизи,theultimate,Ivaka,Siso и други като тях-все хора от които може да получи много информация за 2Т машинките П.С.Ако някой има инфо моля да сподели защо се срина форума.
|
Четвъртък, 20.01.2011 г. 03:05 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Re: Ето как започна всичко...
Доколкото съм запознат - по чисто технически причини. Старият форум беше качен на американски сървър (покрай някакъв друг сайт сме ползвали сървърни ресурси на аванта). Да, ама в един момент оня сървър казва "бум" (по-точно ), и всичките данни на него заминават във вечните харддискови масиви. А бекъп няма... А сега нещата, както аз ги помня: 15 март 2006 г. На тази дата се регистрирах във стария форум. Дните си минават, аз си чета форума, пиша, ботвам... чатим си в IRC канала... и един ден ми се звъни на GSM-то. Вече не помня кой беше - дали Гемар или Ивака. Щели да идват в Пловдив, и съответно предложиха да се видим. Както се казваше в една реклама "... Че кой не иска ?!?..." Съответно: кафе, кола, фрапе, пепси, лаф мохабет, "...ай у нас да ви покажа Вартбурга"... (мале, преди колко време беше това...) съответно още кафе и кола... Аз поне много гот си изкарах. Съответно, като ходя до Казанлък, почнах да минавам през Стара Загора за по кафе. Един ден нямах никаква работа, и Гемар ми гласува доверието да бъркам в мозъка на форума и да трия писанията на порно ботовете (спомняте ли си ги? Те напоследък пак почнаха да се появяват...). Съответно ме произведоха модератор, а месец - два по-късно направо ми лепнаха администраторските права. После форума се срина (причините - вж. по-горе). Не ме питайте защо се хванах да го възстановявам. Не знам. Гемар ми пусна мухата и ми даде начален шут, Тото ми помогна много, в един момент като ми писна Васко (The Ultimate) пое щафетата... Сега не ми остава почти никакво време (женен с дете), така че Васко Ултимейта е поел админската щафета. Тази снимка може да сте я виждали, но със сигурност има и такива, които не са: Това са почти всичките администратори и модератори на форума спрямо 4-ти юни 2007 г. Отляво надясно: бат ви Илко, Тото, Любо (IFA_Racing_Team__DDR), моя милост (Насакото Яката), Ивака, Sonny и Gemar. Липсват: Васко (The Ultimate) и Коцето. Вартбурга в момента събира ръжда под ореха, а аз търкалям две други каляски по жалкото подобие на пътища. Да, ама останаха приятелите... Щото, технически погледнато, всяка една кола струва около 400 лева. Толкова дават в Надин и Белканто. Ама хората, с които си ял, пил, спорил, бил (пази Боже), сякъл дърва и горил гуми по поляните - те нямат цена. Майната им на колите! Наздраве, приятели !
|
Четвъртък, 20.01.2011 г. 11:37 ч. |
|
|
Trabant
Начинаещ
Регистриран на: Вторник, 01.02.2011 г. 00:14 ч. Мнения: 1 Местоположение: Бургас
Skype: trabantdelux
|
Re: Ето как започна всичко...
Мара, Банда Как почна всичко за мен да пиша... Бях лапе, прав до капака на трабанта не съм се виждал от шофьорското място сигурно. Помня как с трабито на свако ми сме ходили насам натам по летните къмпинги. Ние бяхме лапета, ама въпреки това между 6-7 човека с всичкия багаж сме се събирали в този изполин на автомобилния гений... Та освен всичко, после бащата си купи траб... Много ми харесваше, когато с бащата ходихме да го обслужваме. Сменяли сме сами накладки и сме ги нитили, слагали сме копче за стартиране и много подобни приятни спомени около машината. Най-якия спомен беше основния ремонт... Помня машинката беше обезкостена, изкърпена (пода беше станал като на флинстоун) пребоядисана и излъскана като нова. Двигателчето пърхаше без проблеми. Много преди това любимият ми дядо също е имал траб, но от старите, а след като се спомина, с баба ми чистихме двигателя за продан... Ама кой да ти знае, тогаз съм бил още по-нисък... Та мина се не мина време и бащата продаде траба... А аз вече пораснал почнах да мисля за колица в гимназията и почнах да се замислям каква... Та сещайки се за Дядо реших, че ще е Траби. Хубаво, ама като нищо не знам... Я да видя какво мога да открия. Първо без интернет, награбих на свако ми синята книжка за поддържане на траб. Беше останала половината (някой я беше направил двутомно издание) и гледах лист по лист частите на Трабитата, ама нищо не разбирах. Мина още известно време и вече имах интернет. Бях позабравил идеята за кола, ама нещо ми влезна в главата (както преди ден два) и реших да поровя в някоя търсачка. Търсих търсих и попаднах на няколко неактивни сайта с дизайн "сам-съм-го-правил-не-ми-се-сърдете". В един момент обаче отворих един форум в който намерих сродни души. Не само, че беше добре подредено, ами атмосферата беше супер приятелска. Тогаз за пръв път се запознах със сума хора дигитално и почнахме да си пишем. Помня Ивака, Дибилатора, Косьо с трабанта, Лил`Джон и още пет шест "единици" дето заедно бяха направили безкрайно як форум. Ще излъжа за годината когато съм се регистрирал (вчера успях да се регистрирам със стария никнейм), ама е било след ДИР.БГ ерата. Но мисля, че още нямаше мИРК канал. Не бях от най-постоянните, ама бях хипер горд със себе си, че съм единствения човек във форума сетил се да регистрира никнейм Трабант хихихи (когато се появи скайп, нямах си и идея от представителност, та от тогава никнейма ми е трабантделукс) По-нататък в хронологията на форума се случиха доста неща... Помня първия срив на форума... Доста неща се позагубиха. После последва ъпдейт на форума... Отцъствах известно време... След това форума беше и с много приятен сайт и огромна галерия. После последва мноооого дълга пауза в която не бях писал из форума. Тогава разбрах, че в Търново има човечец с безброй много трабанти и осъзнах, че той е баси лудия фен Реших да влезна във форума, но след поредния срив никнейма ми беше зает от някого. Та от последното влизане сигурно са минали 2-3 години, но пък имах честта да уча в Търново Да присъствам на едно Траби състезание там преди година-две и да се запозная с човечеца който го организира (пича с трабантите). Понеже живеех до Биражчето му (така е известно гаражчето където продава бира и ремонтира трабита) често минавах и гледах трабовете спрени на милиметри един от друг и сме си приказвали един два пъти, ама пусти студентски живот, не успявах да заделя стотинки Та тоз форум още го има, което е супер яко! Други яки моменти с форума бяха брутално смешните офтопици, които не бяха съвсем офтопици... Помня, че някой беше направил поема за вартбурга или москвича, та после се бях напънал да пиша за Трабито Много смях имаше... Сега много малка част от хората познавам, а и форума се е разрастнал, та да се представя наново... Борко се казвам от Бургас И съм му (псувня)! Ще си купувам Траби скоро!
|
Сряда, 02.02.2011 г. 11:14 ч. |
|
|
NOSleto
Начинаещ
Регистриран на: Неделя, 12.02.2012 г. 02:34 ч. Мнения: 20 Местоположение: София
|
Re: Ето как започна всичко...
Здравейте колеги. Много отдавна чета 2т форума и се каня да се регистрирам. Основната причина, е че преди години в семейството ни имаше 2-тактова машина, но за това по-късно. Аз се казвам Николай и тази година ще навърша 22 години. Роден съм в София и живея в София. Студент съм в УНСС. Обожавам колите и моторите и една от мечтите ми е да си взема кола по която само да човъркам. Да се върнем към важната част. През далечната 1988г баща ми купува чисто нов Вартбург 353 Стандарт. Среща майка ми и през 1989г вдигат сватба, а на следващата година се появява моя милост. И до днес се шегувам с майка ми, че едно време е била запленена от чисто новият Вартбург Годините минават, а Вамборгинито изпълнява вярно своята длъжност. Около 2000-та година Баща ми слага газова уредба на Варби. Изпарител и бутилка Ловато. Междувременно купихме 9 годишно Рено 19 (черното от подписа) и Вартбурга остана като 2ра кола или като товарен кон. Лошото, е че след около 280 000 км започна да прави дребни проблеми, след това по-големи. През 2004 купихме 9 годишно Рено 19 (зеленото от подписа) и една 9 годишна Шкода Фаворит (няма я в подписа просто защото не е била "моя") След поредното блокиране на двигателя, баща ми реши, че не му е нужен Вартбурга и замина за старо желязо. Любовта ми обаче към тази кола остана. Доста често и до ден днешен проверявам по обявите или в сайтовете с клипчета, дали някой не е качил нещо ново. Преди около 6 години кореспондирах с едно момче Ж. Велчев. не знам дали е регистриран тук и му бях изпратил снимки на колата. В момента ги намерих на линка, който той още тогава ми прати. За съжаление това са единствените снимки които са на електронен носител и са от времето когато колата беше вече в бошо състояние. въпреки лошият си външен вид тази кола вървеше до последно с максималната си скорост - на бензин 160км/ч (засичани от друга кола) и на газ 145км/ч единственото подобрение което беше правено по колата е шлайф на главата за по-голямо сгъстяване. Имам още много за разказване, но най-вероятно съм объркал раздела, но отдавна исках да си излея душата. Поздрави!
_________________
|
Неделя, 12.02.2012 г. 02:59 ч. |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 10 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|