Трабант и Вартбург форум
http://www.forum.2tpower.com/

Защо карам Трабант ?
http://www.forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=20&t=1329
Страница 2 от 2

Автор:  dedo petko [ Понеделник, 16.02.2009 г. 22:08 ч. ]
Заглавие:  Re: Защо карам Трабант ?

И аз мисля, че точно чарът е основната причина Трабанта да е харесван и обичан от толкова много фенове. [smilie=respect]

Автор:  ivan_trabant_stz [ Понеделник, 23.02.2009 г. 23:32 ч. ]
Заглавие:  Re: Защо карам Трабант ?

Аз си карам Трабанта за кеф и удофолствие и сега мисля да го постегна малко.

Автор:  bat_mitak [ Сряда, 25.02.2009 г. 15:32 ч. ]
Заглавие:  Re: Защо карам Трабант ?

Искам да ви питам, това лято искам да ида на море с моя траби. Въпроса ми е ако загрее трабанта как да разбера и на колко км да почивам, за да не загрява, тоест да не го мъча.[/color]

mod.edit: Bat_Ilko Нямаше да ти редактирам поста, ама ти видях подписа и се отчаях.

Автор:  C2H5OH [ Сряда, 25.02.2009 г. 16:51 ч. ]
Заглавие:  Re: Защо карам Трабант ?

[smilie=offtopic]
bat_mitak написа:
искам да ви питам,това лято искам да ида на море с моя траби,Въпросса ми е ако загрее трабанта ккак да разберра-и на колко км да карам и да почивам зада не загрява тоест да него мъча.

Трабантът не е автомобил, който толкова лесно загрява колега. Онова нещо, което прилича на вентилатор и свири при по-високи обороти се нарича турбина и служи за охлаждане на двигателя (и зимата за парно). Според мен (а и от опит) една скорост от 80-90 км/ч е напълно достатъчна за един перфектен режим на работа автомобила. С тази скорост не си длъжен а спираш за почивка когато и където поискаш. Може и да не почиваш въобще. Но мое мнение е, че без да се спре поне веднъж за 15-20 мин през цялото пътуване си е мазохизъм, без значение от колата, която караш. Пътувал съм с Трабант не веднъж до морето. Вярно, не си в Лексус ама не си и на автостоп. А пътуването по никакъв начин не е неприятно. Още една причина за това да се кара Трабант!

Автор:  theultimate [ Сряда, 25.02.2009 г. 20:14 ч. ]
Заглавие:  Re: Защо карам Трабант ?

Трабанта е може би колата с най-надеждно охлаждане. Имаме един ремък и перка. Ако скъса ремъка светва ти лампата, вадиш резервния от багажника и го сменяш за 10 минути на пътя. Загрява само и единствено от 2 неща:

1. Хлабав ремък.

2. Омаслени цилиндри - получава се от хлабави глави или изпускателен колектор.

Съответно ако притегнеш всичко по двигателя и минеш омасляванията с меглио и после на пароструйка няма да имаш никакъв проблем, ако ще да подържаш 120 при външна температура 40 градуса.

Автор:  bat_mitak [ Четвъртък, 26.02.2009 г. 18:12 ч. ]
Заглавие:  Re: Защо карам Трабант ?

Благодаря за съветите.Относно возенето съм съгласен че е много необикновенно :!:

[smilie=angry] а защо не напишеш в аватара от къде си, мисля, че не е излишно.

Автор:  fraxinus [ Четвъртък, 26.02.2009 г. 21:18 ч. ]
Заглавие:  Re: Защо карам Трабант ?

Простото охлаждане има много предимства-гледаш снизходително на колегите дето се косят с кофти антифризи,протекли помпи и радиатори, скъсани маркучи.
Обаче има и недостатъци-не знаеш колко ти е загрял двигателят.Проблема е не с морето а с планината-ако изкачваш много натоварен лятото-2 предавка и прегрява.Нямаш уред. Освен това никой не може да ме убеди ,че първи цилиндър се охлажда достатъчно и еднакво с втори.

Автор:  theultimate [ Четвъртък, 26.02.2009 г. 21:33 ч. ]
Заглавие:  Re: Защо карам Трабант ?

Доста се опростява - нямаш радиатор, водна помпа, термостат (не работи добре в над 50% от по-старите коли), перка с датчик, термодатчик, водна помпа, водни съединения.

Това са все неща, които на всяка една стара кола правят мизерии. Другото което е, че обикновено на колите им трябва 4-5 км градско да загреят до работна температура, а трабанта му трябват 2-3 светофара. Незнам колко натоварени ги карате тия трабанти че да не може да се карат на трета, ама при нормално каране плюсовете на въздушното охлаждане са повече от минусите.

Недостатък е че нямаш парно.......

Автор:  fraxinus [ Четвъртък, 26.02.2009 г. 21:44 ч. ]
Заглавие:  Re: Защо карам Трабант ?

theultimate написа:
Незнам колко натоварени ги карате тия трабанти че да не може да се карат на трета..

Например 4 човека и багажа им за 5 дена /вкл. и на покривния багажник/ да се качат на ЦПШ Мальовица /над 2000м/

Автор:  theultimate [ Петък, 27.02.2009 г. 23:30 ч. ]
Заглавие:  Re: Защо карам Трабант ?

Нищо му няма, стига да го караш в обороти.

Автор:  MarioChalukov [ Четвъртък, 07.08.2014 г. 17:24 ч. ]
Заглавие:  Re: Защо карам Трабант ?

:!: 1 път съм карал трабант и 2-3 пъти съм се возел е взе ми акъла но от финансова гледна точка гледам да разкарам 2 от 3-те коли и вземам трабс :) [smilie=electro]

Автор:  smehurkotot [ Петък, 08.08.2014 г. 13:17 ч. ]
Заглавие:  Re: Защо карам Трабант ?

Имам три Трабанта в момента и си ги гледкам като дечица. Трабито е уникален автомобил без аналози по света.Това е така защото:
1.Не можеш да сбъркаш звукът на Трабант никога.
2.Двигателят му е с уникална конструкция без аналог.
3.Ходовата част е също уникална.
4.Когато са слагали на Трабито рейка, останалите коли са били със секторни кутии.
5.Дуропластът е велико изобретение.
6.Когато се возиш при 80 км/ч имаш усещането за 160 км/ч
8.Фрайлауфа е уникално изобретение без аналог.
9.Колата има душа и чар.
10.Ако си го гледкаш никога няма да те остави на пътя.
11.Само на него можеш да направиш основен ремонт на мотора насред пътя.
12.Може да мине там, където друга кола не може.
13.Не се влияе от температурата навън.Пали винаги и си върви.
14.Поддръжката е минимална.
15.Като мравките и той може да носи товар по-голям от теглото му.
16.Зимно време няма проблем със закъсване в преспите.
17.Можеш да го караш по пясъка на плажа без проблем.
18.Най-дългата кола в света е. 7 км с пушека..
19.Ако забравиш да свалиш колана ще го понесеш като раница.
20.Като публичен дом е: като влизаш и излизаш от него те е срам ама вътре ти е ГОТТТ!!!

Страница 2 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/