Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
Въпрос за обработка на купето без песъкоструйка 
Автор Съобщение
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 10.10.2011 г. 10:40 ч.
Мнения: 372
Местоположение: Варна, България
Skype: vlado.paskov
Automobile: Seat Ibiza SC, Trabs
Мнение Въпрос за обработка на купето без песъкоструйка
Здравейте колеги,
понеже във морската ни столица песъкоструйките явно не са често срещано явление, ако не успея да намеря възнамерявам още малко да поизчистя с комбинацията Ъглошлайф + камбанка, дрелка с различни четки + шкурка да мина пода и други места със уловен минимум след това да затворя с епоксиден грунд а за отдолу боди.

Събирам идей в случай че се размина с песъкоструйката.

_________________
Vladimir Paskov's Blog
Trabant

VMSoft
Android apps by VMSoft

Dream on
Dream on
Dream on
Dream until your dreams come true


Понеделник, 09.07.2012 г. 08:16 ч.
Профил WWW
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 119
Местоположение: София
Мнение Re: Въпрос за обработка на купето без песъкоструйка
1. "уловен" = "Оловен". Думата произлиза от метала "Олово"
2. "идей" = "идеИ" . Думата "идея" в мн. число завършва на "И", а не на "Й"
Не съм езиковед, но ме дразнят такива грешки. За мен това показва донякъде интелекта на човека и ако поста му е пълен с грешки, се чудя дали да му отговоря, защото не съм сигурен дали ще ме разбере.

По въпроса за почистването - хубаво е да се намаже с преобразовател на ръжда преди другите покрития. Оловен миниум не знам дали се предлага още в търговската мрежа, но има бои "Три в едно", съдържащи и преобразовател, и антикорозионна съставка, и боя. Малко е по-скъпо, но...

Вие покрай морето сте големи фенове на епоксидните лакове, грундове и др. подобни. Но не забравяй, че ръждата е анаеробно "животно" - способна е да се разпространява дори и запечатана под епоксиден слой. Затова един преобразовател ще сведе до минимум тия нежелани огнища на ръжда.

И все пак имай предвид, че няма нищо вечно. Не е важно да те надживее, а да е здраво и да ти върши работа! :D


Понеделник, 09.07.2012 г. 10:27 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: Въпрос за обработка на купето без песъкоструйка
На Владо съм му казал откъде да си купи оловен миниум, но в никакъв случай ако използва него да не слага преобразувател на ръжда. Особенно пък този българския. Че да не ви снимам какви поразии прави..

_________________
Изображение


Понеделник, 09.07.2012 г. 11:16 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1183
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Въпрос за обработка на купето без песъкоструйка
Ще се убиеш от търкане с тия четки да знаеш. И с тях не можеш да постигнеш резултата, който се постига с пясъка.

За преобразовател на ръжда ако трябва да се използва препоръчвам препоръчвам този на Вюрт. Цената е 70 лв. за литър, като в магазините за автобои го продават и на по-малки разфасовки. Прочетох доста позитивни мнения в няколко автофорума, та от там и аз си взех и съм доволен. Няма нищо общо с българския.

Трябва да си избереш дали ще слагаш епоксиден грунд или ще мажеш миниум. Само едно от двете използвай.

Външната страна на пода, която е с черното покритие можеш да изчистиш с пистолет за горещ въздух и шпатула.


Понеделник, 09.07.2012 г. 12:05 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: Въпрос за обработка на купето без песъкоструйка
ivanski написа:
За преобразовател на ръжда ако трябва да се използва препоръчвам препоръчвам този на Вюрт. Цената е 70 лв. за литър, като в магазините за автобои го продават и на по-малки разфасовки.

Вюрт е търговска марка и си поръчва продуктите под нейно име от различни производители.
От бивш служител във Вюрт знам, че тяхния преобразувател с неземна цена го прави американския производител Permatex. Даже съм го и показвал на Пасков да го види какво представлява.
Ето ориентировъчната му цена и самия продукт:
http://store.emk-33.com/product/382002/ ... matex.html
На външен вид и като действие е 1 към 1 с този на Вюрт, така, че съм склонен да вярвам на инфото му.
1 кгизлиза около 48 лв, има го и във вариант като спрей и в по-голяма разфасовка по спомени. Но никога повече български преобразувател. Влошава нещата, вместо да ги оправя..

_________________
Изображение


Понеделник, 09.07.2012 г. 12:20 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1183
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Въпрос за обработка на купето без песъкоструйка
Напълно е възможно.
Те Вюрт си падат мошеници в това отношение и са с необяснимо надути цени на всичките продукти.
Мерси за инфото.


Понеделник, 09.07.2012 г. 12:29 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение Re: Въпрос за обработка на купето без песъкоструйка
Колдклийн е точно варненска фирма.Почистват там...каквото им закараш.Технологията на почистване е със сух лед.За ръжди и гнилоч не става,но всякакви бои,грундове,китове и т.н. ги сваля без остатък.Имат сайт с телефони.Обади се и виж дали ще ти свършат работа.С пясък не бих се занимавал...това е за малки детайли.Не,че не чисти...но наоколо става уникална свинщина.

http://youtu.be/_i83Ct-12F8

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Четвъртък, 04.10.2012 г. 00:14 ч.
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов