Автор |
Съобщение |
филип3
Пърпоранчо
Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч. Мнения: 430 Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
|
Щом в Германия се движат,значи има начин.
_________________ www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51 www.pathologie.de/startseite/ www.esp-pathology.org/home www.bpa-pathology.com www.bgpathology.org/ www.patolog.ru/ www.ascp.org/content publications.iarc.fr/ Трабантозавър
|
Събота, 23.08.2008 г. 00:02 ч. |
|
![](./styles/hestia_blue/theme/images/spacer.gif) |
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
Изводът е - караш докогато може. Но да продаваш Трабант, който има още моторесурс си е жива загуба. Мижавите триста лева, които ще му вземе човек, не го устройват по никакъв начин. По добре-карай до дупка и когато съвсем грохне - в Надин или на някой ентусиаст да ползва каквото може. Пък с еко такси още не са ни притиснали - ако го направят за двутактовите коли, трябва да ги наложат и за мотоциклетите, моторните лодки, скутерите, моторните триони, мобилните генератори и сума ти още машини. Познайте какъв вой ще се вдигне. Особено има да скимтят рибарите. Току виж са плеснали пред портала на Народното събрание един полуразложен шаран. ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif) Така че, докато се оправят с всички луди глави и лобитата им, не е ясно нас дали ще ни има, камо ли Трабантите.
|
Понеделник, 25.08.2008 г. 08:45 ч. |
|
![](./styles/hestia_blue/theme/images/spacer.gif) |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Триста лева са нищо - много по ценно е че най-малкото цялото семейство има backup кола, в случай че някоя от основните се счупи. Тая кола е скъпа да се направи. След това поддръжката е нищожна.
|
Понеделник, 25.08.2008 г. 10:19 ч. |
|
![](./styles/hestia_blue/theme/images/spacer.gif) |
racrac
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч. Мнения: 95 Местоположение: Панагюрище
|
Колеги, разбира се, че 350лв не са причината да продавам Трабата. Цената е сформирана по следния начин: в автоморгата ми дават 220лв да им го закарам за скрап в този му вид + стойността на вложените части + парите дадени на майстори за последния ремонт.
Днес, като разгледах "предлагането" на Трабанти във форума и го съпоставих с "търсенето", затвърдих виждането си, че Трабльо е "вечно мой". Ремонта му е извършен на 70%. Не ме притесняват парите за да го довърша. Проблема ми е, че ще правя належащи подобрения в жилището (без да излизам в отпуск) и за Трабата просто няма да има време. Сега се оглеждам да му намеря навес за есента и зимата, тъй като в "моите имоти" ще трябва да стои под открито небе.
|
Петък, 29.08.2008 г. 23:53 ч. |
|
![](./styles/hestia_blue/theme/images/spacer.gif) |
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
Е, не е болка за умиралка, особено ако го припалваш и раздвижваш поне веднъж седмично. Все пак Трабльо не е от захар, няма да се разтопи от първия дъждец.
|
Понеделник, 01.09.2008 г. 09:08 ч. |
|
![](./styles/hestia_blue/theme/images/spacer.gif) |
racrac
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч. Мнения: 95 Местоположение: Панагюрище
|
"У наше село" - Панагюрище имаме много люти КАТ-аджий. Ще ми се наложи да инвестирам в ГО и технически преглед за да го "разхождам около мегдана".
Та като стана въпрос за карането, ми се ще да попитам.
На Трабльо окачването отпред, отдясно беше се съвсем"разхлопало". Там смених всичко и сега е ОК. Но отляво нещата са - нито е съвсем "сдало багажа", нито е без луфтове. Аз още не съм си огънал пластините на ябълковидните болтове да ги фиксирам, защото се чудя, дали да не отремонтирам и лявото окачване, да си оправя сходимостта и да забравя за предницата. Единствения проблем е, че ремонта ще се осъществи напролет и до тогава Трабльо ще стои "безмълвен". Та, питам се, по-добре ли е да го търкалям, макар и недооправен или да чакам до пълното въстановяване?? ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
|
Понеделник, 01.09.2008 г. 22:55 ч. |
|
![](./styles/hestia_blue/theme/images/spacer.gif) |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Застоя е най-лошото нещо за един трабант. Спирачките ръждясват, карбуратора се запушва от утайки, купето ръждясва от натрупаната влага и вода. По-добре да го караш строшен, отколкото да стои.
|
Понеделник, 01.09.2008 г. 23:03 ч. |
|
![](./styles/hestia_blue/theme/images/spacer.gif) |
racrac
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч. Мнения: 95 Местоположение: Панагюрище
|
Благодаря за съвета! Така и ще направя.
|
Понеделник, 01.09.2008 г. 23:09 ч. |
|
![](./styles/hestia_blue/theme/images/spacer.gif) |
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
Към това следва да добавим излизането от строя на всички гумени уплътнения, включително тези на спирачните цилиндърчета и спирачната помпа, разните семеринги и маншони по другите възли, както и ремъка. За акумулатора си знаеш. "Разходките" просто са задължителни. Две години застой в гараж са достатъчни, за да глътнат за ремонт толкова, колкото сега би му взел в това му състояние. А ако стои навън без да се кара-направо не мога да го мисля. След това ще става само за Надин.
|
Вторник, 02.09.2008 г. 09:04 ч. |
|
![](./styles/hestia_blue/theme/images/spacer.gif) |
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
Моят "Ерих" стоя близо 2 години без да помръдне и сантиметър пред блока, колегата super v е свидетел. Обезвъздушиха спирачките и колата тръгна за ежедневна употреба, на ден се кара по 80-100 километра. Можеше и да се консервира, но чак пък да се прави едва ли не основен ремонт не е необходимо.
|
Вторник, 02.09.2008 г. 09:18 ч. |
|
![](./styles/hestia_blue/theme/images/spacer.gif) |
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
Не говорим за основен ремонт, а за "хиляда малки болести", които ще започнат да го сюрпризират една след друга - днес са спирачките, утре е ремъка, в други ден са семерингите, а другия месец за разкош -клапана на карбуратора. След като мислищ, че си оправил всичко, теква скоростната кутия, след това - семерингите на коляновия вал.
Като сумираш всички ремонти ти излиза като основен, без да е такъв.
Представи си да трябва да разхвърляш целия двигател заради две пикливи гумени уплътненийца, които можеха и да не се скапят, ако колата редовно се караше. Колкото до твоя "Ерих", ако наистина не е каран две години - "най-доброто" предстои ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif) Освен ако не ни спестяваш някои подробности по ремонта.
|
Вторник, 02.09.2008 г. 09:27 ч. |
|
![](./styles/hestia_blue/theme/images/spacer.gif) |
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
Моят "Ерих" се движи вече повече време, отколкото доста от потребителите в този форум имат въобще шофьорски стаж, един вид му е малко късно на този етап да проявява симптоми на повреди в следствие на неговото заседяване. Не бях сипвал масло или консерванти в гредите защото си бяха и преди цъфнали. Основното изкърпване на колата е вече запланувано.
|
Сряда, 03.09.2008 г. 09:52 ч. |
|
![](./styles/hestia_blue/theme/images/spacer.gif) |
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
А бе не знам кои точно потребители визираш, но твоят Ерих явно е изключение от другите Трабанти - колкото по не полагаш грижи за него, толкова повече се регенерира сам. "Кристин" на Стивън Кинг ряпа да яде... ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
|
Петък, 05.09.2008 г. 09:54 ч. |
|
![](./styles/hestia_blue/theme/images/spacer.gif) |
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
Моят е произведен в Заксенринг, а не в сладкарница.
|
Петък, 05.09.2008 г. 17:24 ч. |
|
![](./styles/hestia_blue/theme/images/spacer.gif) |
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
...само така си мислиш...
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Петък, 05.09.2008 г. 17:31 ч. |
|
|